Şimdi Ara

Türkiye'ye Lexus ne zaman gelir? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
18.109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mercedes-bmw-Audı gibi markaların tahtını sallaması hiçte kolay olmayacaktır.Türkiye'de Kaç Kişi Lexus'u biliyorki.?Örnek veriyim;Bir iş adamı Önemli bir iş görüşmesine gidecek olsa Mercedes S Class'la gitmek varken neden Lexus'la gitsin.?
  • yani en ucuz lexus 140-150 bin tl civarında mı olucak . eyvah eyvah =) ama gercekten harika araçlar , hele o LFA sı yok mu öldürür adamı=)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi witchking34 -- 13 Ekim 2010; 18:29:16 >
  • A8 4.2 TDI quattro 350 hp tiptronic 82.840 euro (vergisiz 185.786 (vergili) bunu audinin sitesinden aldım...

    o zaman baz fiyatı 85 bin euro olan bir LExus LS türkiyeye 200.000 bin euro neredeyse 400 bin tl ye mi gelcek cok feci=)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi witchking34 -- 13 Ekim 2010; 18:33:05 >
  • Audi'nin ismi neden premium bir araç olarak anılır onu hiç anlamam bana göre bu sınıfta 3 araç vardır. mercedes lexus ve bmw.

    aktarmayı önden tercih etmiş bir markanın premium olması oldukça zor.önden çekişli olmayanlarda zaten awd.

    yukarda audinin tahtını sallaması biraz zor demiş ama kuzey amerikada,arap yarımadasında ve birçok yerde (avrupa hariç) audinin herahangi bir tahtı yok zaten.
  • quote:

    Audi'nin ismi neden premium bir araç olarak anılır onu hiç anlamam bana göre bu sınıfta 3 araç vardır. mercedes lexus ve bmw.

    aktarmayı önden tercih etmiş bir markanın premium olması oldukça zor.önden çekişli olmayanlarda zaten awd.

    yukarda audinin tahtını sallaması biraz zor demiş ama kuzey amerikada,arap yarımadasında ve birçok yerde (avrupa hariç) audinin herahangi bir tahtı yok zaten.
    TÜRKİYE'DE Yaşıyoruz. Kimse Lexus'a 400 bin tl Vermez Bu Ülkede Sen Verirmisin.?Lexus'un Mercedes-Bmw-Audı'nin tahtını sallaması çok zor Türkiyede 10 kişiden 7'si Lexus'un araba ürettiğini bile bilmez.Bu Sınıfta araba alan insanlar Prestij Sahibi olmak için alır Bu Ülkede Bu mercedes-bmw-audı markalar harici Premıum{yanlış yazmış olabilirim] markada Üst Düzey Prestij sahibi marka yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By Salus -- 13 Ekim 2010; 19:07:49 >




  • Lexus'un satmamasının sebebi, imajdan felan değil uygun motor seçeneklerinin olmamasıydı.

    Bmw 3.16, Mercedes C180K 1.6 , 5.20i vs. gibi bir alternatif olmadı hiç bir zaman.

    Dizel motor konusunda Japonlar zaten zayıf.

    Bunları halletseler, bal gibide satılır.

    Bunların gözetilmediği Abd'de çok iyi satmasından belli, Lexus öyle hafife alınacak bir marka değil.

    Abd'de çok satan bir araçta, uygun motor seçenekleriyle Tr'de de gayet iyi satar, bunda hiç bir problem olacağını sanmıyorum.

    Neticede, Türkiye'de japon otomobillerininde ayrı bir yeri var, bu gün efsane kasa Corolla'ya 15-16.000 tl çekenler var, düşünün ki Lexus burada kendini kanıtlarsa ne olur, 2. el değerinide bir nebze korur yani...

    Bu arada evet, Lexus LS F segmenti bir araç, rakipleri 7 ve S serisi ve o fiyata gelmesi gayet normal. ( Gelirse tabi...)

    Alan olurmu? Ben bu güne kadar Lexus LS'yi yollarda hiç görmedim. Ancak Suv'larını 2-3 defa görmüşlüğüm var. Land Cruiser zaten kendini kanıtlamış bir araç, bunun daha "lüks" yorumu olması, bence anormal değil. Hatta iyi bir şey...

    Ford Expedition-Lincoln Navigator, yada Chevrolet Tahoe-Cadillac Escalade, gene Ford Explorer - Lincoln Aviator arasındada bu tip bir ilişki var. ( Örnekler çoğaltılabilir tabi...)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Lexus'un satmamasının sebebi, imajdan felan değil uygun motor seçeneklerinin olmamasıydı.

    Bmw 3.16, Mercedes C180K 1.6 , 5.20i vs. gibi bir alternatif olmadı hiç bir zaman.

    Dizel motor konusunda Japonlar zaten zayıf.

    Bunları halletseler, bal gibide satılır.

    Bunların gözetilmediği Abd'de çok iyi satmasından belli, Lexus öyle hafife alınacak bir marka değil.

    Abd'de çok satan bir araçta, uygun motor seçenekleriyle Tr'de de gayet iyi satar, bunda hiç bir problem olacağını sanmıyorum.

    Neticede, Türkiye'de japon otomobillerininde ayrı bir yeri var, bu gün efsane kasa Corolla'ya 15-16.000 tl çekenler var, düşünün ki Lexus burada kendini kanıtlarsa ne olur, 2. el değerinide bir nebze korur yani...

    Bu arada evet, Lexus LS F segmenti bir araç, rakipleri 7 ve S serisi ve o fiyata gelmesi gayet normal. ( Gelirse tabi...)

    Alan olurmu? Ben bu güne kadar Lexus LS'yi yollarda hiç görmedim. Ancak Suv'larını 2-3 defa görmüşlüğüm var. Land Cruiser zaten kendini kanıtlamış bir araç, bunun daha "lüks" yorumu olması, bence anormal değil. Hatta iyi bir şey...

    Ford Expedition-Lincoln Navigator, yada Chevrolet Tahoe-Cadillac Escalade, gene Ford Explorer - Lincoln Aviator arasındada bu tip bir ilişki var. ( Örnekler çoğaltılabilir tabi...)



    Sen lincoln deyince sahibinden'e bir bakayım dedim. Kaç yakar bu yahuu??

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-lincoln-navigator-yigit-motorlu-araclar-2006-lincoln-navigator-hatasiz-32930246/detay?





  • lpg taktıran da var alınabilir aslında... Bunun vergisi kaç tutar bilen var mı?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-lincoln-navigator-encaer-dan-navigator-lpg-li-31553789/detay


    Yedek parçası kaç tutar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Salus

    quote:

    Audi'nin ismi neden premium bir araç olarak anılır onu hiç anlamam bana göre bu sınıfta 3 araç vardır. mercedes lexus ve bmw.

    aktarmayı önden tercih etmiş bir markanın premium olması oldukça zor.önden çekişli olmayanlarda zaten awd.

    yukarda audinin tahtını sallaması biraz zor demiş ama kuzey amerikada,arap yarımadasında ve birçok yerde (avrupa hariç) audinin herahangi bir tahtı yok zaten.
    TÜRKİYE'DE Yaşıyoruz. Kimse Lexus'a 400 bin tl Vermez Bu Ülkede Sen Verirmisin.?Lexus'un Mercedes-Bmw-Audı'nin tahtını sallaması çok zor Türkiyede 10 kişiden 7'si Lexus'un araba ürettiğini bile bilmez.Bu Sınıfta araba alan insanlar Prestij Sahibi olmak için alır Bu Ülkede Bu mercedes-bmw-audı markalar harici Premıum{yanlış yazmış olabilirim] markada Üst Düzey Prestij sahibi marka yok

    söylediklerinin hepsinde haklısın kimse ne lexusu bilir nede o paraları verir.Audi premium bir araç değildir bana göre tabiki.bugun audi mi lexus mu desek? tapar gibi haşa audi der bizim milletimiz.Bu forumda benden çok çok bilgili insanlar var onlar lexusun kıyaslamasını doğrudan mercedes ve bmw ile yaparlar audiyi katmazlar bile.ben isterim ki gelsin a4'e a5'e a6'ya değilde ls gs ıs model lexuslara binelim doğuş bizlerin sırtına binmekten zavgeçsin.Lexus doğru fiyat,doğru hacimle(şu vergi politikası için konuşuyorum) 5-10 senede türkiyede iyi yerlere gelir.

    Dünyanın en sorunsuz araçlarından olan mazdaya binemiyoruz,Saabı kaç kişi bilir,infiniti ve acura neden yok?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aahmet_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: By Salus

    quote:

    Audi'nin ismi neden premium bir araç olarak anılır onu hiç anlamam bana göre bu sınıfta 3 araç vardır. mercedes lexus ve bmw.

    aktarmayı önden tercih etmiş bir markanın premium olması oldukça zor.önden çekişli olmayanlarda zaten awd.

    yukarda audinin tahtını sallaması biraz zor demiş ama kuzey amerikada,arap yarımadasında ve birçok yerde (avrupa hariç) audinin herahangi bir tahtı yok zaten.
    TÜRKİYE'DE Yaşıyoruz. Kimse Lexus'a 400 bin tl Vermez Bu Ülkede Sen Verirmisin.?Lexus'un Mercedes-Bmw-Audı'nin tahtını sallaması çok zor Türkiyede 10 kişiden 7'si Lexus'un araba ürettiğini bile bilmez.Bu Sınıfta araba alan insanlar Prestij Sahibi olmak için alır Bu Ülkede Bu mercedes-bmw-audı markalar harici Premıum{yanlış yazmış olabilirim] markada Üst Düzey Prestij sahibi marka yok

    söylediklerinin hepsinde haklısın kimse ne lexusu bilir nede o paraları verir.Audi premium bir araç değildir bana göre tabiki.bugun audi mi lexus mu desek? tapar gibi haşa audi der bizim milletimiz.Bu forumda benden çok çok bilgili insanlar var onlar lexusun kıyaslamasını doğrudan mercedes ve bmw ile yaparlar audiyi katmazlar bile.ben isterim ki gelsin a4'e a5'e a6'ya değilde ls gs ıs model lexuslara binelim doğuş bizlerin sırtına binmekten zavgeçsin.Lexus doğru fiyat,doğru hacimle(şu vergi politikası için konuşuyorum) 5-10 senede türkiyede iyi yerlere gelir.

    Dünyanın en sorunsuz araçlarından olan mazdaya binemiyoruz,Saabı kaç kişi bilir,infiniti ve acura neden yok?



    Biz 3 yıldır Land cruiser Prado kullanıyoruz.Lexus ün SUV sınıfında ki aracı da görünüş itibariyle Prado nun aynısı.Eğer Lexus avrupa ya bu araçlar ile açılacaksa önce gitsin lüx segmentte doğru düzgün bi araç üretmeyi öğrensin.
    Prado kesinlikle parasını haketmeyen bi araç.Berbat kağnı gibi yol da tutmuyor uçaçakmış gibi sanki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: aahmet_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: By Salus

    quote:

    Audi'nin ismi neden premium bir araç olarak anılır onu hiç anlamam bana göre bu sınıfta 3 araç vardır. mercedes lexus ve bmw.

    aktarmayı önden tercih etmiş bir markanın premium olması oldukça zor.önden çekişli olmayanlarda zaten awd.

    yukarda audinin tahtını sallaması biraz zor demiş ama kuzey amerikada,arap yarımadasında ve birçok yerde (avrupa hariç) audinin herahangi bir tahtı yok zaten.
    TÜRKİYE'DE Yaşıyoruz. Kimse Lexus'a 400 bin tl Vermez Bu Ülkede Sen Verirmisin.?Lexus'un Mercedes-Bmw-Audı'nin tahtını sallaması çok zor Türkiyede 10 kişiden 7'si Lexus'un araba ürettiğini bile bilmez.Bu Sınıfta araba alan insanlar Prestij Sahibi olmak için alır Bu Ülkede Bu mercedes-bmw-audı markalar harici Premıum{yanlış yazmış olabilirim] markada Üst Düzey Prestij sahibi marka yok

    söylediklerinin hepsinde haklısın kimse ne lexusu bilir nede o paraları verir.Audi premium bir araç değildir bana göre tabiki.bugun audi mi lexus mu desek? tapar gibi haşa audi der bizim milletimiz.Bu forumda benden çok çok bilgili insanlar var onlar lexusun kıyaslamasını doğrudan mercedes ve bmw ile yaparlar audiyi katmazlar bile.ben isterim ki gelsin a4'e a5'e a6'ya değilde ls gs ıs model lexuslara binelim doğuş bizlerin sırtına binmekten zavgeçsin.Lexus doğru fiyat,doğru hacimle(şu vergi politikası için konuşuyorum) 5-10 senede türkiyede iyi yerlere gelir.

    Dünyanın en sorunsuz araçlarından olan mazdaya binemiyoruz,Saabı kaç kişi bilir,infiniti ve acura neden yok?



    Biz 3 yıldır Land cruiser Prado kullanıyoruz.Lexus ün SUV sınıfında ki aracı da görünüş itibariyle Prado nun aynısı.Eğer Lexus avrupa ya bu araçlar ile açılacaksa önce gitsin lüx segmentte doğru düzgün bi araç üretmeyi öğrensin.
    Prado kesinlikle parasını haketmeyen bi araç.Berbat kağnı gibi yol da tutmuyor uçaçakmış gibi sanki.

    Prado için söylediklerinizde haklı olabilirsiniz ama Land Cruiser kesinlikle kendini kanıtlamış bir model özellikle arazide eline kimse su dökemez diyebilirim.

    Lexusun binek araçları için bunu söylersek markaya fazlasıyla haksızlık etmiş oluruz.




  • bakın ben siz biraz audiyi dıslıyorsunuz bmw ve merso ya göre nedenini tam anlamıs değilim ancak benim bildigim su
    japon tarafı lüxs sekmentte; lideri lexus onu acura ve infiniti takip ediyor
    alman tarafında ; lideri mercedes onu bmw ve audi takip ediyor ki bu benim kafamda oluşmus sekil

    burada lexus,acura,infiniti nin kendine göre cok iyi başarılar yakaladıgı ülkeler var ( abd,kanada,rusya,japonya, arap ülkeleri v.s)
    yada mercedes,bmw,audinin kendine göre başarılar yakaladıgı ülkeler var ( almanya, avrupa ülkeleri türkiyede dahil)

    şimdi bu yüzden bizim ülkemizde 400 bin tl lexus ls ye mi verirsin yada 320 bin tl mercedes S serisine mi verirsin deseler 10 kişiden 9 u mercedes i secer cünkü yukarıda yazdıgım gibi biz bir avrupa ülkesiyiz...

    bir arkadasım bazı markalara binemedimizi söylemiş ben mazda aldım ama hemen satmak gibi bir düşüncem olmadıgı için mazda aldım binmek için aldım eger 1 yıl biner satarım deseydim,kesinlikle toyota vw falan alırdım heralde ,bir saab ı kaç kişi alır ki ne kadar iyi bir araç oldugunu bir cok kişi bilir buda bizim ülkemiz için büyük bir eksik...




  • lexus premium bir araç ve motor hacimleri yüksek. tr deki bu düzenlemeleriyle lexus un gelmesi gelse bile satması çok zor.
    lexus tr de ancak 1.6 motorla iş yapabilir.1.6 motor lexus varmı ben bilmiyorum bilen varsa yanıtlasın
  • Jeep ve Land Cruiser gibi araçlar Suv araçların temelini oluşturan markalardır, ülkemizde Avrupalı araçların hakimiyetinden dolayı sanki otomobil sadece almanlara, italyanlara, fransızlara özgüymüş gibi davranıyoruz. Bugün otomotiv sektorunde yapılan belirleyici unsurların tamamı Amerika pazarı içindir, bizde 10-15 bin € luk araçlar pazar lideriyken Amerika yüksek motor hacimli ve üst seviye donanımlı premium araçları tercih eder, 90 lı yıllardan itibaren Japon üreticiler geçmişte kaptırdıkları hobi (fotograf makinesi, el kamerası, video player, cpu ) ve elektronik pazarındaki kayıplarını otomotiv sektorundeki atılımları ile kazandılar.
    Bugün amerikanın lüks segmentteki pazar liderleri açık ara ile japonlar (toplam satış)
    Amerikada wolksvagen çok satılırken Audi fazla alıcı bulmaz, lüks segmentte satılan araçlarda yıllardır pazar lideri lexus tur. (bu yıl itibari ile Mercedes ve Bmw'nin yüksek oranda indirime gitmesi ile degişebilirhttp://www.ntvmsnbc.com/id/25138080/ )

    Türkiye'de iş adamlarımız lexux alacaktır, gelir seviyesine oynamayan türk halkı da yukarıdakini örnek alıp eski de olsa bir lexus alacaktır. Satmaz diyen arkadaşlar sanırım premium segmentteki araçların her ay satış rakamlarının binlerle ifade edildigini düşünüyor olabilirler, ancak yıl boyu satışlar çogunlukla birkaç bini bulmaz zaten, bu da bu sınıf için yeterlidir. (a1, a3,a4, bmw 1-3 ve mercedes c serisini katmıyorum, üst uç pazar için ifade ettim)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    bakın ben siz biraz audiyi dıslıyorsunuz bmw ve merso ya göre nedenini tam anlamıs değilim ancak benim bildigim su
    japon tarafı lüxs sekmentte; lideri lexus onu acura ve infiniti takip ediyor
    alman tarafında ; lideri mercedes onu bmw ve audi takip ediyor ki bu benim kafamda oluşmus sekil

    burada lexus,acura,infiniti nin kendine göre cok iyi başarılar yakaladıgı ülkeler var ( abd,kanada,rusya,japonya, arap ülkeleri v.s)
    yada mercedes,bmw,audinin kendine göre başarılar yakaladıgı ülkeler var ( almanya, avrupa ülkeleri türkiyede dahil)

    şimdi bu yüzden bizim ülkemizde 400 bin tl lexus ls ye mi verirsin yada 320 bin tl mercedes S serisine mi verirsin deseler 10 kişiden 9 u mercedes i secer cünkü yukarıda yazdıgım gibi biz bir avrupa ülkesiyiz...

    bir arkadasım bazı markalara binemedimizi söylemiş ben mazda aldım ama hemen satmak gibi bir düşüncem olmadıgı için mazda aldım binmek için aldım eger 1 yıl biner satarım deseydim,kesinlikle toyota vw falan alırdım heralde ,bir saab ı kaç kişi alır ki ne kadar iyi bir araç oldugunu bir cok kişi bilir buda bizim ülkemiz için büyük bir eksik...

    muşlu kardeşim söylediklerinde haklısın kimse 320 bine mercedes varken 400 bine lexusa binmez ama satılacaktır buna eminim en azından yıl içerisinde 5-10 tane ls serisi satılabilir diye düşünüyorum ıs ve gs modelleride satılacaktır.

    Audi neden premium değildir ona gelelim Bmw 1.6 lt 115 motoru araçlarında bile aktarmayı arkadan yaparken o bizim insanlarımızın ölüp bittiği 4 halkalı marka

    200 küsür bg üreten motorlarda dahi önden aktarmayı kullanabiliyor zaten bg çok fazla artınca quattroya geçiyor.




  • Ozaman Her Arkadan Çekiş Marka Premium olsun Varmı böyle saçmalık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    bakın ben siz biraz audiyi dıslıyorsunuz bmw ve merso ya göre nedenini tam anlamıs değilim ancak benim bildigim su
    japon tarafı lüxs sekmentte; lideri lexus onu acura ve infiniti takip ediyor
    alman tarafında ; lideri mercedes onu bmw ve audi takip ediyor ki bu benim kafamda oluşmus sekil

    burada lexus,acura,infiniti nin kendine göre cok iyi başarılar yakaladıgı ülkeler var ( abd,kanada,rusya,japonya, arap ülkeleri v.s)
    yada mercedes,bmw,audinin kendine göre başarılar yakaladıgı ülkeler var ( almanya, avrupa ülkeleri türkiyede dahil)

    şimdi bu yüzden bizim ülkemizde 400 bin tl lexus ls ye mi verirsin yada 320 bin tl mercedes S serisine mi verirsin deseler 10 kişiden 9 u mercedes i secer cünkü yukarıda yazdıgım gibi biz bir avrupa ülkesiyiz...

    bir arkadasım bazı markalara binemedimizi söylemiş ben mazda aldım ama hemen satmak gibi bir düşüncem olmadıgı için mazda aldım binmek için aldım eger 1 yıl biner satarım deseydim,kesinlikle toyota vw falan alırdım heralde ,bir saab ı kaç kişi alır ki ne kadar iyi bir araç oldugunu bir cok kişi bilir buda bizim ülkemiz için büyük bir eksik..


    Biz Avrupa ülkesi değiliz bence, ülkenin çok büyük bir kısmı Asya kıtasında bir kere...

    quote:


    Ozaman Her Arkadan Çekiş Marka Premium olsun Varmı böyle saçmalık.


    Yani aslında belli bir dönem önden çekişi tercih etmiş ( hatta halen devam eden ) firmalar var, Cadillac gibi, Volvo gibi, Saab gibi. Ama bunlar bazıları tarafından "Premium" olarak algılanmıyor.

    Gerçi Cadillac, büyük oranda arkadan itişe geçti tekrardan ama, önden çekiş olduğu dönemlerde de ( Ki hala tek tük önden çekiş modelleri var ), yüksek fiyattan satılıyordu.

    Keza Volvo ile Saab'da öyle, kesinlikle ucuz ve kalitesiz üretimler değiller.

    Aslında belli bir döneme kadar, önden çekişin, ( 4 çekeri saymaz isek ), arkadan itişe karşı avantajları oluyordu. Mesela yağışlı havalarda daha kolay kullanım, bazı durumlarda daha iyi toparlayabilme vs. gibi. Ama son 10-15 yılda gelişen sistemler , arkadan itişide ciddi manada "rafine" hale getirince arkadan itiş tekrar cazip bir hale geldi.

    Mesela, Lincoln ( Gerçi azda olsa önden çekişli modeli üretildi ama çoğu arkadan itişti ), Jaguar ( X-Type hariç ) , Mercedes ( A-B serileri hariç ), Bmw vs. hep arkadan itiş olarak üretildiler. ( Kalbürüstü bazı markaları saymaya gerek duymuyorum )

    Arkadan itiş iyimidir? Yani bence uzunlamasına bir motor ve arkadan itiş, "ayrı" bir şeydir, bence o aracı daha özel kılar. Tabi burada aracın nasıl bir araç olduğuda önemli.

    Mesela dümdüz yolları olan bir ülkede, önden çekiş bir Audi A8 yada Cadillac DTS o kadar sırıtmaz. Zaten efendi efendi kullanılacak ( DTS zaten emekli arabasıda...). Ama bir spor otomobilde, arkadan itiş aranan bir şey oluyor. ( Özellikle Premium söz konusu ise )

    Audi mesela, 4 tekerlekten çekiş sistemi sunuyor ama bildiğim kadarıyla alıp yazılımıyla oynandığında arkadan itiş gibi davranabiliyor araç. vs. vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 14 Ekim 2010; 16:04:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dareis

    lexus premium bir araç ve motor hacimleri yüksek. tr deki bu düzenlemeleriyle lexus un gelmesi gelse bile satması çok zor.
    lexus tr de ancak 1.6 motorla iş yapabilir.1.6 motor lexus varmı ben bilmiyorum bilen varsa yanıtlasın


    Hayır yok, 2.0 motor lexus bile şüpheli.

    Lexus kendini düşürmez halka, merc direnemedi, bmw direnemedi ama LEXUS direnecek!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: aahmet_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: By Salus

    quote:

    Audi'nin ismi neden premium bir araç olarak anılır onu hiç anlamam bana göre bu sınıfta 3 araç vardır. mercedes lexus ve bmw.

    aktarmayı önden tercih etmiş bir markanın premium olması oldukça zor.önden çekişli olmayanlarda zaten awd.

    yukarda audinin tahtını sallaması biraz zor demiş ama kuzey amerikada,arap yarımadasında ve birçok yerde (avrupa hariç) audinin herahangi bir tahtı yok zaten.
    TÜRKİYE'DE Yaşıyoruz. Kimse Lexus'a 400 bin tl Vermez Bu Ülkede Sen Verirmisin.?Lexus'un Mercedes-Bmw-Audı'nin tahtını sallaması çok zor Türkiyede 10 kişiden 7'si Lexus'un araba ürettiğini bile bilmez.Bu Sınıfta araba alan insanlar Prestij Sahibi olmak için alır Bu Ülkede Bu mercedes-bmw-audı markalar harici Premıum{yanlış yazmış olabilirim] markada Üst Düzey Prestij sahibi marka yok

    söylediklerinin hepsinde haklısın kimse ne lexusu bilir nede o paraları verir.Audi premium bir araç değildir bana göre tabiki.bugun audi mi lexus mu desek? tapar gibi haşa audi der bizim milletimiz.Bu forumda benden çok çok bilgili insanlar var onlar lexusun kıyaslamasını doğrudan mercedes ve bmw ile yaparlar audiyi katmazlar bile.ben isterim ki gelsin a4'e a5'e a6'ya değilde ls gs ıs model lexuslara binelim doğuş bizlerin sırtına binmekten zavgeçsin.Lexus doğru fiyat,doğru hacimle(şu vergi politikası için konuşuyorum) 5-10 senede türkiyede iyi yerlere gelir.

    Dünyanın en sorunsuz araçlarından olan mazdaya binemiyoruz,Saabı kaç kişi bilir,infiniti ve acura neden yok?



    Biz 3 yıldır Land cruiser Prado kullanıyoruz.Lexus ün SUV sınıfında ki aracı da görünüş itibariyle Prado nun aynısı.Eğer Lexus avrupa ya bu araçlar ile açılacaksa önce gitsin lüx segmentte doğru düzgün bi araç üretmeyi öğrensin.
    Prado kesinlikle parasını haketmeyen bi araç.Berbat kağnı gibi yol da tutmuyor uçaçakmış gibi sanki.


    Prado ile lexus u kıyaslayanlar var yaw, Prado yu normal land cruiser ile bile kıyaslıyamassın bikere, nerden çıkarmışın lexusu.




  • Gelsede satmaz.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.