Arkadaşlar yaklaşık 7 senedir Turkcell'deyim. Aldığım hizmetten, kalitesinden, müşteri memnuniyetine verdikleri önemden her şeyden çok ama çok memnunum. Ama bir sorun var. Son 8 aydır HER AY Turkcell faturamı yanlış hesaplıyor. Detayları inceliyorum ve hata görüyorum her seferinde. Müşteri hizmetlerine bildiriyorum, form açılıyor. Müşteri çözüm merkezi arıyor ve hata yok diyor. Birlikte incelemeyi teklif ediyorum. Tek tek gösteriyorum. Başta kendisini haklı çıkarmaya çalışıyor ben inatlaşınca hatta bekletiyor biraz daha sonra haklısınız evet burası hatalı diyor. Daha sonra başka yerlerde de var diyorum diğerlerini gösteriyorum. Gösterdikçe tamam diyor. En son kaç hata buldunuz diyor utanmadan. Her ay tekrarlanmayacak diyor ama her ay tekrarlanıyor. Artık Esra Hanım müşteri çözüm merkezinden müşteri hizmetlerini aramayın direk bana mail atın ben bakayım dedi. Merak ediyorum herkesin faturasında mı hata yapıyor bu firma? Herkes her ay 1 saat telefonda uğraşıyor mu?
Her ay defalarca söylememe, sikayetvar.com'a defalarca yazmama rağmen hala hala hatalar devam ediyor. Bu ay yine hata yapıldı. Yine düzeltildi.
Eminim ki birçok kişinin faturasında hata yapılıyor ama çoğu kişi fark etmiyor. Çünkü görseniz çok küçük, üçüncü incelemede ancak görülebilecek hatalar. Miktarları değişiyor. Şu ana kadar genelde 6-7 YTL civarı oldu. Ama bu bazen 20 YTL'yi buluyor bazen kuruşlarda kalıyor. Önemli olan hata olmaması. Ya ben kontrol etmesem, ne olacak? Ceplerine kalacak.
Ben yasal olarak bir şey yapılıp yapılamayacağını öğrenmek istiyorum. Niçin her ay hata yapılsın ki?TK'ya şikayet etsem çözüm alabilir miyim?
İşin ilginci bende hata yaptıklarını ve olmaması gerektiğini tüm yetkilileri kabul ediyor ama gel gelelim hatayı önleyemiyorlar nedendir anlamıyorum. Yani bende hemen düzeltme yapılıyor itirazımla biraz uğraştırsalar da.
MNT dönemi ile birlikte firmaların tüm yazılım, faturalandırma ve mvpn sistemleri değiştiği için, tüm operatörlerde bu tip hatalar olabiliyor. iki ay önce Turkcell kurumsal da çalışan bir arkadaşım tüm hatalı faturalandırılmış müşterilerini tek tek arayıp, 'bu ay faturanızda şu kadar hatalı ücretlendirme var, nakit iade mi istersiniz, bir sonraki fatradan mı düşelim' diye soruyordu.
Hata ne şekilde oluyor? Mesela olmadık bir görüşme mi ekleniyor? Ya da toplama hatası mı oluyor? Yani neye dikkat ederek kontrol edelim?
bende bu ay faturamda vergilerin bitmiş olmasına rağmen bitmediğini gördüm soracağım bunu turkcell müşteri hizmetlerine
Banada her ay böyle kazık faturalar geliyordu. 7 yıl sabır ettikten sonra nihayetinde hattımı iptal ettirdim. Yanlız itiraz ederseniz düzeltiyorlar, ama ben bıktım ve kökten hallettim sorunu.
Kesinlikle bana Turkcell dönmüyor, hep ben uyarıyorum ve kabul etmiyorlar 1 saat abartısız tartışıyorum telefonda sonunda bekletiyor ve evet haklsınnız diyor. Hatalar değişiyor genellikle 3 SMS'ten sonra bedava olması gerekirken çoğu günde birçok SMS ücretlendiriliyor. İnternet kullanımı bazen paket olmasına rağmen ve hala kotamı doldurmamama rağmen ücretlendirliyor. Ya da yurtdışı aramalarım yurtdışı indirimi olmasına rağmen bazen ücretlendriliyor. Ya da çalarken geçen zamanı da dahil edip ücretlendriyor. Ya da zamanında ödenmiş fatura için gecikme fazii alıp hat kapatıyor sonra da özür diliyor. Gibi gibi...
Şuan bende bu durumdan şikayetçiyim, 22.60 Ytl tutan harcamalarım 41 ytl faturalandırma yapılıyor, ki 22 tutması bile imkansız, ama onada razıyım. sikayetvar.com a yazdım bugün yayınlanınca vericekleri cevaba göre forumdaki faturalarla ilgili sorunların olduğu konuları tek tek linklerini göndericem. Herkese aynı şeyimi yapıyorsunuz diye.Bakalım o zaman ne diyecekler
Ödememki asla, sikayetvar.com ada böyle yazdım, dava açılsa dahi ödemem dedim. 15 Ytl kısa mesaj ücreti. Günlük 3 Sms sonrası bedava olmasına rağmen, diğer hatlara toplam 2 mesaj attım. Turkcell bilgi mesajlarını kullandım ücretli olduğunu bilmeden 7 Ytl o olmuş. 7 Ytl de konuşma ücreti oda 5 kere kampüscell li her biri 10 dkk dan az aramalar, bir avea numarası 2 dkk 7 Ytl demişler. Son olarakda ya hatanızı telafi edin yada hattı iptal edin dedim bakalım ne yapcaklar.
mms kampanyasindan faydalandim 11 ytl geldi iptal edin dedim yok siz odeyin biz bir sonraki ay indrim yapacaz bu nasil istir ben fatura odemezsem faizi gunluk isliyorlar ama !!!
100mb internet kampanyasindan faydalandim 60ytl guncel cikti soyledim fatura kesilsin sonra persembe arayin dediler kesim tarihinden sonra baktim 16 ytl fatura kesmisler ne yaptiklarini bende bilmiyorum
musteri hizmetlerini hata icin ucretsiz numaradan ariyorum bana yok 4440532 ara diyorlar parami geri almak icin birde parami harciyacaz bu nasil istir???
Benim itirazlarımın tamamını Turkcell haklı buluyor, şu ana kadar itiraz edip de alamadığım bir tutar olmadı. Hatta özel müşteri temsilcisi olarak verdikleri Esra Hanım itirazıma gerek kalmaksızın fatura kesilince inceliyor tek tek ve hata varsa bana dönüyor yani başkasından bir dönüş gelmese de ondan geliyor sağolsun. Ama ne iştir ki teknik birim uğraştırıyor beni. Onlara anlatana kadar fıtık oluyorum, sonunda anlıyorlar iade de ediyorlar ama canım sıkılıyor işte. Korkuyorlar da numaramı taşırım diyorum artık:D
GSM Operatörleri kontörlü hat sahiplerini sevmezler. Hangi operatör olursa olsun farketmez. İlla ki faturalı abone yapmak isterler. Neden? Kontörlü kişiye atabileceği kazığın boyutu bellidir. Halbuki faturalı kişiyi yolması daha kolay ve daha zevklidir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme