Şimdi Ara

Türk Yapımı Araç ETOX Sedan Dizel ANA KONU (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
8
Favori
33.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya arkadaşlar yorumları görünce epey şaşırıyorum. Ne adımından bahsediyorsunuz adamlar sağdan soldan almış birleştirmiş doğru düzgün birleştirdiği bile belli değil resmen milletle dalga geçiyorlar.
  • araba yapmak iyi olurdu hatta param b*k olsa 10 numara 5 yıldız araba yaparım parmaklarınız yalarsınız.. ama bu iş için çok geç ve aslında bi bakıma gereksiz ... dönüşü az olur çünkü... bunun yerine silah sanayi ye yatırım çok daha iyi olacaktır... kendi sistemlerimiz , göktürk gibi
  • Bence bu insanlar birşeyler yapmaya çabalıyorlar bu bakımdan iyi,
    fakat bu araç son mamul araç olamaz çünkü tasarım çizdik,kalıba döktük ,birleştirdik oldu bitti gibi birşey degildir;tasarım bir süreçtir yani mamul test edilir,geri bildirimleri alınır ,düzeltmeleri yapılır yeniden testleri yapılır ve optimize edilir.Hassas iş yapan sanayiciler bilir üretilecek parça tolerans degerlerinin dısındaysa parça hurdaya çıkar gerekli ayarlamalar tekrar gözden geçirilir ve nominal degerler yakalandıgında parça bitmiş olur.
    3 milyonluk bir bütçeyle bir araç bu kadar olur.Bence bütçe kısıtı nedeniyle çogu kez 2 kere düsünme fırsatları bile olmamıştır.Ama yinede yeni bir otomobil ortaya cıkarıyorsanız başka araçlara benzememeli yoksa çin malı muamelesi yemeniz kaçınılmaz maalesef bu da piyasadaki bir cok araca benzetiliyor tasarımcsı belki de önceki yaptıgı piyasa araçlarının modellemelerinin etkisinde kalmış da olabilir .keşke bu işi bir tasarım firmasına verselerdi hexagon gibi.
    Sonuç ise
    Bu araç ,bakın biz buraya kadar getirebildik ortaya somut birşey koyduk ilerletmek icin yardıma ihtiyacımız var
    diyen bir araç.
    Hiç bir otomobil firması kendi aracına rakip olabilecek bir girişimi kendi bandlarına üretilmesine izin vermeyecegi icin kendi üretim bandınızı kurmak ve alt yapısıyla 200 milyon tl üzerinde bir kaynak ister.
    Devlet iştiraki ile bir şirket kurulur ve bu araç desteklenirse birşeyler olur yoksa en fazla 3 5 tane daha yaparlar bundan sonra tarihin tozlu raflarında yerini alır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurex -- 25 Aralık 2012; 14:41:39 >




  • Etox sedan yapmacik duruyor ama sonucta niyet önemli ( Yerli oto ), yavas yavas emin adimlarla ilerliyoruz
  • Ayrıca araç, nisan-mayıs aylarında seri üretime geçecekmiş. Kesin olmamakla beraber plânlanan tarih buymuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Villa önücü markamız hayırlı olsun

    Aynen.Sahibinden.com un bir dönem vazgeçilmez modasıydı villa önü satılık araç resimleri

    yerli araba işine girmiş diyorlar o adam için


    danayı sünnet etseler eyimiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 25 Aralık 2012; 20:17:33 >
  • çok değişim ve evrim geçirmesi gerekli biraz aha modern ve sert çizgiler gerekli alışıldığın dışında birşeyler lazım
  • Arabaya deri koymamış deriye araba koymuşlar mübarek
  • Ic mekanda ki sadelik hosuma gitti aslinda

    Bu tiple seri uretime gecemez bence,gecti diyelim kac kisi alacak arabayi,yurt disina ihrac edip oralarda pazar bulabilecek mi ? Arac ucuz olsa eyvallah biraz biseyler olabilir ama o da yok.
  • hep destek tam destek.güclu turkiye icin otomotiv sektörune girmemiz sart.evet cok sermaye lazim sifir tecrube inanilmaz ön yargi var.fakat zamanla ve uygun fiyat politikasi ile yerini alir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olan Danalara Olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yekici

    Olan Danalara Olmuş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu arabayı Ankara Sincan'da Gimsanın otoparkına girerken gördüm ben girerken bu araç çıkıyordu resimlerdeki arabaydı plakası sarı ve 06 T xxxx di bana kalırsa ilersi için gayet başarılı bu araç daha yeni çok iyi bir sonuç bekleyemeyiz heralde eleştirirken bunuda göz önünde bulunduralım düşününki hyundai firması bundan 15 yıl önce bugünki Çin firmaları gibiydi şimdiki gibi kaliteli araç üretmiyorlardı ama bu geçen 15 yıl sürecinde kendilerini geliştirdiler ve dünya standartlarında araba yapıyorlar Etox u da böyle düşünmeliyiz şans vermeliyiz belki şimdilik alınacak durumu olmasada ilerleyen zamanlarda gelecekte bizimde dünya standartlarında bir markamız neden olmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iakbay06 -- 25 Aralık 2012; 22:59:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YURI BOYKA

    Ayrıca araç, nisan-mayıs aylarında seri üretime geçecekmiş. Kesin olmamakla beraber plânlanan tarih buymuş.

    Hocam kaynak nedir?Başka bilgi var mı?
  • ben bu arabanın piyasaya kaç paradan sürülecegini merak ediyorum 35 40 binin üstündeyse bilindik markalara devam..
  • Bu saattten tasarımının güncel arabalara benzemesi kaçınılmaz zaten. Bence dış tasarım oldukça güzel ama o iç nedir öyle abi ya Yapsaydınız C180'in içini biraz değiştirip koysaydınız. Sanki diğer markalar yoktan var ediyor. Hepsi birbirinden alıyor. Orijinal olak diye batırmışlar
  • Dana değil de öküz diyelim direk. El freni yerine organ nakli yapılmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bulbulinho -- 25 Aralık 2012; 23:16:38 >
  • O değil de bu mide ilacı gibi isim nereden geliyor? Yok mu yani daha yaratıcı olanı. Volkicar mesela
  • Kurban derilerinin nereye gittiği belli oldu..
    Sanki birşeyi kapamaya çalışıyormuş gibi göz alabildiğine deri döşemiş dangalaklar..
  • Zamanında Devrim aracı benzini bitip yolda kalınca gazeteler resmen linç'e başlamış ve Devrim rüyası başlamadan linç edilmiş.

    Devrime yapılanın aynısının bu başlıkta bu araca yapıldığını görüyoruz.

    Alay etmeler, hakaretler, küçümsemeler, vs. vs.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.