Şimdi Ara

Turkcell Müşteri Hizmetlerinin Bilgisizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Telefonum iletim raporlarını desteklemediği için *n# yazıp mesaj gönderiyorum Gönderdikten sonra "0532xxxxxxx no'lu abonemiz. 0535xxxxxxx'e gonderilen 090542158896 no'lu mesajiniz 2009-06-02 13:38:13'de yerine ulasmistir" diye mesaj alıyordum. Bir de gönderdiğim mesajın okunup okunmadığını bana ileten bir kod vardı , onu bir türlü hatırlayamadım. Bu yüzden turkcell müşteri hizmetlerini aradım. Ama koskoca turkcell değil okundu mesajını ileti mesajının bile olmadığını iddia etti.Diyorum bana inanmıyorsanız deneyipo gönderin , böyle birşey mümkün değil diyorlar. Bu nasıl bir sistemdir turkcell kendi altyapısından habersiz olabilir. Belki siz biliyorsunuzdur okundu mesajı için hangi kodu göndermeliyim



  • Hangi telefon mesaj okununca operatöre bilgi mesajı gönderiyor ki?
  • sadece iletildi mesajı gönderiyorlar,
    gönderdiğiniz kişi mesajı okuyup okumaz
    eğer gsm firmaları bu yönde hizmet verse idi özel hayata müdahale etmiş olurdu ve buda yanlış tabiki,
    forum sitesi değilki mesajın okundu okunmadı gibi hizmet verilmesi,
  • müşteri hizmetlerini arayacağınıza, mesaj gönderdiğiniz kişiyi arayıp sorsanız, daha kesin cevap alırdınız
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muhalif46

    müşteri hizmetlerini arayacağınıza, mesaj gönderdiğiniz kişiyi arayıp sorsanız, daha kesin cevap alırdınız



    geçen SGX 75 de dikkat ettim msj ları okunmadı işaretle var bu ne ya?

    mesela kız msj attı. okudun ama çaktırmamak için okunmadı işaretle diyon İKON kapalı zarf oluyo tekrar. kıza göster bak görmemişim de yırt olaydan.




  • müşteri hizmetleri değil müşteri hezimetleri
  • İletildi mesajı vardır okundu mesajı yoktur. Ama telefonun öyle bir özelliği varsa onu sadece sen bilirsin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: real_word

    Telefonum iletim raporlarını desteklemediği için *n# yazıp mesaj gönderiyorum Gönderdikten sonra "0532xxxxxxx no'lu abonemiz. 0535xxxxxxx'e gonderilen 090542158896 no'lu mesajiniz 2009-06-02 13:38:13'de yerine ulasmistir" diye mesaj alıyordum. Bir de gönderdiğim mesajın okunup okunmadığını bana ileten bir kod vardı , onu bir türlü hatırlayamadım. Bu yüzden turkcell müşteri hizmetlerini aradım. Ama koskoca turkcell değil okundu mesajını ileti mesajının bile olmadığını iddia etti.Diyorum bana inanmıyorsanız deneyipo gönderin , böyle birşey mümkün değil diyorlar. Bu nasıl bir sistemdir turkcell kendi altyapısından habersiz olabilir. Belki siz biliyorsunuzdur okundu mesajı için hangi kodu göndermeliyim


    Bu verdiğin örnek biraz uç olabilir ama bir gerçek var Turkcell müşteri hizmetlerinin bilgisizliği...




  • Yalnızca MMS gönderimlerinizde "Okundu" raporu alabilirsiniz eğer ayarlarınız bu yönde yapıldı ve alıcının ayarları da bunun bilgisini paylaşmaya engellenmiş olarak ayarlanmadıysa. SMS gönderimlerinizde böyle bir şey mümkün değil. Ancak, kesin olan bir şey var ki Turkcell müşteri hizmetleri çalışanlarının büyük bir çoğunluğu Turkcell'in kampanyaları, ürün ve servisleri hakkında soruları yanıtlamakta çok yetersiz kalıyor.
  • Yani ilk defa böyle bir şey duydum. Okundu mesajı alınıyormuş, ilginç.. Bu telefonun bie özelliği olmasın, olsada % kaç doğru çalışıyor. Turkcell'in böyle bir alt yapısı yok. Hem mesaj iletildikten sonra illa okuyacak yani o mesaj telefona düştü, okundu ne demek oluyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dyleck -- 10 Haziran 2009; 1:24:49 >
  • O da bişey mi.Bizim bi arkadaşın LG Cep telefonu vardı.Eğer aradığın kişi senin 10-15 metre yakınındaysa telefonun ekranında küçük bir işaret çıkıyordu.

    O zamanlar(5 sene önce) küçüktük saklanbaç oynarken çok işe yarıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi British -- 10 Haziran 2009; 16:50:34 >
  • boyle bir servis bulunmuyor arkadasımız dogru bilgi vermis herhangi bir yanlıs bilgi söz konusu degil..

    sizin dediginiz outlook ta yer alan request olayıdır ve bu sadece outlook ta yer almaktadır. belki bunla karıstırmıs olabilrisiniz .bazistasyonları dediginiz bilgiyi takip etmeye calıssalar lotlar dolar ve bu fazla işlem yüküne sebep olur.
  • bilgi için saol
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.