|
Bildirim
Nissan'ın nesini beğendiler çözemedim.
|
Oldukça tarafsız bir değerlendirmeye benziyor. Dacia Bmw'den fazla puan almış
|
Bence hak etti. e-power denilen bi teknolojiye sahip. Turbo beslemeli benzinli jeneratör barındırıyor, bununla; tekerleklere güç veren elektrik motorlarına olabilecek en verimli şekilde enerji üretiyor. Hem klasik benzinli gibi pratik, dış etkenlere daha dayanıklı, hem de elektrik motorunun her devirdeki maksimum torku ve üstün verimliliği. Kendi boyutlarındaki başka hiçbir benzinlinin ulaşamayacağı yakıt tasarrufu sağlıyor. Elektrikli araba konforu da cabası. Geleceğini parlak görüyorum, inş jeneratör verimliliğinden, elektrik motoruna, bataryasına ve materyaline kadar her şeyini geliştirirler ve sedan modelini de çıkarırlar. |
Dacia'nın neyi kötü anlayamadim. Siz degerlendirmeleri sadece araçların fiyatlarına göre veya marka imajlarina göre mi yapiyorsunuz |
Nissan editörlere parayı basmış. Geçen senede Hyundai basmıştı
Kim parayı verirse |
İstanbul şehiriçi 5.5 litre Ankara İstanbul 130 km sabit hız 10.5 litre. Yüksek MTV derdi var. Ayrıca göreceli olacak ama tipi çok çirkin Ayrıca benzinli modelinden çok çok daha pahalıya satın alıyorsunuz. Ayrıca hem benzinli motorun arızaları ile uğraşma var. Hem elektirkli motorun arızaları ile uğraşma var. Hemde bu ikisini dönüştüren basit gibi görünen karmaşık ve maliyetli jeneratör sistemi ile uğraşmak var. Bunun yerine en kötü ihtimal olarak hem şehiriçi elektrikli hemde şehirdisi için benzinli iki araba al gene daha mantıklı oluyor. Yani oylayanlar pratikte kullanmadıkları için, teoride senin gibi düşünüp güzel puanlar vermişler ama uzun süreli kullanımdan sonra hiç mantıklı bir araç değil. |
Tum kriterleri birlikte degerlendirdigimizde bence her yil 1. superb olmali
|
Doğru sonuç. 408: C sınıfı ancak içi küçük ve arkası klostrofobik. Donanımı iyi, fiyat yüksek, motor 130bg Xtrail: D sınıfı daha yüksek geniş ve ferah bir kabin, daha güzel görünüyor aşırı heybetli. Donanım baz versiyonda 408 GT ye yakın Dacia ve x1, biri çok pahalı biri çok ucuz zaten baştan kaybettiler. Ioniq güzel araç ancak yüksek performanslı aşırı pahalı, diğerinin ucuz versiyonun menzili çok az. Astra ile Corolla kalıyor geriye ancak Astra ve 408 aynı gibi, Corolla güzel araç. Kalite, donanım, fiyat performans olarak bende oyumu X-trail' e veririm. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Egea seçilmeliydi. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sierre34 -- 13 Haziran 2023; 21:48:40 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkiot -- 13 Haziran 2023; 21:57:54 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Dacia'nın neyi kötü anlayamadim. Siz degerlendirmeleri sadece araçların fiyatlarına göre veya marka imajlarina göre mi yapiyorsunuz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Bence hak etti. e-power denilen bi teknolojiye sahip. Turbo beslemeli benzinli jeneratör barındırıyor, bununla; tekerleklere güç veren elektrik motorlarına olabilecek en verimli şekilde enerji üretiyor. Hem klasik benzinli gibi pratik, dış etkenlere daha dayanıklı, hem de elektrik motorunun her devirdeki maksimum torku ve üstün verimliliği. Kendi boyutlarındaki başka hiçbir benzinlinin ulaşamayacağı yakıt tasarrufu sağlıyor. Elektrikli araba konforu da cabası. Geleceğini parlak görüyorum, inş jeneratör verimliliğinden, elektrik motoruna, bataryasına ve materyaline kadar her şeyini geliştirirler ve sedan modelini de çıkarırlar. |
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E_Y_B_H_P_T -- 14 Haziran 2023; 10:29:33 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HakanErTr -- 13 Haziran 2023; 23:23:35 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Tasarım artık önceliklerinden değil benim. Ama evet, sonraki modellerde iyileştirmeleri lazım |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |