Şimdi Ara

Türk Telekom Vodafone'a geçişimi reddediyor YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hattımı Vodafone a taşımak için online başvuru yaptım kurye geldi işlemler tamamlandı hattı aldım. Hattı aldıktan sonra da başvurunuz alındı işlemler başladı diye mesaj geldi. Daha sonra Vodafone dan kimlik uyuşmazlığı sebebiyle işlem reddedildi operatör tarafından diye mesaj geldi.

    Bende bunun üzerine bayiye gittim ordan tekrar taşımak istedim taşıma kilitlenmiştir hatası aldım. O esnada Vodafonu aradım durumu izah ettim. Burdan tekrar başvurunuzu alalım mağazadan sim kartı alın dedi müşteri hizmetleri bende ordan bilgileri verdim mesaj geldi tekrar denedi bayi çalışanı ve tekrar hata verdi.

    Mağazadan çıktım tekrar başka bayiye gittim durumu izah ettim onlar da başvuruyu aldı 30 Dk sonra tekrar gittim bi sorun varmı diye sordum hayır sorun yok başvuru oldu dedi ama mesaj gelmeyince kuşkulandım tekrar aradım. Bu aramamda 1 haftadır türk telekom'dan Vodafona geçmek isteyen müşterilere sürekli red veriyor türk Telekom bizde tekrar tekrar başvuru aldığımızda sistem kilitliyor taşımayı dedi.

    Şuan elimde 2 tane hat oldu ve bana en son aradığım temsilci yarın tekrar başvurmanız gerekiyor iptal olmuş başvuru dedi.

    Ne yapmam gerekiyor şaşırdım kaldım türk Telekom neden böyle bişey yapıyor onu da anlamadım eğer yarın da taşıma olmazsa Turkcell' e başvuru yapıp tekrar Vodafone'a taşıma yapmayı düşünüyorum veya ne yapmam gerekir bilgisi olanlar yorum yaparsa sevinirim.
    Türk Telekom Vodafone'a geçişimi reddediyor YARDIM

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Telekom’a Twitter destekten yazın
    Yada btk ya şikayet edin neden onu vermeyip reddediyorsunuz diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell den Vodafone a geçtim hat teslim edildikten 15 gün sonra aktif edebildiler, bu süreçte her aradığım da Vodafone m.h başka bilgiler verdi 3 defa hattı kesin olarak iptal olduğu acilmaycağı söylebdi ona rağmen hat 15m gün de istemediğim halde açıldı bu kadar berbat birbirinden habersizdir bı topuluk görmedim problem kesinlikle Vodafone kaynaklıdır bana da operatörünüz onay vermiyor dediler aradım Turkcell i öyle bı durum olamaz dendi sonradan sorunun Vodafone kaynaklı olduğunu anladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prometheus-25 kullanıcısına yanıt
    Tövbe tövbe bunlar ne yapmaya çalışıyo yaa sabırr neyse yarın tekrar deneyecem olmazsa Turkcell geçerim yapacak birşey yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bazı yıllarda doğanlar da genel entegrasyon hatası, sorunun kaynağı Edevlet Vodafone formundaki doğru tarihinin kimliğe göre 1 gün farklı olmasıTürk Telekom Vodafone'a geçişimi reddediyor YARDIM Türk Telekom Vodafone'a geçişimi reddediyor YARDIM 

    @bkmçvş@burakkoz @Şuyo Derler Adıma




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 19 Aralık 2024; 13:22:56 >
  • Birkanbey kullanıcısına yanıt
    Yazınızdan hiç birşey anlamadım daha detaylı yazsanız?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @Şuyo Derler Adıma

    Örnek @bkmçvş asıl doğum tarihi 20-08-1954 ancak vodafone taşıma ve abonelik sözleşmesinde 19-08-1954 girdiği için Türktelekom tarafından başvuru red oluyor.


    Türk Telekom Vodafone'a geçişimi reddediyor YARDIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 19 Aralık 2024; 13:26:58 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom E-Sim
    geçen ay açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Birkanbey kullanıcısına yanıt
    Siz Vodafone çalışanısınız galiba böyle bi izlenim aldım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hayır değilim takip ediyorum zaten red sonrası araştırma yapınca hatayı ilk @bkmçvş fark etti.

    Sizde kontrol edin formu sizin de hatalıdır eskiden nüfus memurları büyük küçük yazardı modern halini Vodafone'da görmüş olduk Türk Telekom Vodafone'a geçişimi reddediyor YARDIM 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 19 Aralık 2024; 13:28:58 >
  • Birkanbey kullanıcısına yanıt
    Tekrar bayiden başvuru yaptım dün bu sefer mesaj geldi başvuru onaylandı yarın saat 22.33 de taşıma olmuş olacak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şuyo Derler Adıma kullanıcısına yanıt

    Zaten bu hata sadece Edevlet başvurularında belirli yıllarda doğan kişileri etkiliyor, bayilerde sorun yok.

  • Birkanbey kullanıcısına yanıt
    Çok ilginç. Kuryeyle başvuru yaptık aslında ama neyse sonuçta onaylandı başvuru o da birşey

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Adamlae büyük jest yapmış ama siz anlamamışsınız

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Vodafoneye de geçmezsin ya.

  • AMC kullanıcısına yanıt
    Neden ki bulunduğum bölgede Vodafone çekiyor doğru dürüst

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Vodafone ev interneti taşımalarında da önceki aboneliğin iptali için başvurmuyor, size de bu durumu haber vermiyor. Bir sonraki ay fatura gelince farkediyorsunuz. Arayınca da biz diğer aboneliğinizi iptal etmiyoruz siz basvuracaksınız diyorlar. Tüm ISS'ler yapabiliyor ama ne hikmetse Vodafone yapamıyor. Hayır bu şimdi mi haber verilir en başta desene bizde ona göre iptal başvurusu yapalım. Özetle bu işin altında da kesin Vodafone kaynaklı bir iş vardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Çok doğru yanıt.

    Vodafone pişmanlıktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer sorunlar benim de başıma geldi, kimliğin ön yüzü fazla parlamış tarayıcıda, o sen sebepten bilgiler tam eklemememiş diye başvuru iptal edilmiş, 3 sefer benzer sorundan bayiye uğramak zorunda kaldım.

    Buna benzer bir olabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.