Bu beceriksizlerin sağı solu belli olmuyor. Kalite ayağına milleti sömürüyor diye senelerdir söylerim Dün akşam üzeri numara taşıma için Turkcell mağazasına gittim. Çalışan zat paket yüklemesini ben yapacağım diye en ucuz paket 350 TL diyerek ücret istedi. Siz numaramı taşıyın açılınca ben kendim paket alacağım dedim peşin bize vermeniz gerekiyor dedi. Ben belki paket siz kullanacak 3 aylık senelik paket alacağım dedim. O zaman başka yerde taşıyın dedi. Bayiden ayrılıp müşteri hizmetlerine durumu ilettim kaliteli temsilcisi kendinden Bi haber aynı şeyleri ona anlattıktan sonra paket yüklemeden kullanamazsınız zaten 6 aylık aktif süreniz aktif olmaz saçma bahaneler saydı. Seninle anlaşamayacağız sen bilgilerini gözden geçir diyerek kapattım. Daha sonra BTK ya şikayet yazdım. Bayi çalışanı zat tarafından aranılıp bayiye davet edilip hattımı taşımasını talep ettim. Bugün şikayetim aşağıda ki gibi dönüş yapmışlar. Şikayet numaramdan aramayıp irtibat numaramdan sabit numara aramış görmediğimden açamadım. Tekrar aramalarını bekliyorum. Aramaz iseler şikayete geri dönüp davet edilmediğimi ileteceğim. Kısacası böle yapan bayileri direk şikayet edin İşlerini düzgün yapsınlar < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Turkcel bayisinin Numara taşımada peşin ücret istemesi
-
-
Tekrar aramalarını neden bekliyorsun hocam, sen geri arasana ilgili numarayı.
-
Muhtemelen çaldırıp kapadılar . O zat arayıp davet etmesi lazım o yüzden Ben aradığımda bayi beni arayıp davet etmemiş olacak .
Sabit numara olduğundan Santral numarası çıkıyor ...1 e ...2 ye basıl diyor kısacası
-
Niyet okuyuculuğu kimseye yakışmaz hocam. Mesajınızın ilk cümlesi için söylüyorum.
-
Bayiye davet edin bilgisi geçmişler değil mi.
belirli süreler ile bana ulaşana kadar arayıp davet etmeleri gerekir .
Yoruma istinaden Öyle olmasaydı bu zamana kadar arayıp tekrar davet etmeleri gerekmez miydi?
bana göre Olması gerekende bu tekrar ulaşana kadar aramaları .
-
iyi yapıyorsun hocam davet ettir kendini git başka yerde taşı diyor birde
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
iyi yapmışsın hıyarlara
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk önce şikayet numaramdan daha sonra irtibat numaramdan arama beklemem rağmen bugünlük arama gerçekleşmedi.
Çözüme itirazda bulundum.
Yarın için aramalarını bekleyeceğim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Google haritalardan bayiyi bulup 1 yıldız vererek kötü yorum yapın herkes görsün.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Baktım çoğu kişi 1 vermiş zaten bende işimi halledeyim gereken yorumu ekleyeceğim
-
beklediğim arama bugün şikayet numaramdan geldi .Öncelik li arama şikayet numarasından olmalı ve ulaşılamazsa irtibat numarasından aranmamı istemiştim .
Bayiye davet edildim .Arayan kişi işlemi yapmayan kişi değildi .O kişiyi sorduğumda bugün izinli olduğunu yarın geleceğini söylediler .
Yarın işbaşı yapacaksa yarın geleceğimi ilettim .Yarın taşıma işlemini ücret isteyen kişiye yaptıracağım
-
Faturasıza Taşıma işlemini ücretsiz 1 şekilde yaptım
Bayi taşıma işleminden sonra hat hemen farklı operatöre taşınırsa ceza yiyormuş Bu yüzden işlem yapmak istemiyormuş .Bu bilgiyi teyit edeceğim
Taşıma işlemi için çipli kimlik kartını cihaza takıp pin kodu ile onaylanması isteniyor
Aynı şekilde işlemi yapan kişi de kimlik kartını pin kodu ile onaylıyor .
Bunun haricinde bir numara ile de işlemi doğruluyorlar .
Çalışan kendi numarasını yazıp doğrulanabiliyor .
Sorunlu sistemleri hata verdiğinden aynı işlemi 1 kez daha yaptı .
Sonunda taşıma talebiniz alındı mesajı geldi .
Hepsi güvenlik için tamam da çalışan zat hala kimlik fotosunu telefonu ile çekiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Helal olsun Dayıoğlu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
btk kararına uymayan bir operatörü şikayet etmek yürek ister hayır herkes şikayet edebilir ama çoğu kişi sonuçsuz kalacak bir uğraşı ve zaman kaybıyla uğraşmak istemez
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
vatandaş olarak herkes hakkını arasa kimse bunları yapmaya cesaret edemez
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu ceza işi hurafe, millet müneccim mi nereden ne bilsin, bu olayı çözmek için yeni gelene diye tarife uygulamak yerine hep adil mantıklı tarife uygulamak lazım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
ceza işini anlattıklarına göre söylüyorum
bayiden yapılan taşıma işlemlerini Turkcell takip ediyormuş(Turkcell bu herşey beklenir ) Amaç sahte işlemin önüne geçmekmiş
zaten taşıma işlemini yeni kimlikle bir sürü onay alarak yapıyorlar .1 ay içinde o numaralar Turkcell den taşınırsa sahte işlem olarak algılıyorlarmış
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bunun sorumlusu vatandaş olarak biz miyiz yani. BTK böyle bir hak vermiş, isteyen istediği zaman istediği operatöre geçebilmeli. eğer başka tarafa geçmemizi istemiyorlarsa eski abonelere daha düşük fiyata tarife sunmalılar. yıllardır kabloneti bu yüzden takdir ediyorum. adamlar her zaman kendi müşterisine en iyi fiyatı veriyor. keşke mobil operatör de çıkarsalar.
-
Bayinin el altından işlem yapmasını önlemek için böyle bir önlem almışlar sözde
Benzer içerikler
- turkcell hat sahibi değiştirme
- hat meşgul ne demek
- numara engelleme kaldırma kodu
- hızlı giriş nedir
- turkcell wifi ile arama çalışmıyor
- ağda kayıtlı değil ne demek
- hat takılı ama şebeke yok
- kapanan hat nasıl açılır
- turkcell akıllı fatura nedir
- esim nedir
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X