Şimdi Ara

Türk Yapımı Araç ETOX Sedan Dizel ANA KONU (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
8
Favori
33.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dış tasarım hoş görünüyor. Ama iç iyi değil. Bir yerden başlamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Kasa A7, Ön farlar Scirocco, arka farlar F10 5 kasa. [BENCE]


    Aynen öyle olmuş :)

    Araba güzel Fakat fiyat biraz pahalı olmuş.
    İlk etapta çok satılan modellerden yapılıp kangoo,Doblo,symbol benzeri uygun fiyatlı arabalar üretilip sermaye kazanılıp sonrasında bu tarz arabalar üretilse daha mantıklı olur gibime geliyor.Yani düşününce dar gelirli bir sürü vatandaş var düşük donanımlı işte 1.5 DCİ yada 1.2 Benzinli motor seçenekleri olsa fiyatta uygun olsa vatandaşın tercih sebebi olabilir bu araçlar ve bu marka
    Fakat 85.000 Tl ye araç üretiyorsan insanlar anında 85.000 tl ye alternatif yollara gitmeye kalkar kimse Türk arabası bunu alalım illa demez gibime geliyor
  • çok bilenler nasıl bi şey bekliyorlardı ki prototip yapıyor adam parçaları bir yerden temin edecek kendi sıfırdan üretecek hali yok en azından yeni başlayacak marka için yok.
    ee ordan onu burdan bunu derken böyle ortaya karışık olmuş doğru ama en uzun yolculuklar bir adımla başlar.
    çakma türk kuşu şahin,doğan,kartaldan iyidir. bugün böyle başlar yarın özgün tasarımlar gelir yerli olsun taştan olsun...
  • Anadol tarzı binek ve ucuza satılabilecek birşey yapsalar daha iyi olurdu. İlla işe luks araba yapmaya çalışarak başlamaları hata olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Resımlere bakarken cok begenıyordum taa ki içini gösteren resme kadar

    heryeri deri sıvayacaklarına orjinal c5 konsolu katsalarmış daha iyiymiş
  • dh benzetme team vol v2.0

     Türk Yapımı Araç ETOX Sedan Dizel ANA KONU Türk Yapımı Araç ETOX Sedan Dizel ANA KONU





  • Maşallah kapı çıtasından yapıştırıcısına kadar bilmediğiniz nane yok.
    birkaç fotodan, bu kadar detaya giren bir milletin niye arabasının olmadığınıda bir açıklayın hele ...
    Ben size söyleyeyim zaten söylemişler zamanında,
    "TEMBELE İŞ BUYUR, SANA AKIL ÖĞRETSİN"
  • Seri üretime geçilse daha da özenilecektir diye düşünüyorum. İç tasarımdaki sıkıntılar giderilebilir şeyler arkadaşlar. Sonuçta uygun fiyatlı olursa denenebilir bu araç. Tabi bir de güvenlik konusu var ki en önemli konu.
  •  Türk Yapımı Araç ETOX Sedan Dizel ANA KONU


    Bir damarı eksik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erci541

     Türk Yapımı Araç ETOX Sedan Dizel ANA KONU


    Bir damarı eksik.

    çok kötü bir açıdan çekmişler fotoyu..
  • güncellendi.
  • fiyatı 85bin mi. yanlış mı okuyorum
  • yunanıstana iteleyin beyler
  • Otomobil genel olarak fena durmuyor iç tasarımın geliştirilebilir.Ama eleştiriler biraz ağır .Hemen Ferrari,Bmw,Lexus vs kalitesi olacak değil ya yavaş yavaş motoru başka yerden getirsin sonra kendin geliştirirsin.Bizde kafa çok pratik zeka olayı gani gani.Orası şu, burası buna benziyor olabilir bizim Türk otomobil tasarımcımız var Murat GÜNAK ondan rica edersin 1-2 tane bedavaya tasarım yapabilir. altta hyundainin gelişim aşamaları var bir göz atın derim.. SAYGILAR
    HYUNDAİ’NİN KURULUŞ AŞAMALARI
    * 1.SAFHA
    * 1968 yılında kuruldu
    * Öncelikle bilgiyi artırdı. Bilgiyi artırırken varolan firmalardan deneyimli mühendisleri kendi firmasına çekti
    * Ford ile montaj anlaşması imzaladı. Ford Hyundai’ye 10 mühendis gönderdi , Hyundai Ford’a 10 mühendis gönderdi.
    * 1.SAFHA SONUÇLARI
    * 118 Ford fabrikası içinde en kısa sürede fabrika kuran firma oldu. Şubatta anlaşma imzalandı , Mayıs ayında iyileştirmeler başladı ( Herkes günde 16 saat ve 7 gün çalıştı ) Kasımda üretim başladı
    * 1 Otobüs , 1 kamyonet ve 2 araba aldılar bunları söküp söküp monte ettiler
    * 2.SAFHA
    * 1973 yılında ülke yönetimi minimum kapasitenin 50.000 olmasını istemiştir. Hyundai kapasitenin 80.000 olmasını teklif etmiştir
    * 6 farklı ülkeden 26 firma ile yakınlaştı
    * İtalyaya tasarım için 4 mühendis gönderdi. Kendi tasarım kapasitelerini anladılar.
    * 2.SAFHA SONUÇLARI
    * Kaliteyi garantileyebilmek için tek tedarikçi ile çalışmaya başladılar
    * Deneme yanılmayı engellemek için Leyland firmasından emekli 7 mühendis aldılar
    * 1976’da Asya , Afrika , Ortadoğu , Latin Amerika pazarlarını ve 1978’de Hollanda ve Belçika ile Avrupa pazarlarını test ettiler.
    * 3.SAFHA
    * 1978’de olan petrol krizi Kore’nin otomotiv endüstrisini düzeltti
    * Hyundai kapasitesini 450.000’e çıkarmaya karar verdi
    * Uluslar arası şirketlerle lisans anlaşması yapmak istediler ama reddedildiler
    * 3.SAFHA SONUÇLARI
    * Başka ülkelerden teknoloji transfer ettiler
    * 1986 yılında Amerika’ya beklediğinin üstünde ( 170.000 ) bir ihracaat yaptı
    * 4.SAFHA
    * Hyundai Amerika pazarında bir süre başarılı bir şekilde ilerledi ama yetenekleri yetmemeye başladı. Bir süre sonra Mitsubishi son teknolojisini Hyundaiye vermek istememeye başladı
    * Kore , Amerika , Almanya ve Japonyada ar-ge laboratuvarları kurdu
    * Ar-ge yatırımları 1975’de 2,2 milyon dolardan 1994 yılında 504 milyon dolara çıktı
    * Richardo’dan tecrübeli mühendisler aldı
    * 4.SAFHA SONUÇLARI
    * Yabancı lisansa bağlı kalmamak için kendi motor ve vites sistemini geliştirdi
    * 1985 yılında Excel adlı modelini geliştirdi
    * 1990 yılında Elantra adlı modelini geliştirdi
    * 1998 yılında Sonata adlı modelini geliştirdi

    http://madhonda.blogcu.com/hyundai-tarihi-tarihcesi/2726651



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenko27 -- 29 Ocak 2013; 14:03:20 >




  • O direksiyon Audi direksiyonu değil mi yahu ?
    Ayrıca ön farlarda sanırım chevrolet'ten alınma gibi duruyor ama emin olamadım.
    Heleki o orta konsol..

    Yahu şu iç kısmı sanayideki bir ustada yapar ayıptır ayıp !
  • İlk deneyimlere göre dış tasarım çok iyi bence benzetmeler olacak tabi beyler millet sanayisini güçlendirirken bizde darbe üstüne darbe yapıldı. İç dizaynıda eleştirmeyi bırakıp ilerleyen modelleri beklemek gerek. Bu araç Türktür bence en önemlisi bu.
  • Bu forumun gerçekten iyice çivisi çıktı.

    Dış tasarımda birbirinden esinlenmeyen firma mı var ? Dünyada on çok satan Toyota bile Auris'in arka tasarımı İ30 terk yapmış. Genesis'e bakıyosun, önü direk Mercedes. SSang Yong modellerinin de Mercedes benzerliği ortada.

    Ben aracın dış tasarımını baya beğendim ve kesinlikle beklediğimden daha güzel ve daha özgün bir tasarım olmuş.

    Asıl sorun iç mekanda. Kapı döşemelerinde esinlenme yok, C5'in kapı döşemeleri alınıp üzeri deri kaplanılıp kullanılmış. Arabanın içinde deri olayının suyu çıkarılmış, heryeri deri kaplamaktan ızgara delikleri, direksiyonda Logo falan konmamış. Ama bu düzeltilemeyecek bir şey değil.

    Arabanın donanım listesinde yazan donanımlar (ABS, havayastıkları, vs.) sorunsuz şekilde çalışıyorsa, iç mekan hariç bu araç olmuş bence.

    Ama asıl zorluk seri üretime geçmede. Seri üretime geçmeden de fiyatın aşağıya çekilmesi çok zor.




  • güncellendi. (güncellemeler 1.sayfadadır)
  • iç mekan aydınlatmasının fotosu ilk sayfaya eklendi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaygusuz2007

    Maşallah kapı çıtasından yapıştırıcısına kadar bilmediğiniz nane yok.
    birkaç fotodan, bu kadar detaya giren bir milletin niye arabasının olmadığınıda bir açıklayın hele ...
    Ben size söyleyeyim zaten söylemişler zamanında,
    "TEMBELE İŞ BUYUR, SANA AKIL ÖĞRETSİN"

    Bu yorum çok iyi olmuş, çok güldüm hocam ya
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.