|
Bildirim
Trugo baya iyi umarım seneye 2 ye katlar adamlar sadece 1 yılda bin küsür DC istasyon kurmuş Tesla da ülkemize önem verse keşke ABD ye kurmaktan diğer ülkeleri unuttu adamlar
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
160kw aracın mtv si yıllık toplam 10 bindi 14 bin küsür oluyor 2025 te. 220 beygir demek 160kw. illa ben 500 beygir alırım aşağısı kurtarmaz diyen de bi zahmet ödesin 40-50 bin lira mtv yi. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
125kw ioniq 5im, corolla 1.5 ile ayni mtv evde sarj yaptığın zaman zamlı hali ile km basina 90 kuruş olacak. Ki ona da bir çözüm bulunur elbet < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
aradaki fark evden şarj edenler.. |
Aynen dostum hiç ekonomik değil eğer 500 beygir arabalara bakıyorsan :) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
ZES tekelleşmeye doğru gidiyor. |
Elektrikli araç işinin mantıklı olması için en az 48 yıl gerekli. |
2010un mevzusu elektrikli araçların 2024 yılında türk halkı tarafından 7/24 tartışılması yarıyor. Voxyoutube Oslo is the Tesla capital of the world.
Follow Johnny on Facebook at https://goo.gl/l0x5cA for more photos and videos from his travels around the globe for Vox Borders.
Instagram: https://goo.gl/CduwlO
Subscribe to the Vox Borders newsletter for weekly updates: http://www.vox.com/borders-email
I spent a day in Oslo before traveling to Svalbard, and noticed that there were Teslas everywhere. Upon further investigation, I learned that the Norwegian government heavily incentivizes ownership of electric cars: Tesla doesn't pay a sales tax on the models it sells, electric car owners are exempt from automobile tolls, and they can charge their vehicles for free. The catch is that Norway funds these initiatives through its sovereign wealth fund, which is almost entirely comprised of profits from Norway's oil and fossil fuel exports.
Vox Borders is a new international series focused on telling the human stories that emerge from lines on the map. Johnny will travel to six border locations to produce a final set of documentaries. While he travels he'll release dispatches on YouTube and Facebook documenting his experiences. Learn more: http://www.vox.com/borders-dispatch
Vox.com is a news website that helps you cut through the noise and understand what's really driving the events in the headlines. Check out http://www.vox.com to get up to speed on everything from Kurdistan to the Kim Kardashian app.
Subscribe to our channel! http://goo.gl/0bsAjO
Check out our full video catalog: http://goo.gl/IZONyE
Follow Vox on Twitter: http://goo.gl/XFrZ5H
Or on Facebook: http://goo.gl/U2g06o https://www.youtube.com/watch?si=ijz5QFm3xy05F_8r&v=zSjYra7cYqY&feature=youtu.be< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
|
İçeriği okumamışsın bari başlığı okusaydın < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Dalga mı geçiyosun, şaka mı yapıyosun belli değil ! "Bunlara ek olarak güçlerine göre şarj soketlerine baktığımızda 1-11 kW aralığında 2.883 adet, 12-22 kW aralığında 11.723 adet, 23-50 kW aralığında 513 adet, 51-150 kW aralığında 4.913 adet ve 151 kW’tan fazla 3.408 adet soket bulunuyor." |
Niye 50kwh ve altı kurulmasın ? Ben ac şarj kullanıyorum gece napacam hızlı şarjı ? Hem daha ucuz hem kurulması daha az maliyetli hem de batarya ömrü için iyi. Ac şarjların çoğu konut bölgelerinde Şu an 4-5 elektrikli araca 1 sokete düşüyor ve bu inanılmaz bir rakam. Bununla beraber sürekli büyüyen bir sektör. Elektrikli araç sayısı artıyorsa soket sayısı da artıyor. Kafası çalışan akaryakıt istasyonları şarj istasyonlarını kurdurdu bile < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Kardeş ben elektrikli araçlar için yazıyorum, senin adına yazmıyorum.Git evinde şarj et, banane ! 50KW ve altı şarj istasyonu kurulmaması gerekiyor.Bayramlarda tatillerde milletin nasıl rezil olduğunu görüyoruz boş yapma |