Şimdi Ara

Türkiye'de en fazla SUV otomobiller ilgi çekiyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.621
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • premium marka olmayan suvların çoğu keyifsiz, tatsız ruhsuz arabalar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 13 Temmuz 2024; 10:10:47 >
  • menude en uygun suv var onda suv tercih ediyoruz...2024 BYD Qin L uygun fiyatla geldide almadıkmı..

  • Kendileri mükemmel olan elemanlar yine Türk halkını aşağılamak için fazla mesai yapmışlar.

  • Saçma genellemeler havada uçuşmuş gene. Berbat yolları, park problemleri, dağ-bayır gezmeleri olan ben gibiler için SUV(crossover diyelim daha doğrusu) çok kullanışlı oluyor bunu da gözardı etmemek gerek. Hız tutkunu da değilseniz yola hakimiyet konusunda da oldukça kullanışlı kadınlar açısından özellikle.

  • SUV ilgi çektiğinden değil, tüm otomobil markaları millete SUV dayattığı için mecbur bakıyoruz. Chery geliyor SUV araç getiriyor, Peugeot yeni model tanıtıyor o da SUV tarzı, togg çıkıyor o da SUV, skywell geliyor yine SUV, Volkswagen yeni model çıkarıyor keza yine SUV tarzı. Sanki milleti bilinçli olarak Binek otomobil tarzından uzaklaştırmak istiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ....


    Alıntı

    metni:
    ama durduk yere biz şöyle berbatız, biz böyle kötü milletiz, gösterişçiyiz kompleksine giriyorsunuz..


    demişsin @SuperVeloceJota


    Bir kere ben öyle bir şey demedim. Çarpıtmayalım.


    Görgüsüzlük trend yaptı son yıllarda Türkiye'de. Var mı itirazınız? Bu benim tespitim. Böyle hissediyorum dünyayı böyle görüyorum. Hakaret de içermiyor bu ifade. Otomobil satışlarıyla da bal gibi ilgisi var. Otomobil alabilme gücü belli yüzdelere kadar düştü. O yüzdelik içinde ilgi neye artmışsa orada bir tablo çıkıyor ortaya. Tüm toplumu kapsamıyor, içiniz rahat olsun.


    Bunu dedim diye Aziz Milletimize şöyle kötüyüz böyle berbatız demiyorum. Hele ki aşağılamıyorum. @por favor sana söylüyorum. Yazdıklarınızı tek tek okuyorum. Normalde cevap vermem, çünkü daha da tartışma büyüyor ama arada uyarmak gerekiyor. Yapmayın. Vatan sevgisinin sadece sizde olduğu sanrısına kapılmayın.





  • Her türlü karoseri kullandım.


    Gençsen hatchback,


    Gerçekten otomobil sürdüğünü anlamak istiyorsan güçlü bir sedan,


    Sürüşle işim yok bana geniş, konforlu taşıt lazım diyen ile aile babasıysan SUV, almalısın.


    Bunun dışına çıkarsan sürdüğün araba üstünde eğreti durur...

  • Çünkü Crossover'lar kullanım olarak çok rahat. Birçok kişi yorumlarda kendi milletini aşşağılamak için görgüsüzlük demiş.


    Görende sanacak herkeste G63 AMG var. 1.4 Hyundai Bayon'la kim neyin havasını atsın? :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artı, satılan araçları yüzde 50'si suv. Ne havası yav. İnip binmesi kolay, yollar berbat orada avantajlı, bir tık daha güvenli. Mesele bu kadar. 40 yaşını geçince direkt suv'a geçiyorsunuz zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • snoppy kullanıcısına yanıt

    Kadınlarla ne alakası var. Kadın alınca şımarık oluyor erkek olunca ne oluyor?

  • Kimlik kargaşası ve karakter bunalımı buna sebep.


    Malum parti dönemi herkes kendini özel, en büyük, en güçlü gösterme derdinde.


    SUV diye bir segment bile yok aslında, gerçek arazi aracı diyebileceğimiz Dünya geneli 4-5 tane araç var.


    Bugün Ford'da Kuga dediğin araba, Focus ile aynı ve Focus'dan daha ağır, daha fazla yakıyor ve daha yavaş gidiyor. Lastiklerinin büyük olması, çevreye verdiği zarar daha fazla, maliyeti daha fazla.


    Yine bunu tüm modeller için yazabiliriz.



    Bagajları da sedan araçlardan küçük ve biçimsiz zaten. SUV denilen bu uyduruk segmentin yıllık MTV'sinin daha yüksek olması lazım mesela.

  • SUV epey iyi oluyor. Özellikle yolların kötü olduğu yerlerde. Araba altı çarpması olmuyor.


    SUV için arazi falan yazmış haberde ama şehir SUVlarının arazide gidebileceğini sanmıyorum.

  • unknownartist kullanıcısına yanıt
    Su tarz yorum yapanlarin ya yasi maksimum 15-20’dir instagramdan supersport arabalar begeniyordur gelip sagda solda millete salliyordur bu da araba mi diye, ya honda civic’i falan vardir “tatataaa” diye arabayi bagirtip 0’dan 100’e 15 saniyede cikip araba bu iste abiig sürüs zevki falan diye takiliyordur.

    Zira arabanin bir ulasim araci oldugunun, insanlarin %90’inin bir yerden bir yere gitmek icin kullandiginin, gene bu kitlenin de büyük cogunlugunun ilk önceliginin konfor oldugunun farkinda degildir. 1.6 atmosferik aracini bagirta bagirta sürmenin keyif oldugunu sanir, tahminen kücük dünyasindaki arkadaslari da kendi gibi oldugu için gerçeklerin farkinda degildir gelir buralarda insanlarin araç tercihlerini yargilar.

    Günün sonunda düsüncelerinin hic bir önemi yok da yazma özgürlügü olunca yaziyorlar böyle degersiz fikirlerini arada biz de okumus oluyoruz iste

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 4 yıl Honda CR-V ye bindim

    D segment bir araçtı…

    İkiz çocuklarımdan dolayı böyle bir tercih yaptım. Ev aldığım için satmak zorunda kaldım. Konfor, kalite ne ararsan var… 2.0 benzin/lpg lisi yok olsa alıcam tekrar. niyahetinde d segment suv… şuan araç alacağım hiçbir sedan araç hoşuma gitmiyor… suva binip keyif alan bir daha başka araca binemez…



    Not Boyum 1.93, çok rahat bir şekilde sürüyordum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caddy19 C kullanıcısına yanıt

    Sen bir Mercedes , Audi falan kullan ne kadar hoşuna gider. Bu işler paraya bakar . Yeterince paran varsa Porche bile alabilirsin ki hondanin kaç katı sürüş zevki verir sana.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    kesinlikle haklısın audi bmw mercedes bu lasmanın dışında.

    yanlız crv sürerken 2017 model a3 sürmüştüm, oyuncak araba gibi gelmişti


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim sitenin çıkışı yokuş yukarı doğru, önceden clio 4 vardı station wagon kasa. Onun mesela altı sürtüyordu çıkarken, hele arkada yolcu falan olursa kesinlikle cort diye ses geliyordu. Şimdi bayon var mesela, çok rahat çıkıyorum. Baktığın zaman bayon suv sayılmaz ama yerden yüksek olması çok büyük avantaj. Oturduğum muhit yeni yapılanan bir yer, yollar genel itibariyle bozuk, kamyonlar gelip gittiğinden çukurlar fazla. Ayrıca ben hafta sonları köyüme gidiyorum, tarlama giriyorum, bozuk yollardan geçiyorum. Türkiye şartlarında araç yerden ne kadar yüksekse o kadar avantajlı bence. Ben de aksine aracını yere basanlara anlam veremiyorum.  Kasisten geçemiyorsun, yokuş aşağı inerken tampon yere sürtüyor falan. Bundan sonra da araç alacak olsam yine suv tercih ederim ben. Hatta yeni duster çok yakışıklı duruyor, üretime başladığında inceleyeceğim.  





  • Yakın zamanda 2017 1.6 dizel Audi A3 aracımı satıp 2022 Hyundai Tucson a geçtim. Araç güzel,büyük, geniş ama sürüş konforum düştü gibi hissediyorum. Yüksek ve hakimiyetim daha fazla gibi ama hiç güvenli hissetmiyorum. Virajları geçtim düz giderken bile bir güvensiz geliyor nedense. Alalı birkaç gün oldu, belki ileride değişir ama şu anki hissiyatım böyle.

    Keşke Superb alsaydım diyorum şuan

  • Sedan ve SUV/Crossover tarzı iki araç sahibiyim. SUV araç bana güvensizlik hissi yaşatmadı. Sürüş tarzım da şehirlerarası 120-130 km hız yaparım.


    SUV araçlar sadece Türkiye'de değil, tüm dünyada tercih ediliyorlar çünkü kullanışlılar. En basitinden bagaj yüklerken eğilmek zorunda kalmıyorsunuz. Bu da büyük konfor bence. Geçen bir köy yoluna girdim. Asfalt kimi yerde çökmüş. Önümde birkaç araç vardı. Ben ve benimki gibi yüksek araç sahipleri, alçak araçları rahat rahat sollayıp geçtik.


    Eksi tarafı da yakıt tüketimi düşük değil. Sedan benzinli aracımdan alışık olduğumdan çok farketmedi ama az yakan bir araç değil. En azından Qashqai için bunu söyleyebilirim. Ama performansı gayet yeterli. Gaza basınca nazlanmıyor.


    Crossover/SUV segmenti, çok yakında HB araçların fişini çekecektir. Belli modeller hariç sedanların çoğu piyasadan kaybolacak ya da Amerika'ya özel olacaktır diye düşünüyorum.





  • Türkiye gibi trafik kurallarına uyulmadığı, trafik kurallarının bilinmediği ülkelerde büyük araçlar daha çok tutuyor, çünkü insanlara güvenlik ve statü algısı veriyor. Diğer "şoförler" trafikte büyük araca saygı gösteriyor, yol veriyor, daha pahalı görünen araba ile zıtlaşmaktan, kavga etmekten kaçınıyor.


    Ben yaşadığım Avrupa ülkesinde ufacık Mini Cooper'ım ile trafikte güvenle seyahat ederken, Türkiye'de ailemin kullandığı SUV ile trafikte, kavşakta önceliğin hangi tarafta olduğunu bilmeyen -afedersiniz- t*ksiciler, ben büyük araba ile geliyorum diye yol hakkı onun olmasına rağmen bana yol veriyor.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.