Hattımı başka bir gsm' e geçip geçmemeyi düşünürken geçen gün beni 7558888 telefon numarasından aradılar. uzun süredir turkcell müşterisi oldugum için tebrik ettiler ve özel müşterileri arasına girdiğimi bildirdiler. teldeki kıza diğer operetörlerdeki gibi 300dk yada 100dk hediyeli bi tarifeden yararlanmak istediğimi her 2 haftada bi en az 20tl lik kontör aldıgımı söyledim. kendisi bana ""çok çok süper"" bir tarifeden bahsetti. tarife şöyle bişiy; puan sistemi 1000 puan toplayınca 20tl (yirmi tl) lik konuşma hakkı kazanabilirmişim. puan aldığım kontörun %50 si imiş. yani 20tl lik kontör alirsam 10puan kazanıcakmışım. Kısacası 1000 puan için 2000tl lik kontör almam gerekli. 20tl için 2000tl !!! Konuşma devam ederken görevli telefonu kapattı.
Şimdi size sorum; bu turkcellin özel müşterilerine yapabileceği en uygun tarifesi midir? Bana çok ""garip"" geldi..
Firmanın Turkcell ile alakası yok. Yalnızca bakiye yükleme desteği sunuyor.
Müşterilerden üyelik ücreti alabilmek için her türlü yalanı söylüyorlar.
Aradıklarında güvenlik ve iyi hizmet kalitesi için görüşmenin kayıt altına alındığını söyleyen bir bant kaydını duyunca ve görevlide Turkcell den aradığını söyleyince doğal olarak turkcell aradı diye düşündüm. benim turkcell deki kişisel bilgilerimi 3. bi şirket nasıl bilebiliyor garip.
Palavra birader bunlar
turkcell in her müşterisi özeldir
doğru tabi tarifeleri pahalı olduğu için her müşterisi özel oluyor normal olarak ben aylık 110 tl fatura öderken nedense özel müşteri olamadık
Kaliteli görüşme yarıda kesildiği için ucuz kurtulmuşsunuz. Geçmiş olsun.
7558888 numaradan bana da az önce (gece yarısı) sms geldi. 12 ay kredi kartımdan otomatik ödemeyi kabul edersem ayda 315 tl hediye edicekmiş. bu teklif için mehmet tekin isimli müşteri temsilcisi beni arıycakmış. dolandırıcılık mıdır bu diye "12 ay tl cepte" diye arattım ve sahiden de turkcell'in sitesi çıktı: