Şimdi Ara

Türkiye, hızlı trenin en ucuz olduğu ülke konumunda (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
354
Cevap
1
Favori
6.457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • St. Dupont kullanıcısına yanıt
    Benim bildiğim ihaleye çıktıkları firma battı. Yasal prosedürler ile iptal ve sonrasında tekrar ihale hazırla çık ver onayla derken bürokrasiye takıldık diye biliyorum.

    Büyük şansızlık açıkcası ilerde düzeltmek için ne yapılabilir işin içinde olmadığım için bilemiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tutankenshta kullanıcısına yanıt
    Üretim olması iyi en azından bir seferlik durum kalite kontrol tekrar gözden geçirilir biter. Tasarım hatası tüm trenlerin çekilmesi hattın kapanması ve elden geçmesi demek oluyor. Hatalı tasarımlı uçakların yerde çakılı kalması gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İstanbuldan ankara 450 km. Hızlı trenin istanbuldan ankaraya gidiş süresi Ortalama 4 saat.

    Saatte 100 km yapar buda.

    Ankara eskişehir 240 km. Hızlı trenin Ankaradan eskişehire gidişi Ortalama 2 saat.

    Buda saatte 100 km yapar.

    (;

    Ve siz diyorsunuz ki, yada buradaki çoğu kişi zannediyor ki. Hızlı tren saatte 250 km hız ile gidiyor :D

    Ya olm yapmayın sunu.

    Hani tamam yaptılar yaptılarda. Bunun 300 mbit hız vericez diyip 100 mbit hız veremeyen 4.5 trafilerinden ne farkı var :D

    Ulaşabildiği en yüksek hız o.

    He hızlı tren yapılırken dağın altında bıraktıkalrı 33 milyon dolarlık tünel açma makinesinden bahsetmiyorum bile.


    Hele hele istanbul'da dedikleri hızlı trenin pendikte olmasından, Pendiğe gitmenin tam bir ızdırap olmasından hiç bahsetmiyorum.

    Bunları dile getirince, hiçbirşeyi beğenmeme timi oluyorsam. En büyük tim benim :D

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Herhangibirkullanici

    İstanbuldan ankara 450 km. Hızlı trenin istanbuldan ankaraya gidiş süresi Ortalama 4 saat.Saatte 100 km yapar buda. Ankara eskişehir 240 km. Hızlı trenin Ankaradan eskişehire gidişi Ortalama 2 saat. Buda saatte 100 km yapar.(;Ve siz diyorsunuz ki, yada buradaki çoğu kişi zannediyor ki. Hızlı tren saatte 250 km hız ile gidiyor :D Ya olm yapmayın sunu.Hani tamam yaptılar yaptılarda. Bunun 300 mbit hız vericez diyip 100 mbit hız veremeyen 4.5 trafilerinden ne farkı var :D Ulaşabildiği en yüksek hız o.He hızlı tren yapılırken dağın altında bıraktıkalrı 33 milyon dolarlık tünel açma makinesinden bahsetmiyorum bile.Hele hele istanbulda dedikleri hızlı trenin pendikte olmasından, Pendiğe gitmenin tam bir ızdırap olmasından hiç bahsetmiyorum.Bunları dile getirince, hiçbirşeyi beğenmeme timi oluyorsam. En büyük tim benim :D


    Pendik'e gideceğim birde üstüne 70 TL verip 4.5 saat sürecek. Zaten oraya kadar gitmişken uçakla 45 dakika ve aynı para. Birde abuk subuk saatlerde seferleri





  • Şimdi gelir herşeyi beğenen ekip...

  • gun kullanıcısına yanıt
    sadece coğrafya değil o zihniyet olması lazım o kapasite özgüven bilgi birikim ve liyakat ile dağlar tepeler çok ufak bir detay olarak kalıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKP'yi zerre sevmem ama ülkemize kattığı güzelliklerden biridir hızlı tren. Umarım daha iyilerini de başarırlar.

    Yalnız ucuzluk konusunu ele alırken ülkelerin asgari ücretlerini de hesaplayın.
    Misal türkiyede brüt asgari ücret 500€ iken almayanda 1500€.
    Rakamlar yaklaşık değerlerdir. Mesela listeyi birde asgari ücret ile kaç km yol yapılır şeklinde değerlendirelim.
  • Istediği kadar yollar, trenler yapılsın, istediği kadar süper gelişsin ülke ama benim icin insanından dolayı 3. Sınıf ülkedir öyle kalacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • x2yk X kullanıcısına yanıt
    O yeni gençlik içinde sende varsın bende varım herkes var

    Görende kurtuluş savaşı görmüş sanar.

    Aç bi 1923 1938 arası ülkende neler yapılmış nasıl yapılmış geçmişin borçu ödenir iken bir yandan kalkınma hamleleri ard arda geliyor. O dönem Dünya da kriz varken yeni kurulmuş Türkiye Cumhuriyeti nasıl büyüyen ekonomisi olduğunu oku.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alım gücüne göre kıyaslayın haberdeki rapora göre amerikadaki hızlı tren fiyatının türkiyeye göre 13 kat pahalı olduğu görülüyor fakat şu unutulmuş amerikada maaşlar türkiyeye göre 20-30 kat daha fazla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Schmerzhaft -- 15 Nisan 2016; 10:21:13 >
  • Yorumları en beğenilenlerin yht ye toz kondurmayanların şehirlerine baktım
    Samsun kırıkkale mersin ısparta
    Bellik ki hiç binmemiş kişiler
    250 km/h bir tek ankara eskişehir arasında görülüyor
    Bireciktrn sonra 50km/hıza düşüyor kağnı hızında ilerliyor tren
    Öyle methiyeler dizilecek bir durum yok ortada
    Hizmet iyi mi iyi tabi yolların yapılmasıyla bu durum ortadan kalkacaktır elbet fakwt gördüğüm kadarıyla yapılan yeni birşey yok
    Ankaradan istqnbul anadolu yakasına gidecek birisi için gayet başarılı fakat avrupa yakasına gidecek birisi için işkence haline dönüyor yht
    Ankaradan 3,5 satte pendiğe gidip pendikten de 3 saatte avcılara gitmiş birisi olarak söylüyorum bunu
    Devamı gelir de daha da iyileştirilirse harika bi hizmet olacaktır şüphesiz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemizin kurucusu,tüm dünyanın saygı duyduğu Mustafa Kemal ATATÜRK'ün adını ağzına alan Ak Parti sempatizanları,vasıfsız insanların parti rantçılığı temalı yorumlarından oluşan,her zıt görüşe muhalefet demeyi görev edinmiş zeka yoksunlarının yorumlarının olduğu konuyu okudukça üzülüyorum,ülkemiz insan profilinin ne kadar düştüğünü,iktidara geldikten sonra ülkemizde olan tüm rezaletleri düşündükçe daha da iğreniyorum sizden.
    Şimdi bi tanesi çıkıcak rezaletler varken iyilikleri görmüyomusun diyecek,onlara beyinlerini kullanıp iktidar dönemi boyunca Türkiyenin artılarını ve eksilerini kafalarından bir tartıp düşünsünler,yaptıkları 2 eksi 1000 doğru yapsalar bile düzelir mi düzelmez mi diye?
    Bin kere yazılmıştır tüm yorumları okuma fırsatım olmadı;bakın sayın hırsız parti sempatizanları,kimse bu hızlı trendir odur budur bunun ülkemize gelmesinden dolayı birini suçlayacak veya doğrudan birine çamur atıcak durumda değil,bu ülke hepimizini ülkesi,ülkemize gelen yenilikler,güzellikler parti isminden bağımsız olarak herkes tarafından olumlu karşılanır,FAKAT aradaki ince çizgi,bunun üzerinden siyasi rant sağlayanlara prim vermek,bunun üzerinden parti sempatizanlığı yapmaktır,hal böyle olunca bizim gibi iktidarı desteklemeyen herkese taktığınız "muhalafet" görüşlü insanların bu durumu herşeyiyle masaya yatırması hoşunuza gitmiyor tabi haliyle,sizin vekilleriniz,dekanlarınız orda burda cahil halk istiyorum,onlara güveniyorum derken tam da bu konu hakkında konuşuyor,yapılan yeniliğin herkesi iyi olduğunu bilmesin istiyorlar,irdeleyince aslında yediğimiz kazığın,onun bunun kimsenin farkında olmamasını istiyorlar,hal böyle olunca da hak veriyorum tabi ülkenin %50lik kısmının CAHİL ve OKUMUŞ CAHİL kesimden oluştuğunu düşünürsek,iktidara geldiklerinden beri böyle bir ülke yaratmak için elinden geleni yaptılar,başardılar,beyinleri yıkadılar,pırıl pırıl(!) bir jenerasyon yetiştirdiler. Geçen günlerde hükümete yakın bir haber kanalının, alman televizyon kanalının önünde yaptığı röportaj(röportaj mı tiyatro mu belli değil) ülkenin geldiği noktanın özetidir,haber muhabirlerinin bile bu denli cahil,bu denli beyni yıkanmış olması,yavaş yavaş toplumun her alanında istedikleri kitleyi oluşturmaları demek ki en korkutucu olan da bu.
    Özetlicek olursak,siyasi tartışmalara girmeyi sevmem,bunun da en birinci sebebi iktidar destekçisi insanlarla birşeyi tartışmanın mümkün olmamasıdır.Bu yazıya verilen tepkiler,yazılan ve yazılacak olan cevapları sadece okuyup geçerim,burda yazılanların doğruluğunu biz biliyoruz,sizler de çok iyi biliyorsunuz ama kendinizi o kadar kaptırmışsınız ki şakşakçılığa,aynı tepemizdeki gibi kendi yalanlarınıza,hükümetin yalanlarına kanar olmuşsunuz,yazık çok yazık.Son cümlem şu olucak,ne yaparsanız yapın bir gün bu ülkede bu partiden bağımsız olarak bu yapı değişicek,ve bu,sizin nefret ettiğiniz,nefret duyduğunuz ama O olmasa bugün bu ülkede yaşama şansınızı bile olmayacağı Mustafa Kemal ATATÜRK'ün izinden giden insanlar ve O'nun ilkeleri sayesinde olucak,bunu sakın unutmayın. Herkese iyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gun

    Peki bundan sonra Türkiye'nin yaptığı, başardığı diğer ülkelerden üstün olduğu hiç birşeyi yayınlamayız.

    İsterseniz sadece kötü olanları yayınlarız. Mümkün olduğunca bu güzel vatanımızdan tiksinir ve iğreniriz. Sevgili milletimizden utanır sıkılırız.

    Geçmişizi her zaman dev imparatorluklar kuran tarihimizi siler 200 yıllık tarihi olan Ülkelerin tarihine hayran kalırız bunuda sadece ve sadece belli bir partinin yandaşı olarak gözükmemek için yaparız.

    Bu mudur yani artık belli bir parti yüzünden ne mutlu bana bu ülkenin milletin vatandaşıyım demeyeyim mi ?

    Siyaset ayrı kanla sulanmış bu ülkenin dünyanın medeniyetinin doğduğu yerlerin vatandaşı olarak gurur duymak ayrı.

    Lütfen ona göre konuşun ve yorum yapın.

    Bir konuyu alıp tek düze yazarak Ooo biz süperiz uçuyoruz kaçıyoruz demek ya acemilik yada birilerine yaranmak için yapılır .

    Türkcell in 3g muhabbeti gibi bizim hızlı tren amerikanın hızlı trenin den daha hızlı demek popülist reklam kültürüdür.

    Elinize bir gps aleti alıp bahsi geçen hatlarda seyehat edip ortalama hızı bu forumda video ile paylaşmış olsanız yapmak istediğiniz şeyin samimiyetine inanabiliriz.

    Çünkü bu forum inceleme karşılaştırma üzerine kurulu ben öyle görüyorum en azından.

    Ama hazırcılık yapıp yandaş havuz medyası gibi sadece elma şekerinin şeker kısımda kalıp sapını kamufle ederseniz tepki gelir kızmayın tepkilerden anlam çıkarın.
    Amerika gibi hava yolu ağı çok gelişmiş olan ülkenin hızlı tren de hız olarak düşük kalmasını ülkemize gurur kaynağı gibi göstermek için bizim de hava kara deniz yolu taşımacılığımız hakkında açık doğdu bilgi vermeniz gerek.

    3 tarafı deniz olan ülkemizin deniz taşımacılığı olarak şehir hatları vapurları ve hızlı feribot ile sınırlı olmasını da işleyen bir konuyu sizden beklerim. Orada da Dünya dan kıyas yapın.

    Konuda okudunuz ise bir üye hesap hatası yapıldığını söylüyor. O konuda yorumunuz nedir.

    İşin özeti ülkede yapılan herşey ülkenin insanı için ama bunu yapanlar eleştrilmez değil dır.

    Eğer bu forum bir inceleme kıyaslama son kullanıcıya yön verme ve seçenek oluşturma yönü ile ön planda ise hızlı tren ucuz diye konu açılması pek doğru değildir Ekonomi odaklı yayın yapıyoruz artık derseniz kabul O zaman site donanım haber değil ekonomi haber olur. Ortada kıyas faktörü olmayan yerinde inceleme yapılmamış konu üyeler içinde hükümet yandaşlığı algısı oluşturuyor. Denir ki telefon çıkıyor piyasaya gidip yerinde bakıyorsunuz neden trene binip yerinde bakmıyorsunuz. 4.5g hız testi yapmak kadar etkili ve olması gereken bir şey bence.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edirneli86 -- 15 Nisan 2016; 11:44:26 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • edirneli86 E kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarı ile listeyi biz oluşturduk biz araştırdık diye düşünüyorsunuz. O zaman ya haberi okumuşsunuz yada okumuş anlamamışınız. Bu bir Avrupalı seyahat acentasının yaptığı bağımsız bir araştırma sonucu. Sıralamanın Nasıl yapıldığı hakkında ilgili sitede İngilizce olarak bilgi var. İngilizce ile alakalı sıkıntı yaşıyorsanız habere ekleyebiliriz.

    Bizim ilgi alanımıza Türkiye tren hatları ile dünya tren hatlarını tek tek gezip inceleyip değerlendirmek girmiyor. Bunu isterse çeşitli organizasyonlar yapabilir onlarında sonuçlarını size aktarırız isterseniz sizde yapabilir çeşitli yerlere istekte bulunabilirsiniz ama biz ne yazık ki sizin isteğinizi karşılayacağız.

    Uçak olayı ile alakalı ile güzel bir araştırma olursa onuda bizle paylaşırsanız yada biz rastlar veya bulabilirsek yayınlamaktan zevk duyarız. Biliyorsunuz devasa yatırımlar sonrası ücretler genelde ilk zamanlarda maliyeti çıkarmaya yönelik olur bizde bunu beklerken ucuz kalması ve dünya sıralamasında bir anda üstlere çıkmamız ilgimizi çekti koyduk.

    Hangi tren nerde ne hızda gider, yenisi çıkar mı , yeni hat çekilir mi, iyileştirme yapılacak mı bunlar bir yazı dizinin çeşitli kaynakların incelenip araştırılması gereken bir iş.

    Biz yıllarca trene doğru düzgün kullanamamış bir kuşak olarak bunları görmek hoşumuza gittiğinden başkalarının da hoşuna gideceğini umduğumuzdan yayınladık. Siz bu tür gelişmelerin haberinin yayınlanmasından rahatsız oluyorsanız bu bizim tahmin edemiyeceğimiz ve anlayamadığımız birşey bu yüzden size yardımcı olamayız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • dobrasam kullanıcısına yanıt
    Bilecik Bozüyük kısmına bakılırsa bizimkiler artık öğrendi ama onun dışında zorlu coğrafyada bu tür işer yapabilmek için ya gelişmiş ülke olmak gerekiyor ki para çok olsun başka alanlara akmayacak olsun.

    Yani sorun bana göre daha çok paraya bakıyor belediyeler bile metro işinin altında kalkamadı İstanbul'un bütçesi 10 milyar dolardan fazla olmasına rağmen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urazs

    Arkadaşlar bu haberi neye göre anlıyorsunuz bilmiyorum ama şu anda Türkiye'de işletimde olan trenin seyir hızı saatte 250 km değildir.

    Yeni yapılan ve hizmete girecek olan hatları bilmemekle birlikte İstanbul-Ankara hattının ortalama hızı saatte 120-130 km civarıdır.

    Yani bu liste resmi rakamlara göre yapılmış, lakin pratikte ABD'de olan hızlı tren hatlarının seyir hızı ortalamasının "şimdilik geçerli olan hat için" altındadır şu anda çalışmakta olan hat.

    Lakin yaygınlaşması son derece olumlu bir gelişme, köstek olmaya ya da küçük görmeye de gerek olduğunu düşünmüyorum.

    Sürat kısmı karışık özetle, bu açıdan ele aldığınızda, seyir hızının son derece düşük olduğunu, bununda zaman kaybı, yani hizmette kusur olduğunu değerlendirirseniz o zaman verilen hız hizmetine göre alınan ücret endeksi oldukça değişir.

    Şimdi açıkçası dümdüz ovalardan geçilmeyen ABD'de seyir hızı muhtemelen verilen rakamdan aşağıya düşmüyordur.

    istanbul-Eskişehir arası oldukça yavaş seyrediyor tren, ne kadarı mecburiyetten, ne kadarı yanlış seçimlerden bilmemekle birlikte durum budur.

    Lakin şu var. Bu son derece güzel ve cesur bir adımdır, her yola bir adımla başlanır ve sırf kötülemek adına kötülemenin de bir manası yok.

    Bir zahmet gelişmiş batı ülkeleri ile, Japonya ile aşık atamayalım henüz değil mi yani, herşey yavaş yavaş.

    İki türlü yanlış tutum içinde insanlar. Ya olduğundan çok daha fazla ve abartı olarak görüyorlar ve gösterme çabası içine giriyorlar yapılan olumlu işleri ya da yine sırf karalamak için yapılan güzel işler de sürekli kötüleniyor.

    Bu iki tutumda anlamsızdır ve bilimsellikten uzaktır. Ne abartalım, ne yerin dibine sokalım.

    Tek temennim bütün ülkenin en kısa zamanda bu modern toplu taşıma ile tanışmasıdır.

    Bu konuda atılan adımları hor görmenin de, abartıp ciddi ciddi gelişmiş Avrupa ülkelerinden ya da ABD'den daha üstün trenlere ve hatlara sahipmişiz gibi poz kesmenin de zerre faydası olmamakla birlikte, samimi de değildir.

    Partici, taraf tutmacı, kutuplaşmacı zihniyetimizi bırakmalıyız ki çok daha iyilerini yapabilelim ülke olarak.

    Uzay ajansımız kuruluyor, milli savunma sanayimiz gelişiyor, bunlar hep güzel adımlar, bunları da karalamayalım.

    Sadece yıkıcı eleştiri yapma çabasında olmanın kimseye faydası olmadığı gibi yapılan işleri olduğundan fazla göstermenin de kimseye faydası yok.

    Bir taraf sürekli böbürleniyor, diğer taraftan da hiç bir şeyi beğenmeme timi, onlar da her bir şeyi hor görüyor...

    Ortak nokta nedir peki?

    Böbürlenme ile hor görme yakın akrabadır arkadaşlar, aynı kusurdan beslenirler insan doğasında.

    Bir çatışmasak, kutuplaşmasak, bir konuda da mutabık kalsak fena olmaz mı?

    Altı üstü güzel işe güzel, güzel ama eksik işe, güzel ama eksik, yanlış işe de yanlış diyeceğiz neden illa muhteşem! ve berbat! olmak zorunda?


    Yerin dibine batsın diyenler de belli bir akımın peşinden gidenler, yerlere göklere koyamayanlar da aynı.

    O kadar hasta bir toplum olduk ki, kızı intihar eden baba, ben Özgecan'ın babası gibi mezhebi ( onu da yanlış biliyor, nesebtir o ) değilim diyor muhabirler soru sorduğunda.

    Yani düşünün ki iki baba, ikisinin de kızları sapıklara kurban gitmiş, bir tanesi diğeri ile sempati kuracağına ben onun babası kadar... diye yorum yapıyor.

    Bu derece kutuplaşma mı olur, insanlar ortak acılarda bile bağ kuramaz olmuş, aksine benim acım, benim ahlakım, benim neshebim der olmuş.

    Kimin ne olduğu da belli değil, bir Allah biliyor zaten.

    Bari şu sitede insanlar medeni davransınlar, sorumlu davransınlar.

    Ne kaybederiz ki?









  • gun kullanıcısına yanıt
    Sizde benim yazdığımı iyi okumamışsınız galiba. Ben orda siz yaptınız yazmadın hazır alınmış biri bir şeyi Türkçe ye çevrilmiş koyulmuş. 0.038 avro denmiş konuda biri hesap etmiş 0.048 avro çıkarmış. Şimdi kim yanlış.


    Tren hattı hız incelemesi sizin alanınız değil ama ucuz olmasını haber yapmak sizin alanınız oluyor enteresan.

    Ben beklerim ki ülkemizden tren konusunda bir teknoloji haberi yapın. Birim maliyet düşüren yeniliklerin bulunduğu bir teknoloji.

    Adı donanım olan sitede yüzde80 mobil yüzde 5 bilgisayar donanımı kalan yüzde 5te ekonomi haberi olması garip.

    Hem gurur duyduğumuz şey deyip hem incelemesi bizim işimiz değil demek ayrı bir Dünya. Cep telefonun hızını incelemek nasıl işiniz ise madem bu ülkede iyl şeyler oluyor bunu kapsamlı inceleme ile foruma ekleyebilirsiniz.

    Cevabınız da çok doğru bulmadığım Aşağılama sezdim ingilizce bilmiyorsanız falan filan. Siz biliyorsunuz kendinize ben bilmiyorum kendime bu forum Türkiye merkezli ise bana samsung LG Apple lansmanına gitmeniz değil ülke içinde olanları incelemeniz önemli.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edirneli86 -- 15 Nisan 2016; 12:44:30 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gun

    Bilecik Bozüyük kısmına bakılırsa bizimkiler artık öğrendi ama onun dışında zorlu coğrafyada bu tür işer yapabilmek için ya gelişmiş ülke olmak gerekiyor ki para çok olsun başka alanlara akmayacak olsun.

    Yani sorun bana göre daha çok paraya bakıyor belediyeler bile metro işinin altında kalkamadı İstanbul'un bütçesi 10 milyar dolardan fazla olmasına rağmen.

    Ülkemizin büyüklüğü milyar tl harcanarak yapılan saray olunca metroya trene para kalmıyor maalesef.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brain

    Batıyor değil mi hala o saray..
    Batanın ne işi var Türk'lükle! Millet sevgisiyle!.

    Tarihine yakışan, Büyüklüğümüze yakışan yapıldı.
    Hedefimize uygun olan yapıldı


    Yarın seç sevdiğini o otursun, neden batıyor?
    Hem oturur, hem dalga geçer o zaman, şimdikilerle, kim ne diyebilir?
    He anladım, öyle bir şeyin hayalini bile kuramıyorsun da ondan batıyor.

    O zaman bak CHP'nin binasına istersen arada, o kimin parasıyla yapıldı?
    Oturuyorlar gül gibi, hem de bir sürü sinsi plan işletiyorlar o binada, ama yıkmak için, yapmak değil!.
    O da bana batıyor.. Bu milletin her evladına batması gerektiği gibi
    Az milli olun da, memlekete faydası olanı seçmeyi öğrenin

    Size anıtkabir batıyor mu. Bu ülkenin en son şeyi saray yapmak. Osmanlıda saray askeri üs olarak kullanılır dı. Şimdiki gibi bin odalı altın varaklı değildi.

    Ama siz Osmanlı yı zenginlik şatafat olarak bildiğiniz için normal.

    Osmanlı İslâm ahlakına sahipti israf kültürüne değil.

    Aylık binlerce lira elektrik faturasını halkın ödediği saray yerine ulaşım sağlık enerji eğitim gibi halkın ihityaçlarına para harcansa daha büyük ülke oluruz .
    Chp nin binası varsa Akp nin sarayı olsun kafasıyla gidersek ilerde yiyecek yemek bulamayız. Chp binasına kaç üniversite ye techizat alınır yapılan sarayın parası ile kaç üniversite hastanesi tekrar elden geçer.
    Anlayana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edirneli86 -- 15 Nisan 2016; 13:13:59 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • edirneli86 E kullanıcısına yanıt
    Anıtkabir nereden çıktı, ipin ucu kaçtı, tutacak yer mi arıyorsun?

    Zenginlik şatafat ne alaka? Orası kullanılacak, işe yarıyacak, faydası olacak.
    Gurur duymuyor musun, görmüyor musun, bak bu kadar muhalefete rağmen şu an bile ne işlere yarıyor.
    İsraf yok bana göre, Sanki oradaki insanlar boş yatıyor da, boşa dönüyor sayaçlar.
    Sanki sağlık, enerji, eğitim'e para harcanmamış gibi bir de üste çıkmaya çalışıyorsun?
    Daha büyük ülke olacağız zaten. Hepsi birden hemde.

    Öyle kıskandığınız, hasedini çektiğinizden kötülemek size yakışır.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.