Şimdi Ara

Turkcell'in hiçbir işe yaramayan müşteri hizmetleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 09/12/2016 tarihinde müşteri hizmetlerini arayarak internet hakkında problemimi anlatan bir şikayet formu oluşturdum.Sözde edge bağlantıda bile 2 mbps in altına düşmedigini söyleyen şirket ile sözde 3G ile 0.02mbps hız ile internete girdigimi soyledim.konu hakkında bana geri dönüş yapın diye de not düştüler.olayi cozmek icin de 22 gun istediler.aradan 15 gün geçti arayan soran yok.aradim bunlari.bana geri dönüş yapmaları için yeni bir not daha dusup "gun icerisinde size acil donus yapilmasini saglayacagim beyefendi" cumlesini de duyduktan sonra tamam dedim ararlar herhalde.arayan soran yok.ayni sekilde 6 defa bana donus yapilmasi icin not dustuler ama hala geri donus yapan olmadi.bu 6 notun sonuna da o anda yaptigim hiz testi sonuvlarini da ekledi ve asla 0.5i bile goremedik.en sonunda 22 gun bitti aradim."beyefendi yilbasina giricez iste pazartesi kesin donus yapilicak size merak etmeyin "falan laflariyla yine gecistirdiler.biraz once yine aradim.9. kez not dusuldugunu ama geri donus yapmadiklarini soylediler.sizin musteri memnuniyetiniz bu mu diye sordugumda da sizinle hukuki olarak ta karsi karsiya gelecegimizi unutmayin diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bulundugunuz konumdaki baz istasyonunda sıkıntı vardır,ondan uzatmış olabilirler
    Yoksa Turkcell çok çok ilgili bir firmadır.
    Senelerdir,ne işim düştüyse halletmişlerdir
    3 tane de TT hattım var,sorunum oldugunda ilgilenen yok malesef

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Germiyanlı kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğim konu o değil.tamam öyle bir sıkıntı oluşmuş olabilir.bunu anlarım.ama ben Allah'ın her günü arıyorum.bunu bana bitkisi bile söyleyemez mı.baz istasyonuyla alakalı bir sıkıntı yaşanıyor gidermeye çalışıyoruz diyemez mı.el insaf.9 kere bana geri dönüş yapın lütfen diye not bıraktım oraya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell iyidir de böyle bir problemiz varsa onlar uzatıyorsa bile sizin uzatmanıza gerek yok ki. TT'ye geçebilirsiniz. TT'den memnun olmayan da Turkcell'e geçsin.
  • İnat meselesi oldu artık.sabir falan bırakmadılar adamda.genel olarak Turkcell'de şikayetim yok normalde gayet hızlı bir şekilde girebiliyorum gayet te memnunum.ama dediğim gibi bahsetmeye çalıştığım şey müşteri hizmetlerinin tavri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BadRookie kullanıcısına yanıt
    İş inada bindiyse diyeceğimiz birşey yok ki

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • operatörler arasında en iyi müsteri hizmetleri Turkcell diğerlerin halini görüyoruz forumdaş arkadaşlar sayesinde bu konuda ise baktılar kısa sürede halledilicek bişey değil uzatıyolar
  • Aynen öyle.dedigim gibi genelde Turkcell'de bir sıkıntım yok.bu olay birazcık sasirtti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak01_

    operatörler arasında en iyi müsteri hizmetleri Turkcell diğerlerin halini görüyoruz forumdaş arkadaşlar sayesinde bu konuda ise baktılar kısa sürede halledilicek bişey değil uzatıyolar

    Ben de yaşadığımı aktarıyım yıllar önce (2007)de yediğim 257 TL lik fatura kazığından sonra Turkcele hep mesafeliyimdir.Hatlarda taşınma serbestisi geldikten sonra Turkcell tahahütüm bittiğinde hattımı taşımış ve uzun yıllar Turkcell kullanmamaya özen göstermiştim.Bu yıl tatil de fazlaca internet gerektiğinden 4*2 GB lik paketinden yaptırarak Temmuzda Türkcele geri dönmüştüm (Elbette konturlu olarak)artı veya eksi olarak söyleyebileceğim olumlu olumsuz bir şey olmaksızın 1 kasım sabahına kadar geldik ögün saat 08.23 paketin yeniden yükleneceği saat ve bende önceki paketimden 1,7-1,8 GB aralıgında data hakkım bulunmakta.Daha önce vodafonda yaşadığım paketimde data olması ve yeni paket yüklenmesi için gerekli bakiye de olmasına rağmen saati geldiğinde paket yüklenmemesi nedeni ile kullanılan datanın yüklü paradan düşülmesi sonucunda paket yüklenmesi için bir daha para yüklemek zorunda kalmış BTK şikayet etmeme rağmen malesef bir değişiklik olmamış 30 TL için de o zaman dava açamayacağınız (ilçe tüketici heyetine ) gideceğiniz orada da izah edilip edilmeyeceği için uğraşmamak için vazgeçmiştim.
    Aynı olayın daha püsküllüsü Turkcelde başıma geldi söyleki;dediğim gibi paket saat 08.23 te yüklenecek Türkcelden gelen bilgi sms ine göre paket için alınacak 32 TL den çok 43 TL gibi bir para var hesapta.Ve ben uçağa yetişerek Ankara da öğle namazına cenazeye gideceğim saat 07.20 civarı THY ve SkyScaner ve Pegasus uygulamalarından bilet arıyorum.10-15 dakika bilet aradım bulamayınca bilgisayara döndüm.Neyse bileti aldık Ankaraya gittik vazifemizi ifa edip döndük.Bu arada hesaptakifazla paradan paket yüklemesi gerçekleştiği için o gün olağan üstü bir şey gözüme çarpmadı.iki gün sonra Turkcell hesabımdan tesadüf eseri hareketlerime bakarken data parası olarak 3-5 kalem data yı paralı olarak kullandığımı görünce inceledim ve ekran görüntülerini aldım ve Turkcel Müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım işlmi mevcut data paketimden yaptığımı mişlem saatinin 07.12-07.16 arasında data kullanımına para alındığını ve daha sonra ki ama paket değişmeden yani 08.23 ten önceki bazı data kullanımlarına ise para alınmadığını bunun ne anlam ifade ettiğini anlamadığımı data paketinde 1,7 GB data hakkım bulunduğunu bu konuda açıklama yapılmasını ve iptal edilerek 8,6 veya 9.6 TL nin hesabıma iadesini istedim ilgilenerek kayıt açtılar.İncelemeniz devam ediyor smsleri vs geldi.Akabinde 3 gün sonra aradılar söylenen özet olarak şu,ne olduğu belli değil sistem rezerve almış galiba bakiye datanızı ondan olmuş cevabim ee neyse paramı iade edin o zaman CEVAP bende Turkcel KÜL OLARAK BİTİRDİ çok nazik bir sesle Yarısını iade edebiliriz ?! Hopppala neden ? Öyle imiş hazret öyle buyurdu .Paraya bahın hakkım olan 8-9 TL gaspedilen parayı istiyorum efendi yarısını vereyim diyor.Siz de bu Müsteri hizmetleri iyi diyorsunuz.
    Saygıdeğer beye teşekkür ettim Türkcelin bu parayı bozdura bozdura harcamasını dileyerek.Bu ay hattımı Vodafona taşıdım hiç değilse biliyorum paket yükleme saati geldiğinde datamı kapatıyorum mbeş 10 dakika online kopuyor ne yapalım.Biz de hakkı kaybetmemek önemli sonra peşinde çok koşarsınız.Biraz uzun oldu ne yapalım,Türkcell müşteri hizmetleri iyidir sorun çözer diye gözü kapalı düşünmeyiniz.Herkese sevgiler.Mutlu sağlıklı gönlünüzce yıllar dilerim..




  • Turkcell MH telefonmdan kaynaklı ücretsiz servislerde ücretlendirilmeye kadar tüm aldığı fazla ya da yersiz TL'leri iade etti hep bana.

    Baz istasyonu işine taşeronlar bakıyor. Turkcell adamlara bilgi verse de adamlardan cevap gelmeden bir şey diyemez tabii ki. Cumartesi fırtınada baz istasyonlarında sıkıntı oldu sanırım, Turkcell göçtü. Pazar günü istasyonda çalışma yapan adamın yanına gittim, ne zaman kesildi bu, bize yeni söylendi diyor. Taşeronlarla iletişimi varın siz düşünün artık. Muhtemelen Cumartesi ve yıbaşı günü diye bir sıkıntı oldu. Ya da taşeron firmanın işine gelmediği için öyle söylemiş de olabilirler.
  • İlginç. Çok kıytırık mevzular yüzünden bile, ertesi günü aranıp çok kibar bir şekilde bilgilendirildiğimi, yardımcı olunduğunu hatırlarım hep. Dün kim aramış sms leri gelmiyor diye yazmıştım online işlemlerden, bugün çok nazik bir hanfendi arayıp, ilgilendi halletti.
  • Geçen dolandırıcı niyetli bir bayiyi şikayet ettim bir şey çıkmadı, anladım ki işine geldiği gibi davranan bir firma. Bu arada turkcell bayileri kadar insanları soymaya dolandırmaya çalışan başka operatör bayilerine denk gelmedim.
  • sis651 kullanıcısına yanıt
    İnternet sikintisinin hava koşuluyla ya da taseronla alakası yok.cunku bahsettiğim sıkıntı yaklasik 3 aydır devam ediyor.Bulunduğum bölgeden turkcelle internete girebilen yok.artik Turkcell'in bu internet sıkıntısını cozemeyecegini anladım.bahsetmeye çalıştığım şey benim farklı günlerde 9 kere müşteri hizmetlerine bana çağrı ile dönüş yapın diye not bırakıp müşteri hizmetlerinin hala bana dönüş yapmamış olması.musteri memnuniyeti 0.bi de bana hukuki olarak sizinle karşı karşıya gelmek istemeyiz gibi laflarla üste çıkma çabaları.
  • BadRookie kullanıcısına yanıt
    Hattınızı taşıyın o zaman. İşe yaramayan hattı tutmanın mantığı yok. Hakkari vs. yerlerde bilerek kesinti yapılıyor, geçen yıl 1 ay yalan olmuştu mobil İnternet. Ama farklı bir yer ise şebekede sıkıntı vardır. Baz istasyonu kuracak olsalar bile aylarca süren bir süreç olacaktır. Taşıyın gitsin...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.