Şimdi Ara

TURKCELL VINN'DAN AMAN UZAK DURUN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 09.12.2009 tarihinde VINN 24 ay taahhütlü kampanya abonesi oldum.03.01.2010 da kotamın dolduğuna dair VINN programına SMS geldi ve bundan 5 gün sonra da 'Güncel kullanım tutarınız 178.78 tl'dir' gibi bir SMS daha geldi.Müşteri hizmetlerini aradım.Bunun mümkün olamayacağını çünkü ayın 25'inde faturamın kesildiğini benim 60 TL ödeme yaptığımı anlattım.(Bu kısım çok önemli çünkü VINN tarifesinde kota dolum tarihiyle fatura tarihinin aynı gün olduğunu sanıyordum ve müşteri temsilcisi bu konuda beni ikaz yerine bana her SMS i dikkate almamamı ve o kullanımın bana ait olmayabileceğini söyledi.)Ve bir sonraki faturam 219 TL geldi.Gerekçesi kota aşımı.Kota aşımımın tek nedeni kota dolum süresi ve fatura tarihi konusunda yanlış bilgilendirilmem.
    12 senelik Turkcell kullanıcısıyım,Turkcell'den I-Phone,eşime babama anneme hat aldım.Ve şimdiye kadar hiçbir sıkıntı yaşamamıştım.Ama 09.02.2010 da ödediğim 219 tl üzülerek söylüyorum ki bu konuda özellikle yanlış bilgilendirildiğimi düşündürttü.Şikayetvar.com'a ,forumlaraarayan anketörlere, heryere yaşadığım haksızlığı yazıyorum.Vakit bulabilirsem Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş aleyhinde dava da açmayı düşünüyorum.
    Bu faturalardan sonra istediğim fatura dökümüne cevaben ise ne geldi biliyor musunuz?VINN modemimden kullandığım internet dökümü değil,konuyla alakasız olarak I-phone cep telefonumun dökümü.Defalarca müşteri temsilcilerine dil döktüm ve işin komik tarafı müşteri temsilcilerinin bilmesi gereken Turkcell'in birçok kampanya ve teknik terimini ben hatırlattım.Ben Platinium müşteriyim ancak şimdiye kadar pek işim düşmediği için müşteri temsilcileriyle görüşmemiştim,fakat yaşadıklarım tam fiyasko idi.
    Özetle bilinçli veya bilinçsiz olarak Turkcell tarafından mağdur edildim.tanıdığım herkesi Turkcell'den uzak tutmak için elimden geleni yapacağım.







  • Turkcell'de bir ibare var: Turkcell yalan mı söylüyormuş?

    Faturalı 3G İnternet hatları için adil kullanım politikası doğrultusunda, bir fatura döneminde yurtiçi paket aşım ücreti bireysel kullanıcılar için 199 TL'ye (KDV, ÖİV dahil) ulaştığında, kullanım hızı 128kbps ye düşürülecektir ve sonrasındaki kullanımlar için paket aşım ücreti yansıtılmayacaktır. 3G İnternet paketi yenilendiğinde veya bir sonraki fatura dönemi başlangıcında hız ve ücretlendirme normale dönecektir.

    http://www.turkcell.com.tr/bireysel/3G/3Ginternet/tarifeler/faturali3Ginternet




  • Forumda ßissürü Turkcell Avukatı vardı yardımcı olurlar sanırsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    Turkcell'de bir ibare var: Turkcell yalan mı söylüyormuş?

    Faturalı 3G İnternet hatları için adil kullanım politikası doğrultusunda, bir fatura döneminde yurtiçi paket aşım ücreti bireysel kullanıcılar için 199 TL'ye (KDV, ÖİV dahil) ulaştığında, kullanım hızı 128kbps ye düşürülecektir ve sonrasındaki kullanımlar için paket aşım ücreti yansıtılmayacaktır. 3G İnternet paketi yenilendiğinde veya bir sonraki fatura dönemi başlangıcında hız ve ücretlendirme normale dönecektir.

    http://www.turkcell.com.tr/bireysel/3G/3Ginternet/tarifeler/faturali3Ginternet



    hat açılış vergileriyle bulmuştur 219'u




  • kontratlı ne verirlerse versinler sakın almayın arkadaşlar. buradada bir öreneği var, bende yaşadım benzer bir durum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xR4d

    Forumda ßissürü Turkcell Avukatı vardı yardımcı olurlar sanırsam.




    Forumda bir sürü teknolojiyi kullanmayı bilmeyenlerde var
  • ben kontratsız aldım 109 dolara çok da rahat kullandığım kadar ödüyorum.en rahatı.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.