Merhaba, Dükkanımız bulunmakta. Saha satış elemanlarından Furkan bey dükkanımıza gelip 5 adet hattımız için uygun teklif sundu. Sunulan teklif 2 ay 180 TL geri kalan aylar 120 TL ve limitinde durma ücretsiz denildi. Biz de bu teklifi onayladık. Bize hatların devir olacağını söylemedi ve hatlarda devir olduğu için ekstra ücret çıktı. Sonrasında takım lideri olduğunu söyleyen Emrah bey ile birlikte geldiler ve bu fiyatın doğru olduğunu söylediler biz de güvenerek kabul ettik. İlk ay 180 TL gelmesi gereken fatura ne hikmetse 350 TL geldi ve limitinde durma ücretli tanımlanmıştı. Kendilerine ulaşmaya çalıştığımda telefonlarımı açmadılar. Açtıkları zaman da ise indirim girilmediğini yanımıza geleceklerini söylediler. Tabii ki kimse gelmedi ısrarla aradıkça telefonlar açılmadı. Sonrasında müşteri hizmetlerini aradım şikayet kaydı oluşturdum. Konuştuğum kişi indirim ile birlikte 120 TL'ye düşer ama saha ekibinin bu yetkisi olduğunu ve yanımıza geleceklerini söyledi. Elbette ki yine kimse gelmedi ve aramadı. Sonrasında tekrar şikayette bulundum ve Ejder bey geldi. Kendisini müdür olarak tanıttı böyle bir indirimin yapılmayacağını hattımızı başka operatöre taşımamız gerektiğini söyledi. Turkcell'in müşteriyi tutması gerekirken başka operatöre git demesi hoş olmadı. Bir kaç gün sonra Furkan bey ve Seda hanım geldi. Ejder beyin uğraşmak istemediği için böyle söylediğini indirimin yapılacağını ancak 120 TL değilde 150 TL civarı olacağını söyledi tamam dedik kabul ettik. Sonrasında Ejder bey tekrar aradı durumu anlattım, ve yine böyle olmayacağını hattımı taşımamızı söyledi. Saha çalışanları bu şekilde dediği halde şikayet açtığımda ise evraka imza attığımız için yardımcı olunmayacağı söyledi. Madem böyle bir durum var ise neden olacak denip süreç bu kadar uzatıldı ve yüksek tutarda fatura ödemek durumunda kaldık? Hadi bunları bir kenara bırakırsak Turkcell çalışanı birisi neden başka operatöre gitmemiz gerektiğini söyledi? Neden bu şekilde teklif sunulup da fatura çıktığı zaman siz imza attınız denilip suç müşteriye atılıyor ve mağdur ediliyor? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Turkcell yardımcı olmak yerine operatör değiştir diyor



-
-
Fiyasko ve rezalet gerçekten. Saha elemanı hangi operatörden olursa olsun çok dikkat edin. Satışı yaparlar,2 gün sonra işten ayrıldıklarını duyarsın. Bir keresinde benim üstüme olan eşimin kullandığı hattı benim imzam olmadan eşimin işyerinde diğer çalışanları da ikna edip komple taşımaya çalıştılar,üstelik benim imzam olmadan işlemi yapıyorlardı ki eşim o an beni aradı söyledi. Ben saha elemanıyla görüştüm,paketin detaylarını sorunca zaten turkcellde olan kazık bir paket olduğunu,kelime oyunuyla eşimin iş yerindeki arkadaşlarının da yanıltıldığını anladım. İlk ay verilen 20 GB'ı her ay gibi arada kelime oyunuyla yutturmuşlar. Saha elemanlarının stratejisi,mantığı,amacı biraz farklıdır. Çok dikkat edilmeli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haklısınız, işin tuhaf yanı da saha elemanları bu teklifi yaptıklarını kabul ettikleri halde Turkcell'in inatla birşey yapmaması ve üstüne operatör değiştirin demesi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hatlar neden devir oldu onu anlamadım. Kaldı ki devir yapılan hat 3 ay taşınamaz.
Senin imza attığın evrakta tarife ile ilgili bilgi verilmiş miydi? Nihayetinde adamın ağzından çıkan değilde imza attığın kağıt önemli. Söz uçar yazı kalır misali.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kurumsal olarak girdiği için hepsini dükkanın adına geçirmişler ama bize böyle bilgi vermediler kaldı ki o kadar sayfa evrakı hangimiz okuyoruz sonuçta Turkcell diye güvendik, hadi devir yaptınız da sorunu çözmek yerine başka operatöre taşıyın demek hoş bir davranis mı sizce?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tabi ki de hoş değil hocam, size yardımcı olmaları gerekirdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen hocam değiştiriyorum operatörü düzelmeyecek çünkü belli oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bireyselden Kurumsala geçiş için yada tam tersi için Devir olarak geçiş olabiliyor.
-
Devir yapmış hâliyle ekstra ücreti var ve bunun bilgisini vermesi gerekirdi. En azından göz ucuyla evraklara bakmakta fayda var ama nihayetinde baştan aşşağı rezil bir durum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
muhtemelen saha çalışanı tarafından yanlış bilgi verildi ve telafi edilemiyor. Hatları taşıyıp tekrar geri turkcelle taşırsanız size verilen fiyattan daha uyguna verilen taahhütleri yerine getirebilecekler. örnek fiyatlar şöyle:
5 gb 1000dk 39tl
8 gb 1000dk 44tl
80gb 2000dk 69tl
hatları taşıyıp 1 ay içinde geri dönüş yapmanız sizin için mantıklı olacaktır. şuan turkcell tarafında çok fazla cayma bedeliniz yoktur rakipte de 1 hafta kalarak caymasız bu işi çözebilirsiniz. vodafone ya da turktelekomun kurumsalına geçebilirsiniz.
Bu işlemleri yaptığınızda size iştecep indirimi sözleşmesi yapacaklarsa yaptırmayın ya da maksimum 1 yıl yaptırın.
-
Bu saha elemanlarina bir ayar çekmeleri gerekiyor. Benide
Dolandırdılar ucretsiz telefon ayagina faturamin ayni gelecegi 24 ay taahhüt ile sabit ucret ödeyeceğimi soylediler. Sonuç 4 hattimi farkli operatöre taşıyorum. Musteri hizmetleride saha elemanlarini hakli cikarma derdinde. Lanet olsun her ay yuksek fatura tutari odemektense 1 kere 4 hat icin cayma bedeli ödeyip tasimak en mantiklisi geldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzer problemi bende yasamistim
Size uygun fiyatli yüksek internet sunup 1 yıl boyunca indirimli faydalanip aklimiza girdi
İlk ay ikinci ay derken sonraki faturalar da kat kat gelmeye basladi
Hattımı vergi levhwsi olan birini getirin size referans olacak deyip hattımı onlarin adina devir yapmış, vergi levhası olan kişinin yerine imza bile atmıştılar
M.h ile gorusmemizde islemde sorun yok imza sahibi siz değilseniz savcılığa bulunun dendi
Hattı kurumsaldan bireysel e almamiz icin levha sahibi ve hatti alacak kişinin ildeki kurumsal shop a gitmesi gerektigini söyledi
Velhasil kelam m.h saha satis ekibinin arkasinda
Yalan dolanla aklimiza girip satisini yapip primini alıyorlar
Turkcell saha satış elemani deyince 3 defa düşünün...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X