Şimdi Ara

Türk Telekomun Diğer İSS'leri Engelleme Skandalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
3.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Şu konularımda Vodafone Net ile yaşadığım sıkıntılarımı paylaştım

    1- Vodafone Süpernet 69.90 TL'lik Paketi Bağlatma Serüveni
    2- Diğer İSS'lere İnternet Vermeyi Engelleyen Turk Telekomu Suistimal Etmek/Cezalandırmak

    Yukarıda gösterdiğim linklerde sorunumla ilgili detaylı bilgiler mevcut. Özet olarak Vodafone Net'e 2 haftadır internet bağlantısı sağlamaya çalışıyorum evimde modem ve iç tesisat tamam, telekom ekipleri sürekli sorunu iç tesisat ve ankastre kutusuna atmaktalar (eve veya saha dolabına hiç uğramadan bu cevabı Vodafone'a iletmekteler). Bugün daha önceden tespit ettiğim TTNet'in Vodafone Net'in internetini bilinçli şekiled kısıtladığını ve amacının müşteriyi alternatif sağlayıcılardan kaçırmak olduğunu kanıtlayan bir vidyo paylaşacağım. Vidyo 17 Dakika olup kişisel bilgi içeren yerler sessizleştirilmiş tek parçalık bir vidyodur.

    Vidyo içeriğinde TTNet'e başvuru yapıp, başvuru anından hemen sonra 30 saniye içerisinde TTNet'in nasıl Vodafone Net internet sinyalinin bloğunu kaldırdığını görüntülemekteyim. Bu vidyonun sesinin kesilmemiş versiyonunu yarın BTK'ya da şikayet olarak ileteceğim.

    İyi Seyirler :
    Özet olarak izlemek isteyenler önemli noktalar ilk 2 dakika ile son 3 dakikadır.





    Burada da göreceğiniz üzere TTNet'in hizmet sayfalarına girmek istediğimde yukarıdaki vidyodaki gelen internet ile aldığım ekran görüntüsü :
     Türk Telekomun Diğer İSS'leri Engelleme Skandalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wqlky -- 28 Temmuz 2016; 10:06:23 >







  • Bir allahın kulu da bişey yazmaz mı ya. Aranızda avukat falan olan var mı delil olarak kullanılabilir mi kullanılabilirse hangi mecrada (tüketici mahkemesi?) kullanılabilir?

    Bazı arkadaşlar herkes bas bas bağırıyor bu olayı her yere yazıyorlar sen de hala gidip yine Vodafone Net'i alıyorsun TTNet al rahat et diyor. Bu bir suçtur bilmem farkında mısınız TTNet tekelcilik yaparak ve insanları sadece kendi hizmetini almaya zorlayarak bunu yapıyor siz de TTNet'e boyun eğ , uğraşma sus diyorsunuz ayıptır. Ben ,sen yapmazsak kim yapacak bunları ? Her şeyi diğer sağlayıcılardan bekleyemiyoruz işte ama vatandaş olarak da tekeli kırmak yine bizim elimizde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wqlky -- 28 Temmuz 2016; 8:30:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wqlky

    Bir allahın kulu da bişey yazmaz mı ya. Aranızda avukat falan olan var mı delil olarak kullanılabilir mi kullanılabilirse hangi mecrada (tüketici mahkemesi?) kullanılabilir?

    Bazı arkadaşlar herkes bas bas bağırıyor bu olayı her yere yazıyorlar sen de hala gidip yine Vodafone Net'i alıyorsun TTNet al rahat et diyor. Bu bir suçtur bilmem farkında mısınız TTNet tekelcilik yaparak ve insanları sadece kendi hizmetini almaya zorlayarak bunu yapıyor siz de TTNet'e boyun eğ , uğraşma sus diyorsunuz ayıptır. Ben ,sen yapmazsak kim yapacak bunları ? Her şeyi diğer sağlayıcılardan bekleyemiyoruz işte ama vatandaş olarak da tekeli kırmak yine bizim elimizde.
    17 dakikalık bir videoyu seyretmeye hiç niyetim yok, ama ilk mesajında verdiğin ikinci resim çok normal. O sayfadan anlaşılan şu ki, ttnet'in sadece kendi müşterileri için hazırladığı bir olanaktan yararlanmaya çalışmışsın, o da reddetmiş. O sayfaya girmek için ttnet'ten aldığın bir kullanıcı adı ve şifre gerekiyor. Evindeki X marka buzdolabı arızalanınca gidip Y markanın servisinden garanti hizmeti almak için ısrarcı olmaktan ne farkı var bunun? Aynı şekilde ttnet'in kullanıcı adı ve şifresi ile vodafone sitesine girmeye çalış bakalım, ne cevap alacaksın?




  • Süreç öncelikle btkya ordan tüketici hakem.heyeti sonra mahkemeye başvur elindekiler kanıt niteligi taşıyabilir ben avukat değilim ama madem.mahkemeye basvurcakainiz avukat tütün sizin yerinize o uğraşsın tabi ben mahkemelerde kostururum diyorsanız 1 kişinin 2 kişinin yapmasıyla tekel kirilmaz hocam bu kadar ugrasacaginiza ttnete başvurun internetinin hemen hal olsun ben aynı hatayı yaptım 18 günde vf hattını sağlayamadı iptal ettim ben kimseyi cekemem.
  • entarhan E kullanıcısına yanıt
    TTNet'in bana verdiği interneti TTNet kendisi verdiğini iddia ediyor başvurunuz yüzünden biz internet verdik Vodafone vermedi diyor o yüzden. Ama gelen sinyal vodafone kullanıcı adıyla. Hem müşteri hizmetleri hem btk üzerinden bana gelen cevap bu oldu daha önce ama vidyo yoktu o zaman.

    Vidyonun ilk 2 dakikasıyla son 2 dakikasını izlemeniz yeterli olayı anlamanız için ben kesinti / arada boşluk olup arada bir şeyler yaptın sen dememeniz için vidyoyu tüm süreç olarak çektim
  • Aynı sorundan muzdarip durumdayım. Şu an beklemede olan 1 adet vodafone, 1 adet türknet internet başvurum var farklı adreslerde olmak üzere. İki başvurumda da modemime dsl sinyali gelmesini bekliyorum haftalardır. Müşteri hizmetlerini her aradığımda farklı bahaneler bulup bekletiyorlar.

    Anlamadığım kısım evinizdeki telefon hattını kapatmadan nasıl üzerine ikinci bir internet hizmeti alabiliyorsunuz?
  • Bu arada diğer konuda gördüm, Batıkent'in neresinde oturuyorsunuz?
  • Whole Lotta Rosie kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun bendede var nedense düzeltmiyorlar sürekli sağ dolabına kadar tekrar kontrol edilecek deniyor ben bıktım Türkneten artık dsl sinyali vermek bu kadar mı zor ama Türktelekomdan alsaydım 2 gün sürmezdi acılması.Bu Türktelekomun işleri yavaşlatması ve yapmaması beni bıktırdı.
  • Whole Lotta Rosie kullanıcısına yanıt
    Sözleşmede özellikle yeni hat istediğimi belirtiyorum zaten eski hattın da kapatılması isteği veriliyor ayrıca ayrı bir hat verilmese bile verilen hat TTNet için kapatılıp kapatılmış hattın yeniden Vodafone için açılmış olması gerekiyor hem zaten yalın VDSL almak istiyordum telefon hattı değil internet hattı çekilmeliydi ama tuhaflık işte. Adresi özel mesajla yazıyorum malum herkesin görmesini istemem :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wqlky -- 28 Temmuz 2016; 13:30:25 >
  • biggame B kullanıcısına yanıt
    Ben inat ettim zaten sorun Turk Telekom , mafya gibi ya beni kullanırsın seni koruruz ya da senin internetini keseriz demesi yüzünden inat ettim hayatta TTNet almam zaten 1000mbps internet bedava kullanılıyor sonuçta :)
  • wqlky W kullanıcısına yanıt
    Şuanda internet hızınız ne kadar acaba?
  • biggame B kullanıcısına yanıt
    Dün vidyoyu çekerken 50mbit olarak istediğim için 50mbit ama 100 istediğimde 100 de gelmişti sıkıntı yaşamayım diye ben 50mbit istedim .

    Sözleşme vb. olmadan telekomdan gelen giden olmadan bu hizmetin alındığını da belirteyim.

    Kaçak internet kullanıyor sayılıyor muyum bilmiyorum ama TTNet'in sitesinde hizmet sağlayıcımın başka hizmet sağlayıcısı olduğunu söylediği için sanmıyorum böyle bir durum olduğunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wqlky -- 28 Temmuz 2016; 14:25:17 >
  • wqlky W kullanıcısına yanıt
    Ben çok uğraştım TTNET'le bunlar müşteriyi bildiğin sömürüyorlar.
    Altyapı yapmaya gelince bakarız ödenek çıkmadı yan yattı çamura battı.
    Oger Telekom Türkiye'ye gelmiş geçmiş en kötü beladır.İnşallah bu belaları defedeceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 28 Temmuz 2016; 18:17:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Ben çok uğraştım TTNET'le bunlar müşteriyi bildiğin sömürüyorlar.
    Altyapı yapmaya gelince bakarız ödenek çıkmadı yan yattı çamura battı.
    Oger Telekom Türkiye'ye gelmiş geçmiş en kötü beladır.İnşallah bu belaları defedeceğiz.
    Bu konuda bir kaç olaya şahit oldum bende.

    1-Eve internet bağlatmak için başvuru yaptık. Perşembe akşamı 17.00-18.00 arası bir saatte. Ertesi sabah eve gelip ankastreden bağlantıyı sağlamışlar ve bir kaç saat sonra telefon gelmiş. Cumartesi ben evdeydim modem bağlı gelsin diye bekliyordum, ışık yanıp sönmeye başladı ve sabitlendi ardından internette geldi arayüze girdim, kullanıcı adı şifreyi girip bağlandım.

    2-Bir kerede yalına başvurmuştuk, buna online başvurduğumuzdan süreç uzamıştı(4 gün kargoda dosyalar beklemişti vs). Eve ankastreden bağlantı için geldiler. Gelende babamın arkadaşı çıktı, babam dedi 1 hafta oldu hala gelmedi felan. Arkadaşı abi modem kuruluysa ben yarım saate sinyali verdiririm dedi. Sinyal 10-20 dk aralığında geldi.

    3-Karşı komşum vodafone dan bağlatmaya çalıştı. Bayiden imza vermesine rağmen tam 2 hafta bekledi. Adamlar eve geliyor kutuya kablo koyup gidiyor, haber bile vermiyor.

    Ciddi anlamda çifte standart var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ressi1

    Bu konuda bir kaç olaya şahit oldum bende.

    1-Eve internet bağlatmak için başvuru yaptık. Perşembe akşamı 17.00-18.00 arası bir saatte. Ertesi sabah eve gelip ankastreden bağlantıyı sağlamışlar ve bir kaç saat sonra telefon gelmiş. Cumartesi ben evdeydim modem bağlı gelsin diye bekliyordum, ışık yanıp sönmeye başladı ve sabitlendi ardından internette geldi arayüze girdim, kullanıcı adı şifreyi girip bağlandım.

    2-Bir kerede yalına başvurmuştuk, buna online başvurduğumuzdan süreç uzamıştı(4 gün kargoda dosyalar beklemişti vs). Eve ankastreden bağlantı için geldiler. Gelende babamın arkadaşı çıktı, babam dedi 1 hafta oldu hala gelmedi felan. Arkadaşı abi modem kuruluysa ben yarım saate sinyali verdiririm dedi. Sinyal 10-20 dk aralığında geldi.

    3-Karşı komşum vodafone dan bağlatmaya çalıştı. Bayiden imza vermesine rağmen tam 2 hafta bekledi. Adamlar eve geliyor kutuya kablo koyup gidiyor, haber bile vermiyor.

    Ciddi anlamda çifte standart var

    Alıntıları Göster
    şu an bugda kalmış gibisin. vodafoneu arayıp aboneliğinin aktif olduğunu söyledilerse sorun yok




  • Aynen hocam iç tesisata ve ankastreyi suçluyorlar geçiyorlar Türk Telekom dan gelen bilgiler. Aslında sorun telekom dan kaynaklı ama arıza servisleri bakmıyor kesinlikle..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ressi1

    Bu konuda bir kaç olaya şahit oldum bende.

    1-Eve internet bağlatmak için başvuru yaptık. Perşembe akşamı 17.00-18.00 arası bir saatte. Ertesi sabah eve gelip ankastreden bağlantıyı sağlamışlar ve bir kaç saat sonra telefon gelmiş. Cumartesi ben evdeydim modem bağlı gelsin diye bekliyordum, ışık yanıp sönmeye başladı ve sabitlendi ardından internette geldi arayüze girdim, kullanıcı adı şifreyi girip bağlandım.

    2-Bir kerede yalına başvurmuştuk, buna online başvurduğumuzdan süreç uzamıştı(4 gün kargoda dosyalar beklemişti vs). Eve ankastreden bağlantı için geldiler. Gelende babamın arkadaşı çıktı, babam dedi 1 hafta oldu hala gelmedi felan. Arkadaşı abi modem kuruluysa ben yarım saate sinyali verdiririm dedi. Sinyal 10-20 dk aralığında geldi.

    3-Karşı komşum vodafone dan bağlatmaya çalıştı. Bayiden imza vermesine rağmen tam 2 hafta bekledi. Adamlar eve geliyor kutuya kablo koyup gidiyor, haber bile vermiyor.

    Ciddi anlamda çifte standart var

    Alıntıları Göster
    https://forum.donanimhaber.com/m_119022280/tm.htm

    Merhaba arkadaşlar. Bende Ankara - Batıkent'ten yazıyorum. Bana özelden iletişim bilgilerinizi yazarsanız birlikte hareket edebiliriz.

    Açtığım konuda bahsettiğim Türk Telekom şebeke amirliği, Sabancı yüzme havuzunun oradaki PTT nin arkasındadır. Eğer gerçekten bu firma böyle mafyavari işlere kalkışıyorsa bizde tüketici-kullanıcı olarak devletin bize verdiği imkanları kullanırız.
    Daha önceden başıma geldiği için biliyorum, böyle tekelci firmalar çoğunluk sağlanmadığı zaman ilgilenmiyorlar, çünkü mantıkları abone kazanana kadar müşteri odaklı çalışmak, sonrasında nasıl olsa bana mecbur ve tek başına birşey yapamaz şeklinde.
    Tüketici yasaları henüz yeni sayılır, insanların çoğu hakem heyetlerini, bankaların dosya masraflarını geri ödemek zorunda olduğuna dair haberler çıktıktan sonra tanıdılar. Büyük çoğunluğuda klasik düşünce olan "uğraşmaya değmez, iş açmayayım başıma" düşüncesinden dolayı haklarını aramıyorlar.
    Ben bu işe kafayı takmış durumdayım, Vodafone Forum'a yazdığım yazılarda, benzer sorunları olan kullanıcıları beraber hareket etmeye davet ettim. Buradan da yazıyorum, özellikle Ankara'dan okuyanlar lütfen birbirimize ulaşalım, birlikte hareket edelim. İnanın çoğunluk sağlanınca sorunlarımız çok daha çabuk çözülecektir ve ihmalkar, suçlu, tüketiciyi kandırmaya yönelik hareket eden firma hangisi ise ortaya çıkacaktır.




  • bedial B kullanıcısına yanıt
    Benimki mesa turk telekom, ben zaten btk ya başvurdum bireysel olarak bu vidyoya sesi kısılmamış versiyonuyla , siz de kendinizde benzer sıkıntıları vidyoya alıp yollayın etkisi oldu bugün ttnet'den bir eleman aradı sorun neyse giderelim diye telefon etti ama evde değildim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wqlky

    Benimki mesa turk telekom, ben zaten btk ya başvurdum bireysel olarak bu vidyoya sesi kısılmamış versiyonuyla , siz de kendinizde benzer sıkıntıları vidyoya alıp yollayın etkisi oldu bugün ttnet'den bir eleman aradı sorun neyse giderelim diye telefon etti ama evde değildim
    Bende gerekli yerlere başvurdum daha önce. Sorunumla ilgilenilmeye devam ediliyor ama mesele bence şurda. Bu bir değil iki değil biz gibi daha çok kullanıcı var. Toplu olarak yapılan başvurular illaki daha etkili olacaktır.
  • ceza aldılar geçenlerde ama umursamıyorlar
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.