Şimdi Ara

Türkiye'de neden atmosferik araba alınmaz, işte sebebi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
2
Favori
8.436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kim ne derse desin, memlekette tüketici hakkı diye bir şey kağıt üzerinde olduğu için tork konvektörlü şanzıman ve yakıt fiyatları yüksek olduğu için tüplü atmosferik motorlar her zaman kral olacak bu ülkede.(nokta)
  • Asıl Türkiye'de atmosferik alınır, bir de lpg takılır, mis gibi ucuza gezilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Asıl Türkiye'de atmosferik alınır, bir de lpg takılır, mis gibi ucuza gezilir.

    Mercedes kompressor'e lpg takanları ezik gördükleri için.

    Onlara göre lpg çöp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amerikada zaten 2.0 motordan aşağı araba bulamazsınız adamlar büyük seviyor.
    Dünyanın en pahalı benzinini kullanan ülke biz olduğumuz için fazla satamazlar yüksek hacimli motorları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sssemih24

    Amerikada zaten 2.0 motordan aşağı araba bulamazsınız adamlar büyük seviyor.
    Dünyanın en pahalı benzinini kullanan ülke biz olduğumuz için fazla satamazlar yüksek hacimli motorları.

    Bize anca 1.4benzin

    Yada 1.6dizel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Asıl Türkiye'de atmosferik alınır, bir de lpg takılır, mis gibi ucuza gezilir.

    Mercedes kompressor'e lpg takanları ezik gördükleri için.

    Onlara göre lpg çöp.





    Onlar benzine para vermeye devam edebilir, ben tsi motorlu araç da alsam, c180 de alsam lpg taktırırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    turbo nun bu kadar yüceltildiği başka bir memleket yoktur herhalde.

    çift kavramalı şanzımanda böyle olmuştu göklere çıkarılmıştı 2006 larda,

    yok salisede değişen vitesler, süper sarsıntısız vites değişimleri falan filan; sonra gördüler kazın ayağı öyle değilmiş.

    o zaman yerden yere vurulan tork konvertörlü şanzımanlar şimdi parmakla gösteriliyor.

    hayırlı günler.

    Yeterli...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mazdalar güzel tasarım.

    ama ülkemizde atmosferikler lpg ile ekonomik olduğu için seviliyor. yoksa kim istemez 1.5 tubo benzinliye binmeyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sssemih24

    Amerikada zaten 2.0 motordan aşağı araba bulamazsınız adamlar büyük seviyor.
    Dünyanın en pahalı benzinini kullanan ülke biz olduğumuz için fazla satamazlar yüksek hacimli motorları.

    Tüketim çok hacim ile alakalı bir şey değil.

    Aynı ötv, mtv dilimine girseler amerikadan farklı olmazdık o konuda. Asıl sıkıntı vergilerde, tüketimde değil.
  • Vergi sistemi rezalet diye kimse atmosferiğe veya Mazda'ya giydirmesin. Atmosferik candır. Japonlar da bu konuda uzman ama yaldır yaldır gitmek ve tadına varmak için gidin Maliye Bakanlığı'na ağlayın. Net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Asıl Türkiye'de atmosferik alınır, bir de lpg takılır, mis gibi ucuza gezilir.

    Mercedes kompressor'e lpg takanları ezik gördükleri için.

    Onlara göre lpg çöp.





    lpg nerden baktığına göre çöp amerikada çöp gereksiz avrupada da gereksiz, Türkiye ve Türkiye gibi ülkelerde gerekli



    ben dizel sevmem benzinli olacak duruma görede lpg uygularım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YA-KU-ZA


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Asıl Türkiye'de atmosferik alınır, bir de lpg takılır, mis gibi ucuza gezilir.

    Mercedes kompressor'e lpg takanları ezik gördükleri için.

    Onlara göre lpg çöp.





    lpg nerden baktığına göre çöp amerikada çöp gereksiz avrupada da gereksiz, Türkiye ve Türkiye gibi ülkelerde gerekli



    ben dizel sevmem benzinli olacak duruma görede lpg uygularım

    Tr için dedim.



    Avrupada 2.0 altı motor kullanan mı var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Vergi sistemi rezalet diye kimse atmosferiğe veya Mazda'ya giydirmesin. Atmosferik candır. Japonlar da bu konuda uzman ama yaldır yaldır gitmek ve tadına varmak için gidin Maliye Bakanlığı'na ağlayın. Net.

    Hocam bide şahsen Türkiyede güçlü araba almaya gerek yok, kota dolmadı iyice trafik cezası giydiriyorlar ankara, ayvalık gidiyordum 122km hızla gittim diye 200 tl ceza geldi geçen hafta, sıfır alacak olsam alırım 1.2+lpg panda alırım on numara olur, devlet zaten ceza yazmak için elinden geleni ardına koymuyor



    şehir dışı yollarda ceza kesilmemeli bence yada hız limiti 160km olmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    LPG'nin zamanla motoru öldürmesi ve motor sesinin zamanla inanılmaz kötü bir hal alması da bonusu:) Belli bir süre LPG ile kullanılmış araçlar, dizel motorlar kadar rahat anlaşılıyor motor sesinden. LPG'li araca bineceğime fındık motor turboları veya 1.6 dizelleri tercih ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 18 Mayıs 2017; 14:31:58 >
  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    Denk gelmemesi normal tabi siz rampaya girdigizde turbolu araç rampayi zaten bitirmis oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Formula 1 turbo 1.6 turbo kullaniyolar. Araclar hic olmadigi kadar hizli ses baska bi mevzu. Ve o araclar normale cok cok yakin bi yakitla calisiyor devir dunyada turbo devri haberin yok heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lepege bombadır patlar ben lepege ile gezen adamı anlamıyorum kim bagajında bombayla gezer ki? (LPG'yi övmeyin la fiyatları çıkmasın )
  • bekliyor beklemesine ama

    izin vermiyor

    2 tanede bana alacaksın

    ve 1 e 4 kur ile yapacaksın bunu diyor

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    Formula 1 turbo 1.6 turbo kullaniyolar. Araclar hic olmadigi kadar hizli ses baska bi mevzu. Ve o araclar normale cok cok yakin bi yakitla calisiyor devir dunyada turbo devri haberin yok heralde

    dünyanın devri beni bağlamaz

    aldığım araba isterse tek başına atmosferi delsin

    ben 6000cc v8 - v12 isterim, sesi gürleyecek

    hemde 65 bine olacak fiyatı

    //

    keşke usa da olsaydım





  • O 2.5 motor tam bir atmosferik işte.



    Otobanda gaza bastınmı atılır gider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.