Şimdi Ara

Turk Telekom VoLTE ve VoWifi sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
0
Favori
9.798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Redmi Note 8 Pro cihazı kullanıyor yaklaşık 7 aydır ve cihazı ilk aldığımda Turk Telekom tarafından desteklenen bir cihaz olmaması hasebiyle VoLTE den yararlanamıyordum. Sim kartı iPhone 6s'e takarak aktive edip tekrar N8P'ya geri taktım ve sorunsuz kullanmaya başladım.

    Son dönemde de bulunduğum konumlar nedeniyle hat tam çekmiyordu ben de VoWifi için aynı işlemi tekrarlayıp Simi geri N8P'ye taktım. Bir süre (yaklaşık 2 saat) sonra VoWifi simgesi kayboldu ve açamadım. 4.5G yi kapatmak için sma gönderdim tüm servisleri kapattım bu sefer de iPhone X ile VoLTE ve VoWifi aktif etmeyi denedim ancak hat 2 gündür yanıtsız. Ne VOLTE çalışıyor şu an ne de VoWifi. Müşteri hizmetleri ise VOLTE de gerçekleşen çalışmalar nedeniyle geçici bir süre erişememeniz normal dedi ama 2 gündür aynı durum. Sms ile aktive de edemiyorum halen talebiniz alınmıştır şeklinde bir yanıt verip öyle kalıyor cihaz. Etrafımda turk telekom kullanan biri de olmadığı için VOLTE durumu onlarda da aynı mı bilmiyorum bu nedenle foruma yazmak ve de buna benzer durum yaşayan var mı ya da çözümü bilen var mı öğrenmek istedim

    Turk Telekom VoLTE ve VoWifi sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baalzebuub -- 15 Temmuz 2020; 21:38:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Turk Telekom VoLTE ve VoWiFi Sorunu

    Turk Telekom'un VoLTE (Ses üzerinden LTE) ve VoWiFi (Ses üzerinden WiFi) hizmetlerinde bazı kullanıcılar sorunlar bildirmektedir.

    VoLTE sorunu, kullanıcıların VoLTE etkinleştirilmiş cihazlarında arama yapamamasına veya alamamasına neden olabilir. VoWiFi sorunu ise, kullanıcıların WiFi ağları üzerinden arama yapamamasına veya alamamasına neden olabilir.

    Turk Telekom, bu sorunların farkında olduğunu ve bunları gidermek için çalıştığını belirtmiştir. Bazı durumlarda, sorunlar cihaz ayarlarından güç tasarrufu modunun devre dışı bırakılması veya ağ ayarlarının sıfırlanmasıyla çözülebilir.

    Eğer VoLTE veya VoWiFi sorunları yaşıyorsan, öncelikle cihazının VoLTE ve VoWiFi için etkinleştirildiğinden emin olmalısın. Ardından, yukarıda belirtilen sorun giderme adımlarını deneyebilirsin. Sorun devam ediyorsa, Turk Telekom müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilirsin.

    Turk Telekom VoLTE ve VoWiFi hizmetleri, kullanıcıların daha net ve kesintisiz aramalar yapmalarına olanak tanır. Bu sorunların en kısa sürede çözülmesiyle, kullanıcıların bu hizmetlerden kesintisiz bir şekilde faydalanmaları beklenmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Uygulamada ne görünüyor peki açık mı kapalı mı komple 4g ve 2 gyi kpatın. Sım kartı ıphone takın öyle deneyin

    Note 8pro da çift wowifi kullanılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir iki gündür bir mallik var az sabredin bir iki güne düzelir, bende de bugun vowifi deyken arayan bir kişi ulaşamamış mesaj geldi arayanı bilden neden anlamadım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Hocam eskiden kullandığım cihaza taktım simi yaklaşık bi saat önce her şeyi kapatıp. Şimdi geri N8P'ye taktım ve smsleri gönderdim. Yalnızca 4.5G için yanıt geldi diğer servisler için yanıt yok ve uygulamada açık görünmesine karşın VOLTE kapatmaya çalışınca ekteki hatayı alıyorum. Ve halen sistemde cihaz bilgisi değişmedi bundan önce de iPhone X olarak görünüyordu.

    Turk Telekom VoLTE ve VoWifi sorunu
    Turk Telekom VoLTE ve VoWifi sorunu
    Turk Telekom VoLTE ve VoWifi sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kaliteli olduğundan dolayıdır

    Online İslemler'den hattı sıfırlamayı denediniz mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Baalzebuub kullanıcısına yanıt
    Zaten açık görünüyor volte ve wifi arama çalışmıyorsa ya cihazda ya da Telekom sisteminde sorun vardır .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baalzebuub kullanıcısına yanıt
    Note8 pro tr cihazımı yoksa IMEI mi atıldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • @iPioSs hocam hat resetle kısmını diyorsanız denedim ancak bir işe yaramadı.

    @krkmz1666 hocam TR cihazı Global QGGMIXM 11.0.5.0 ROM var, IMEI sıkıntısı yok. Zaten VOLTE'yi sıkıntısız kullanıyordum 2-3 gün öncesine dek. VoWifi sonrası olaylar sarpa sardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baalzebuub kullanıcısına yanıt
    8 proyu sattım yoksa dener kesin cevap verirdim de

    Telefonu kapatın açın simi 2.bölüme tkın sonra kullandığınız bölüme takın uygulamanında verisini temiz leyin note 8 proyu görmesi lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Hocam cihazı kapatıp açtım şimdi görüyo ama yine 4.5G vesaire aynı yanıt alamıyorum. Beklemekten başka çare yok sanırım ama teşekkür yine de :)

    Turk Telekom VoLTE ve VoWifi sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iphone 6s plus telefonum var ilk 15 gün vowifi aramayı kullandım sonra bir türlü çalışmadı
    ve aktif hale getiremedim

    vowifi aramayı 4,5G iptal ettim yeniden sms gönderip açmaya çalıştım birtürlü aktif hale gelmiyor. WIFI ARAMA diye sms attığımda talebiniz alınmıştır, veya mobil online işlemlerden açmaya çalıştığımda talebiniz alınmıştır sonucu sms olarak bildirilecektir diyor fakat cevap felan geldiği yok KABUL WIFI ARAMA diye de sms attım çare olmadı.

    başka bir vowifi detekli telefona taktım sim kartımı (samsung 9 plus) ondan sms attım yine açılmadı bu arada samsun 9+ sahibinde telekom var onda aktif ve çalışıyor aynı telefona benim sim kartımı takıyorum ne yapsak vowifi devreye girmiyor

    müşteri hizmetlerini defalarca aradım onlarda bi çare bulamadı açtık diyorlar siz telefonu kapatıp açın diyip başka bişey yaptıkları yok

    bu arada telefonumu komple formatladım sonrasında ayarlardaki wifi arama önceden açıktı kapalı hale geldi açmayı denediğimde Bu hesapta wi-fi aramaya izin vermek için Türk Telekom ile iletişim kurun. diyor




  • Bende Xiaomi redmi note 9 pro kullanıyorum benim telefonu uygulama tanımıyor ama voltede vowifi da sorunsuz çalışıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RmznKvcr -- 22 Temmuz 2020; 10:53:53 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bulentvural B kullanıcısına yanıt
    Hocam konuyu çözebildiniz mi acaba? Benzer durumu ben de yaşıyorum.
  • Baalzebuub kullanıcısına yanıt
    Madem konu canlandı hocam note 8 pro da vowifi acmayı nasıl başarabildiniz bende Turk Telekom kullanıyorum desteklemiyor diyor.
  • Hocam sim kartı iphone X'e takıp hizmeti aktive ettirdim ardından da cihaza geri taktım 1 saat sonra, Kısa süre Vowifi kullanabildim sonrasında yine düştü. Turk Telekom IMEI üzerinden cihaz kontrolğ gerçekleştiriyor ona göre hizmeti cihaz destek listesinde yer almıyorsa kapatıyor. Ben de taahhütümün bitmesiyle beraber Vodafone'a geçtim. Servisi sıkıntısız kullanıyorum. Ama Vowifi üzerinden sms'i vodafone da desteklemiyor. Çağrılarda problem yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baalzebuub -- 29 Ocak 2021; 13:31:7 >
  • Baalzebuub kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam ekran görüntüsünde note 8 pro wifi arama var gözükünce acaba başka bir yol mu var demiştim ama yokmuş düşük modellere verip bu cihaza vermemesi gıcık bir durum neyse yapacak bir şey yok sağlık olsun.
  • ben samsung telefonda etkinleştirdim poco x3 te sorunsuz kullanıyorum

  • Orda da hata oluyor Online İşlemler üzerinde hocam. Benim o servisim buga girmişti ne VOLTE kapatıp açabiliyordum ne de servise gönderdiğim smslerden yanıt alabiliyordum. Faturalama konusunda oldukça memnun olsam da teknoloji tarafında çok geri kaldı Turk Telekom. Şirket bu kafada giderse daha çok müşteri kaybedecek.
  • Baalzebuub kullanıcısına yanıt

    Türk telekomda Vowifi tam bir fiyasko. Benim m30s telefona destek verdiğini yazıyor hemde online işlemlerde deherşey aktif görünüyor ama ortada hiçbişey yok. Birde İmei kontrolu yapıyorsa, müşteri hizmetlerinin destekleyen telefona hattı takıp aktif ediniz demeside tam bir rezalet ozaman


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen Ş kullanıcısına yanıt
    Hocam müşteri hizmetleri öyle diyor mu bilmiyorum. Eskiden geçici cihaz tanımlama yapılıyordu teknik destek tarafından bu şekilde voltw Vowifi kullanılıyordu. Sonra bu hizmet kayboldu gitti ya da beceren temsilci çok az olduğu için biz denk gelemedik. Ben bunların hepsini forumlardan öğrendim denedim ama sonuç kifayetsiz.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.