Şimdi Ara

Turk Telekom VoLTE ve VoWifi sorunu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
9.798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Roland Deschain kullanıcısına yanıt

    Sana da sözleşme ekranı gelmesi lazım öyle açılacaktır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Sözleşme ekranı nedir acaba?
  • Roland Deschain kullanıcısına yanıt

    Telekom takılı ıphone da wifi aramayı aktif etmek istediğinde Bi sözleşme gönderiyorlar onayladığınza açılıyordu.

    Bende de zamanında öyle olmuştu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Roland Deschain kullanıcısına yanıt
    Telekom dan açılmadığı sürece böyle oluyor
    Sonrasında açılıyor
  • iOS 14.4 geçince temiz kurulum yaptım ve gitti. Sonrasında aktif etmeye çalışırken herkesin aldığı uyarı ekranı geliyordu. Şimdi eskisi gibi sözleşme ekranı açılmaya çalışıyor ama açılmadığı için atıyor. Bakalım kaç ay sonra çözecekler. Ya da sözleşme ekranını aşabilen oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @bulentvural


    Sorunu tam olarak nasıl çözdünüz?


    Sırasıyla belirtebilir misiniz?


    Teşekkürler

  • Sorun bende de aynıydı tt müşteri hizmetlerine şikayet ettim 3 günde sorun halloldu
  • Bugün bende de halloldu. Sözleşme çıkmaya çalışıp durdu sürekli. Ne yazı ne de onay butonu. Sürekli aç aç aç yapa yapa bir yerde açık kaldı ve girebiliyorum. Ama nedir ne değildir nasıldır ciddi hiçbir fikrim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün tekrar açmayı denedim ve oldu. Şu an kullanabiliyorum. Daha düne kadar ne kadar uğraştıysam da olmamıştı.
  • TTnet: Vowifi/voLTE bu ve bu modellere destekliyor. Gire kalan modellerde özellik olsada biz açamıyoruz.

    Dünyada diğer tüm operatörler: cihazınız volte/vowifi destekliyorsa kullanabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evdeki bir telefonda vowifi etkinleştirmeye çalıştığımızda, detaylı fatura işlemi vardır. Bitince tekrar deneyin diyor 20 gündür. Böyle bir arıza ile karşılaşan var mı? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.