Şimdi Ara

Türkiye'nin En Çok Sevilen Aracı Volkswagen'miş.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
1
Favori
2.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    Yasasin bilgili liberal bireyler der kacarim

    Ayni zamanda kapitalizm ve sosyalizme karsiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Aslında aynen böyle bir milletiz.

    Osmanlı ekonomisini incele

    Benzerliklere fazlasıyla şaşırırsın.

    Kanuni devrinden itibaren ve sonrasında Osmanlı bitmişti zaten her yönden...Arada bir kaç padişah toparlamaya çalıştı ama nafile çünkü binanın altındaki kolonlar kesilmişti bir kere...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: humerus06

    Bu millet yıllardır deve diken felsefesine felsefesini benimsemiş halde devam ediyor, şaşmamak gerek

    Bunu yazmak için girmiştim, şimdi gidiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf 1.2 TSI DSG Comfortline + Sürüş Konfor Paketi sürünce "Efsane" nin ne demek olduğunu anladım
  • Şu an uygulanan sistem ne sosyalizm ne de kapitalizm zaten.

    Kapitalist sistemde ne merkez bankası olur ne de vergi.

    Ortaya karışık bişey
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    Karma ekonomi deniliyor dediginiz gibi zate tam kapitalizm yok oyle bur sey soz konusu olamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hacı reklam yapıyorsun ama Jetta'da bi-xenon yok, jantlar ufak golf ise standart highline kendi aracını konfigüre edebiliyorsun, en dolusunu yap bari Ferit aga.
  • Ben honda seviyorum
  • Ne güzel..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkeme bir gram bile yatırım yapmayan marka'yı sevmek ha?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meyva veren vw taşlanır. boşuna lider değil, boşuna sevilmiyor.
  • Herhangi bir vw ye dönüp dönüp baktığımı hatırlamam, sıkıcı, sıradan gerisi beni ilgilendirmiyor.
  • Yalan yok herkes vw çok seviyor ama başındaki distribütörden dolayı heves kalmıyor insanda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • millet olarak insanların tercihlerine saygı duymayı öğrenemediniz gitti. yüzbinlerce insan salak bir siz akıllısınız bir tek siz sorguluyorsunuz diğerleri koyun...
  • Vw pahalı diğerleri sudan ucuz tabi değil mi?

    Adam enfazla satmış tabi en sevilen diyecek.
    Zorla satmıyorlar millete.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amcamın oğlu "vw amblemini eşeğe tak, hiç düşünmeden o eşeği alırım" demişti. Ne gülmüştüm ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine bir VW konusu, yine anlayamadığım çamur atan tayfanın bazı üyeleri konunun içinde, yandaşları da akşama gelir herhalde.

    Öncelikle bu mesaj da zorunuza gidecek, hemen şikayet edeceksiniz. Ben baştan söyleyeyim, böyle komik durumlara düşmeyin. Gelin cevap yazın, zaten şikayet etseniz de çok şey fark etmez. Ben bildiğimi yazarım, bazen uyarı puanı bazen uzaklaştırma alırım. Çok da önemli değil.

    2006'dan beri aktif olarak bu forumdayım. VW düşmanları hep vardı, giderek arttı nedendir bilinmez. Ben mesela Fransız arabası hiç sevmem fakat böyle bir kompleksli tavırlarım da yoktur.

    Fakat forumun çok bilmiş, otomotiv üstadı arkadaşlar aradan geçen 8 yıldır tokat yiye yiye feleğini şaşırdı. Bilmem kaç tane model çıktı Golf killer-Passat killer hepsi duman oldu gitti. Zaten foruma bakarsanız, en çok önerilen araçlar genelde az satılanlardır. Hatta bazılarının VW'ye saydırıp daha sonra gidip aldığı bile görüldü.

    Sene sonu yakın, ODD verileri açıklayınca yine birkaç gün sesiniz kesilir.

    VW alanlara neler denmedi ki, özenti dendi, enayi dendi, sırf 2.eli için alıyor dendi, VW çakıyor, Doğuş öpüyor (burası kısmen doğru) vs. yazıldı çizildi, son zamanlarda da yeni bir trend çıktı. FİLO arabası. Aylarca her VW konusunun içinde filo araçları olmasa VW'yi görürüz diyen DELİKANLILAR, ODD filo hariç satışları açıklayınca toz duman oldular. Noldu, ahkam kesip duruyordunuz. VW'nin araçları pahalı olmasına rağmen en çok satan marka oldu. Konuyu teğet geçen arkadaşlar çıksın da iki kelam etsin.

    VW için 2.eli iyi, mahalle baskısı falan diyenlerin hepsine gülüp geçiyorum. Çünkü komik duruma düşüyorsunuz. VW'nin Avrupa'da durumu ortada, en çok satan marka VW mi, değil mi? Çin pazarı ki yakın bir geçmişe kadar dışarıya çok kapalı bir yerdi, orada da sürekli büyüme yaşıyor. Japonya'da en çok satan yabancı marka vs.

    Sizlerin algılayamadığı bir şey var ki, tüketicinin genel olarak bazı temel beklentileri var.

    1) Sade ve sürekli değişmeyen tasarım. Forumda çok acayip bir şekilde her kasa değişiminde sil baştan olsun isteniyor. Bunu anca tam olarak kişiliğini oturtamamış, eksiklerini kapatma arayışındaki markalar yapar. VW'nin her modeli artık piyasaya tam oturmuştur ve Amerikayı yeniden keşfetmeye hiç gerek yok. Ufak tefek rötüşlar olacak tabi ki, sonuçta yüzü canlı tutmak lazım fakat VW alanların çoğunun iç-dış tasarımdan büyük şikayetleri olduğunu hiç sanmıyorum. Aynı olay Porsche'da da var. Klasik bir tasarım anlayışı var ve bu muhafazakar tasarım anlayışı kötü bir şey demek değildir.
    VW, genel olarak sade, detaylara önem veren bir müşteri kitlesine hitap ediyor. Mesela Mercedes öyle değildi, spor araçları dışında hep 40+ yaşların arabasıydı, marka bundan rahatsız oldu ve son yıllarda tasarımında önemli değişiklikler yaparak gençlere de hitap etmeye başladı. Bugün ben bir E serisinin dahi 30 yaşında birine abartı durmayacağını düşünüyorum ki, E coupe'yi 18'lik biri dahi rahat taşır.

    2) Öncü olma. Her ne kadar bazılarının zoruna gidecek olsa da VW en azından premium olmayanların liginde en öncü marka son 10 yıllık süreçte. Nedeni belli 1.8T motorla rakiplerle arayı açmaya başlandıktan sonra, asıl darbeyi turbo benzin aracı piyasaya sürerek vurdu. TSI motor ortaya çıktığında rakipleri buna cevap veremiyordu, zaten uzunca sayılabilecek bir süre de izlemek durumunda kaldılar. Aynı olay DSG'de de var. Yeteri kadar test edilmediği açık olan 7-DSG'yi bir kenara ayırırsak 6-DSG her yönden muhteşem bir şanzımandır ve yine rakiplerine boy boy fark attı burada VW. Sırf bu iki nedenden dolayı birkaç sene VW kendi kendine at koşturdu meydanda.

    Uzun lafın kısası, kimsenin zoruna gitmesin. Tok kapı, ikinci el, filo satışı, çevreden gelen baskılar vs. diyerek kendini kandırmasın, premium olmayanların bulunduğu kategoride en başarılı marka VW'dir ve bunu hak etmiştir.




  • Tipik stockholm sendromu, 6 ay sırada bekle, insan yerine konulma, olası problemde garantiye sokmayip kullanıcıya yik, tok kapı sesine razı ol, sonra vw sevilsin. diğerleri de baktı ki bu ülkede böyle gidiyor, kazığı yağlayıp, premium algısı yaratmanın peşine düşüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben sevmiyorum ne olacak şimdi
    genelin sevmesi beni ilgilendirmiyor
    en basitinden küçük hacim yüksek güç hoşuma giden birşey değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Golf 1.2 TSI DSG Comfortline + Sürüş Konfor Paketi sürünce "Efsane" nin ne demek olduğunu anladım

    Neredeyse yakıt üretiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.