Hemde taahhütlü tarifeyi... Annem faturalı hatta geçerken 29TL'ye 1 yıl taahhütlü olarak en az internet ve konuşma olan Altın Yaşlar tarifesine geçmişti ama yaklaşık 1-2 ay önce "talebiniz üzerine tahhütlü Turbo3G'ye geçtiniz" diye sms almış ve bunun tarifesi 35TL idi, ve şimdi 39TL olmuş. Kendisinin yapmadığını söylüyor zaten böyle bir şey kendisi yapamaz müşteri hizmetlerine ulaşamaz bile. Müşteri hizmetlerinden de aranmamış böyle bir tarife değişikliği ile ilgili hiç bir şey konuşmamış. Müşteri hizmetlerini aradığımda bana durumu şöyle izah etti: Altın Yaşlar tarifesi sonlandırılmış bu nedenle kendisine Turbo3G'ye geçileceğine dair sms gönderilmiş o da cevaplamayınca onay vermiş olmuş. Daha sonra email ile şikayet oluşturduğumda aldığım cevap şu şekilde: Müşteri hizmetleri üzerinden iletişim kurulmuş durum ona izah edilmiş ve kendisi onay vermiş. Bu doğru değil ve böyle bir şey yapmak için nedeni de yok.
Sanıyorum durum ilk açıklandığı gibi ama insanlar sms'lerini görmeyebilir takip etmeyebilir hatta okumak istemeyebilir. "SMS attım görmedin okumadın bende tarifeni değiştirdim" şeklinde bir onay kabul edilemez. Ya sesli ya da sms yoluyla cevap verilen ve durumun onaylandığından emin olunan bir şekilde onay alınmalı.
Yaşlıların bilgisiz ve ilgisizliğinden faydalanmaya çalışan gibi iğrenç görünümlü bir taktik mi desem strateji mi desem ama bir hizmet değil.