Şimdi Ara

TURKCELL den cihaz almayın.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turkcell'in internet sitesinden 24.12.2016 tarihinde peşin alım ile iPhone 7 sipariş verdim. Bana cihazı alırken müşteri hizmetleri en geç cuma günü gelir dediler yani 30.12.2016 tarihinde. Cihazım 02.01.2017 tarihinde bana geldi.2 iş günüde kargolanır denilen ürün 4 iş günüde kargolandı.Bu süre içinde ilgi ve alaka sıfırdı ,karşınızda asla muhattap bulamıyordunuz.Neyse ürün geldi açtım ve ön ve arka kamera lensinde toz parçları olduğunu görüünce sim kart takmadan ve kurulum yapmadan cihazı jelatinledim geri kutuladım ve iade-değişim formu doldurdum.02.01.2017 tarihinde.Bir çok kez mh ile konuştum bekleyin bizde bilmiyoruz ne zaman ararlarsa diyorlar.Biri diyor 5 gün biri 10 gün bekleyin diyor.(Telefonsuz bir şekilde 1 aydır duruyorum oldu daha bekleyelim keyiflerini).Her yere şikayet ettim her kanaldan ulaşmaya çalıştım bekleyin arıcaz arıcaz arıcaz ... .Ben internetten 10 a yakın telefon almış biri olarak bu kadar kalitesiz bir firma görmedim ilgi ve alaka gerçekten 0. Yarına kadar dönmezlerse(120 saat imiş en üst bekleme süresi) servise gidip kusurlu raporu alıcam ve cihazı kullanıcam.Ondan sonra direk hakem heyetine gidicem 2 ay sonra alırım paramı en azından telefonsuzda kalmam.Turkcell müşteri hizmetlerinin müşteriyi aldatıcı bilgiler vermesi dahi mahkeme için delil olucak.Yok efendim sim taktıysan asla değişim olmuyor yok efendim 10 gün bekle yok efendim yasal süre 10 değil 5 yok efendim 2 iş günü değil korgolama 5 iş günü hepsi ayrı kafadan komediler. Buyrun şikayetvar adlı siteden de okuyabilirsiniz sorunumuhttps://www.sikayetvar.com/turkcellde-asiri-ilgisizlik-ve-yavaslik . Ben yandım sizler yanmayın adamlar cihaz alımında ve sonrasında yaşanan şikayetlerden dolayı Turkcell Forum sitesini de kapattı ,ne kadar reziller siz görün.







  • Aman hocam sabırlı ve sakin olun
  • Eyvallah hocam sağolasın :) Bakalım hocam sabır bırakmıyorlar inanın 1.5 aydır telefonum yok samsung'u dava ettim kazandım parayla gittim buradan cihaz aldım şimdi de bunlar bekletiyorlar ilgilenmiyorlar.Bu gibi firmalara karşı hakkımızı aramazsak daha çok bu hallere düşeriz hocam.
  • Arandım bakalım sonuç ne olacak.
  • Bahsettiğiniz tarihLer Kargoda dahil olmak üzere her sektörde yoğunLuk yaşanan tarihler..

    Biz bile o tarihLerde aldığımız siparişlerin gönderimLerinde 1 kaç günlük gecikmeLer yaşıyoruz.

    Teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin bu tip gecikmeLer HeR zaMAn oLur.
  • Tamam.
  • serdarski S kullanıcısına yanıt
    Peki müşteriniz değişim formu doldurduğunda 4 gün bekletmekte mi bu yoğunluktan kaynaklı yılbaşı yoğunluğu devam mı ediyor benim bilmediğim ? 10 dan fazla firmadan internette cihaz aldım hiç birinde cihazı değişime göndermek için bekletilmedim ertesi gün yolladım.Onu da geçtim toplam 7-8 kere mh ile görüşmüşümdür birisi bana değişim için 10 gün bekleyin cevap gelir diyor,diğeri 5 gün bekleyin diyor,diğeri bende bilmiyorum ararlar diyor, diğeri tekrar form doldurun diyor,bir diğeri sim kart takmayın aman iade değişim olmaz diyorken bir diğeri takın sorun yok diyor.Buda yoğunluk kaynaklı bir durum sanırım adam gibi cevap veren bilgili biri yok!Son olarak yılbaşından önce 24.12.2016 da cihazı almadan önce bu yılbaşı hediyesi olacak en geç 31.12.2016 ya kadar gelir mi diye sorduğumda neden gelir dediler ona göre hediye almıştım yoğunluğu belirtmek bu kadar mı zordu ? Aydınlatırsanız sevinirim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Turkcell.com.tr den 24.12.2016 da peşin ödeme iPhone 7 cihaz aldım. Cihazım söylenen tarihten 4 5 gün geç teslim edildi(yılbaşı hediyesi yetişir mi dediğimde evet denildi) üstüne cihazı açar açmaz ön ve arka kamerada toz parçaları gördüm sözde IP 68 suya toza dayanıklı cihazda. Sim kart takmadan kurulum yapmadan değişim formu doldurdum 03.01.2017 tarihinde. Beni 05.01.2017 tarihinde arayan 532 numaralı numara cihazı kargolayın değişim için inceleyelim dediler. Bunun üzerine anında ürünü kargoya teslim ettim (Yurtiçi Kargo inter kargo kodu verilerek). Cihaz 10.01.2017 tarihinde Turkcell e teslim edildi gözüküyorken dün beni arayan Turkcell bana ürünün gelmediğini söyledi. 9 gün önce verilen bir ürün nasıl gelmez ve üstüne kargo firmasından kontrol edildiğinde teslim edildi gözüküyorken?. Cihazım nerede nasıl kayıp olur?.

    Yaşadığım durum kısaca bu arkadaşlar aman uzak durun 200 tl ucuz diye biz yandık sizler yanmayın.Tüketici haklarımı iyi biliyorum bunlarla işin sonu pazartesiye kadar birşey elde edemezsem mahkeme olacak Samsung'u mahkemeye verdim kazandım gelen parayla buradan ürün aldım sıra bunlara gelecek gibi duruyor.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.