Şimdi Ara

Türkiye'ye Lexus ne zaman gelir? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
18.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AykuT KosvA

    Gelsede satmaz.


    Öyle bi satarki, yolda 1.6 c180 görmekden bıkanlar alır bikere. 1.6 motor C180 ile aynı markaya binmek istemiyenler alır. Amerikada daha çok satıyo Mercedesden premium segmentte. Ve fiyatları eşdeğer. Amerikada bi değim vardır hatta, evimin önünde lexus yok kusura bakma diye. Yani zengin biri değilim demek, lexus amerikan kültüründe yer edinmiş bi araçdır, biz aslında kültür olarak USA ye daha yakınız. Eğer bi babayiğit riski alıp getirirse, ilk 5 sene rakip olamaz, ama ondan sonra öyle bi olurki, o 5 senede önyargıları yıkma süresi derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BirolAvci -- 14 Ekim 2010; 16:07:38 >
  • quote:


    muşlu kardeşim söylediklerinde haklısın kimse 320 bine mercedes varken 400 bine lexusa binmez ama satılacaktır buna eminim en azından yıl içerisinde 5-10 tane ls serisi satılabilir diye düşünüyorum ıs ve gs modelleride satılacaktır.

    Audi neden premium değildir ona gelelim Bmw 1.6 lt 115 motoru araçlarında bile aktarmayı arkadan yaparken o bizim insanlarımızın ölüp bittiği 4 halkalı marka

    200 küsür bg üreten motorlarda dahi önden aktarmayı kullanabiliyor zaten bg çok fazla artınca quattroya geçiyor.


    İyide, 320.000 liralık MB ile, 400.000'lik Lexus aynımı? Lexus LS460 , 380 ps civarında güce sahip, onun dengi S500 oluyor ve onunda fiyatı 400-500 arası zaten?

    quote:


    Öyle bi satarki, yolda 1.6 c180 görmekden bıkanlar alır bikere. 1.6 motor C180 ile aynı markaya binmek istemiyenler alır. Amerikada daha çok satıyo Mercedesden premium segmentte. Ve fiyatları eşdeğer. Amerikada bi değim vardır hatta, evimin önünde lexus yok kusura bakma diye. Yani zengin biri değilim demek, lexus amerikan kültüründe yer edinmiş bi araçdır, biz aslında kültür olarak USA ye daha yakınız. Eğer bi babayiğit riski alıp getirirse, ilk 5 sene rakip olamaz, ama ondan sonra öyle bi olurki, o 5 senede önyargıları yıkma süresi derim.



    Ben Lexus'un satacağını düşünüyorum, sırf ufak motorda değil ( 1.6-4 silindir ), büyük hacimdede, Türkiye'ye "resmi" olarak ithal edilse, ( tabi burada pazarlamada önemli faktör ) , satılabilir.

    Ama bundan önce, motor ve donanım seçeneklerini arttırmaları lazım...

    1.6 C180 demişsin ama, 1.6 litre kilit nokta Türkiye pazarı için, C serisi satışlarını %99 arttırdı 1.6 litre motordan sonra, Lexus'ta iyi satmak istiyorsa ( ki az satmayı hiç bir firma istemez ) , böyle bir opsiyonu araçlarına koyması lazım. ( Olmayacak şey değil, Toyota'da kullanılan 1.6 lt 132 ps motor mesela , hatta bunun Turbo'lu olanıda olabilir ) Yada, S serisine rakip LS'de, 3 litre 6 silindir klansmanında bir motor, ayrıca gene bu ayarda bir dizel vs. olması lazım. Lexus, V8'den başlatıyor mesela, ( Abd piyasasına göre normal aslında, orada S350 satılmıyor bildiğim kadarıyla, S500'den başlıyor herifler direk ) Ama Türkiye için, 6 silindir şart...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 14 Ekim 2010; 16:13:19 >




  • Bu konuya bende bir ekleme yapıyım.
    Rusya'da Premium sınıf denince Bentley ve Lexus gelir. Her ikiside Rusya'da ciddi satışlar yapmaktalar. BMW ve Mercedes ise bu iki marka altında düşünülüyor Rus zenginlerinde.
    Bunun en büyük etkeni ise hem Lexus'ün hemde Bentley'in küçük hacimli araçlar üretmemesi ve iç mekandaki işçiliğidir. Diğer önemli bir etken ise Rusya'daki vergi sisteminin TR'dan çok farlı olması dolayısıyla insanların yüksek hacimli araçları tercih ediyor olmasıdır.
    Ayrıca Rusya'da dizel araç bulmakta oldukça zordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci

    quote:

    Orijinalden alıntı: AykuT KosvA

    Gelsede satmaz.


    Öyle bi satarki, yolda 1.6 c180 görmekden bıkanlar alır bikere. 1.6 motor C180 ile aynı markaya binmek istemiyenler alır. Amerikada daha çok satıyo Mercedesden premium segmentte. Ve fiyatları eşdeğer. Amerikada bi değim vardır hatta, evimin önünde lexus yok kusura bakma diye. Yani zengin biri değilim demek, lexus amerikan kültüründe yer edinmiş bi araçdır, biz aslında kültür olarak USA ye daha yakınız. Eğer bi babayiğit riski alıp getirirse, ilk 5 sene rakip olamaz, ama ondan sonra öyle bi olurki, o 5 senede önyargıları yıkma süresi derim.



    Burası Türkiye.




  • VOLVO, SAAB, ALFA-ROMEO, ROVER, JAGUAR gibi Avrupa'da isim yapmış ve biraz daha farklı müşteri kitlesine hitap eden, akşamları 7'de yemek yiyip, 8'de çay içen, 9'da Çarkıfelek izleyip 10'da uydu yayınlarını açan ve 11'de de yatağa giden o klasik orta sıra sürücüye hitap etmeyen markalar ülkemizde tutulmaz, Almanya'da taksi ve polis aracı olan orta sınıf araç ülkemizde makam ve mevkii otomobili olur, 2.0 TDI, E200 ve 520d saltanatının hüküm sürdüğü, ergenlik sivilcelerinin yara izleri daha yeni yeni geçmeye başlayan yapmacık ve suni bir otomobil sektöründe TOYOTA'nın lüks düşkünü paralı müşterileri için geliştirdiği otomobiller akranları 1/3 fiyatına satılırken burada biraz zor satar. Genelde EN AZ PARAYA EN ÇOK ARABAYI ALMAK fikri hakim iken aynı veya daha az paraya piyasada tutulan bir araç varken aynı veya daha fazla paraya LEXUS veya benzer marka araç almak vergi ile terbiye edilmeye çalışılan ülkemiz otomobil dünyasında ne kadar doğru bir hareket, tartışılabilir.

    Amerika'da olsam mesela hemen bir TOYOTA CAMRY V6 alırdım, haftasonları için de VOLKSWAGEN PASSAT CC 3.6 FSI 6-DSG 4-MOTION. Uğraşmak için de eski bir Amerikan arabası.

    Türkiye'de ise benzinciye bile korka korka gidiyorum. Her gittiğimde fiyat artmış oluyor. Ya dolar düşüyor, ya benzin fiyatı artıyor. Biri düşünce, diğeri artıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: AykuT KosvA

    Gelsede satmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    quote:


    muşlu kardeşim söylediklerinde haklısın kimse 320 bine mercedes varken 400 bine lexusa binmez ama satılacaktır buna eminim en azından yıl içerisinde 5-10 tane ls serisi satılabilir diye düşünüyorum ıs ve gs modelleride satılacaktır.

    Audi neden premium değildir ona gelelim Bmw 1.6 lt 115 motoru araçlarında bile aktarmayı arkadan yaparken o bizim insanlarımızın ölüp bittiği 4 halkalı marka

    200 küsür bg üreten motorlarda dahi önden aktarmayı kullanabiliyor zaten bg çok fazla artınca quattroya geçiyor.


    İyide, 320.000 liralık MB ile, 400.000'lik Lexus aynımı? Lexus LS460 , 380 ps civarında güce sahip, onun dengi S500 oluyor ve onunda fiyatı 400-500 arası zaten?

    quote:


    Öyle bi satarki, yolda 1.6 c180 görmekden bıkanlar alır bikere. 1.6 motor C180 ile aynı markaya binmek istemiyenler alır. Amerikada daha çok satıyo Mercedesden premium segmentte. Ve fiyatları eşdeğer. Amerikada bi değim vardır hatta, evimin önünde lexus yok kusura bakma diye. Yani zengin biri değilim demek, lexus amerikan kültüründe yer edinmiş bi araçdır, biz aslında kültür olarak USA ye daha yakınız. Eğer bi babayiğit riski alıp getirirse, ilk 5 sene rakip olamaz, ama ondan sonra öyle bi olurki, o 5 senede önyargıları yıkma süresi derim.



    Ben Lexus'un satacağını düşünüyorum, sırf ufak motorda değil ( 1.6-4 silindir ), büyük hacimdede, Türkiye'ye "resmi" olarak ithal edilse, ( tabi burada pazarlamada önemli faktör ) , satılabilir.

    Ama bundan önce, motor ve donanım seçeneklerini arttırmaları lazım...

    1.6 C180 demişsin ama, 1.6 litre kilit nokta Türkiye pazarı için, C serisi satışlarını %99 arttırdı 1.6 litre motordan sonra, Lexus'ta iyi satmak istiyorsa ( ki az satmayı hiç bir firma istemez ) , böyle bir opsiyonu araçlarına koyması lazım. ( Olmayacak şey değil, Toyota'da kullanılan 1.6 lt 132 ps motor mesela , hatta bunun Turbo'lu olanıda olabilir ) Yada, S serisine rakip LS'de, 3 litre 6 silindir klansmanında bir motor, ayrıca gene bu ayarda bir dizel vs. olması lazım. Lexus, V8'den başlatıyor mesela, ( Abd piyasasına göre normal aslında, orada S350 satılmıyor bildiğim kadarıyla, S500'den başlıyor herifler direk ) Ama Türkiye için, 6 silindir şart...







    Mercedes Benz eskiden satış yönelik bi firma değildi, prestije çok daha önem verirdi! Lexusun satışa ihtiyacı yok, parent ı olan toyota zaten ortalığı kasıp kavurmuş durumda, sırf türkiyede premium segmentte giriyim diye 1.6 lık araç getirmez. Adam çok basit 1.6 istiyosan git avensise corollaya diyo, camry ye bile binemessin 1.6 istiyosan.
    Bi marka halkın altına düşünce afedersiniz bütün premiumluğunu kaybediyo, artık mercedeslere eskisi gibi bakamıyorum vay be diye, hmm yine mercedes diye bakıyorum, keza BMW içinde geçerli bu.

    Lexus, Jaguar, Bentley gibi markalar var allahtan, bu saçma environment geyiğine direndiler. Yemişim çevreyi, 2.0 litrelik yerine 1.6 ya binmekle mi çevre kurtulcak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BirolAvci -- 14 Ekim 2010; 16:43:52 >




  • Neyin ne olacağı hiç belli olmaz. Lexus'da 1.6 litre motorlar görmememiz için bir sebep yok.

    Ki zaten Türkiye, genel manada otomobil pazarında ( Dünya ), çok büyük bir yerde değil. Evet önemi var ama, genel olarak çoğu markanın downsizing yapması, katı emisyon kurallarından ötürüdür.

    Mesela Ford, Lincoln felanda bu trende uyuyor. 2.0 motorlu Explorer var mesela, yada 2.8 litre motorlu Cadillac, hatta şu an Lincoln'de, Navigator haricinde 8 silindirli araba yok. Sedanların çoğu 4 yada 6. ( Towncar var gerçi ama onun üretimi durdurulmak üzere...)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BirolAvci

    Prado ile lexus u kıyaslayanlar var yaw, Prado yu normal land cruiser ile bile kıyaslıyamassın bikere, nerden çıkarmışın lexusu.


    Prado ile GX modeli aynı.Hatta yeni kasaları bile aynı şekilde devam ediyor.Ben bunu söylüyorum.
    Sen başka tarafa çektin konuyu.
  • 70 lerdeki porno furyasına benzediyorum bu araçların motorunu downsizing etmeyi, bu işe bulaşmıyanalr karlı çıkıcak long termde
  • quote:

    Mercedes Benz eskiden satış yönelik bi firma değildi, prestije çok daha önem verirdi! Lexusun satışa ihtiyacı yok, parent ı olan toyota zaten ortalığı kasıp kavurmuş durumda, sırf türkiyede premium segmentte giriyim diye 1.6 lık araç getirmez. Adam çok basit 1.6 istiyosan git avensise corollaya diyo, camry ye bile binemessin 1.6 istiyosan.
    Bi marka halkın altına düşünce afedersiniz bütün premiumluğunu kaybediyo, artık mercedeslere eskisi gibi bakamıyorum vay be diye, hmm yine mercedes diye bakıyorum, keza BMW içinde geçerli bu.

    Lexus, Jaguar, Bentley gibi markalar var allahtan, bu saçma environment geyiğine direndiler. Yemişim çevreyi, 2.0 litrelik yerine 1.6 ya binmekle mi çevre kurtulcak?


    Birol Bey Çok Doğru Söylemiş Artık Her Köşe Başında c180 a4 ve 320d bulmak mümkün oldu eskiden of be bmw derdik şimdi çok sıradanlaştılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By Salus -- 14 Ekim 2010; 20:19:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Salus

    quote:

    Mercedes Benz eskiden satış yönelik bi firma değildi, prestije çok daha önem verirdi! Lexusun satışa ihtiyacı yok, parent ı olan toyota zaten ortalığı kasıp kavurmuş durumda, sırf türkiyede premium segmentte giriyim diye 1.6 lık araç getirmez. Adam çok basit 1.6 istiyosan git avensise corollaya diyo, camry ye bile binemessin 1.6 istiyosan.
    Bi marka halkın altına düşünce afedersiniz bütün premiumluğunu kaybediyo, artık mercedeslere eskisi gibi bakamıyorum vay be diye, hmm yine mercedes diye bakıyorum, keza BMW içinde geçerli bu.

    Lexus, Jaguar, Bentley gibi markalar var allahtan, bu saçma environment geyiğine direndiler. Yemişim çevreyi, 2.0 litrelik yerine 1.6 ya binmekle mi çevre kurtulcak?


    Birol Bey Çok Doğru Söylemiş Artık Her Köşe Başında c180 a4 ve 320d bulmak mümkün oldu eskiden of be bmw derdik şimdi çok sıradanlaştılar.


    cünkü atıyorum size bi honda civic hb 58 bin tl den başlıyor 118 55 bin tl den başlıyor ortada premiumluk falan kalmıyor... aslında premium deyince jaguar bana daha cok hitap edici gelebilir...




  • 1-) Lexus türkiyede satacaktır alacak olan tayfayıda söyleyeyim çok zengin ve marjinal olan E lere 5 lere binipde günlük kullanım için japon araçlarını tercih eden insanlar olacak ilk tercih edenler.
    2-) Saab'ın ve Volvo'nun güncel hangi modeli arkadan itişlidir bilemiyorum şuanki tüm volvo ve saablar ya fwd yada awd
    3-) Premium araç olmak için konforlu olmak gerekir konforlu olmak istiyorsanda bu işler önden çekişle olmaz.

    Burada bu işi benden daha iyi bilen üstadlar var önden çekişli bir araç hiç bir zaman arkadan itişli bir araç kadar konforlu olamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By Salus

    quote:

    Mercedes Benz eskiden satış yönelik bi firma değildi, prestije çok daha önem verirdi! Lexusun satışa ihtiyacı yok, parent ı olan toyota zaten ortalığı kasıp kavurmuş durumda, sırf türkiyede premium segmentte giriyim diye 1.6 lık araç getirmez. Adam çok basit 1.6 istiyosan git avensise corollaya diyo, camry ye bile binemessin 1.6 istiyosan.
    Bi marka halkın altına düşünce afedersiniz bütün premiumluğunu kaybediyo, artık mercedeslere eskisi gibi bakamıyorum vay be diye, hmm yine mercedes diye bakıyorum, keza BMW içinde geçerli bu.

    Lexus, Jaguar, Bentley gibi markalar var allahtan, bu saçma environment geyiğine direndiler. Yemişim çevreyi, 2.0 litrelik yerine 1.6 ya binmekle mi çevre kurtulcak?


    Birol Bey Çok Doğru Söylemiş Artık Her Köşe Başında c180 a4 ve 320d bulmak mümkün oldu eskiden of be bmw derdik şimdi çok sıradanlaştılar.



    Adam son noktayı koymuş, ve mesajını silmişler birolun :D Doğruları söylediği için olabilirmi :D




  • Lexus görünüyo gözüme her gün bi kere ! siyah bir sey yilan gibi kayip gidiyor !
    fiyat olarak mercedes bmw'ninkiler civarinda olsa belki sayisi üc bes on adete cikar ama dizel motoru yoktur bunun pinti zenginler sirf o yüzden alip binemez...
  • satacağını hiç düşünmüyorum lexus ların.bir arkadaş amerikalılara benzediğimizi söylemiş.hiç alakası yok orda satılan station araç sayısı bizim yıllık satışlardan fazladır.bizde kalite denilince akla mercedes ve bmw gelir.lexus alacak kişiler sayılıdır.aslında genesisten çok farkı olmayacaktır bu girişimin...
  • Selam arkadaslar,yeni uye oldum ve bu konuyu gordum, hep lexus'un land cruiser'lere benzeyen modelini konusmussunuz,bende RX modelinin bir kac fotografinin linkini koymak istedim,bu arac su anda yasadigim ulkede satis patlamasi yapti,gercekten muthis kendine ozgu bir dizayni var,bakin bakalim ve fikirlerinizi alayim,tesekkurler.

    http://www.linternaute.com/auto/constructeurs/toyota/lexus/rx400h/diaporama/1.shtml

    http://www.trustmymechanic.com/auto-repair/2034/2007-lexus-rx-400h-review-and-pictures/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi essbjk -- 18 Ekim 2010; 1:53:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ax

    satacağını hiç düşünmüyorum lexus ların.bir arkadaş amerikalılara benzediğimizi söylemiş.hiç alakası yok orda satılan station araç sayısı bizim yıllık satışlardan fazladır.bizde kalite denilince akla mercedes ve bmw gelir.lexus alacak kişiler sayılıdır.aslında genesisten çok farkı olmayacaktır bu girişimin...

    ancak söyle bir durum var 12 yıldır lexus amerika kıtasında en iyi lüxs sınıf seciliyor buda oldukca iyi bir durum ki artık mercedes ve bmw normal halka indi 1.4 ve 1.6 motorlu bir aracın lüxs sayamayız o kadarda sanırım .... kısacası dünyada baktıgımızda lexus bmw ve mersodan bir adım önde ama ülkemizde değil...
  • LEXUS dert olmuş Donanım Haber ahalisine.

    Gelirse satar mı, satmaz mı...? Bir defa bu marka showroom tarzı ile getirtilse bile ancak İstanbul'da bir bayisi olur. Amerika'daki fiyatından 3 ve Almanya'daki fiyatından da 2 kat daha pahalıya satılır, o da şanslıysa. Sipariş üzerine getirilir, stok veya hazır araç olmaz. Satılır, alan olur, fakat bu kayda değer bir rakam teşkil etmez. Türkler, parası olanlar dahil, hangi araçları alacaklarını çok iyi bilirler. Gösterişi kendinden gelen bir araç marka/modeli seçerler, henüz kimsenin pek fazla tanımadığı bir markanın ülkemizde reklamını yapmak için uğraş vermek istemezler.

    "Aaa, bu ne?" Leksüs" "Nereden aldın, ne malı bu, kaça aldın, neyi var" "Özel sipariş, Japon galiba, 400 bine aldım, sunroof ve Xenon farları yok, deri döşeme ve çelik jantları var"...

    Kimse girmez bu muhabbete, çeker altında E 200 CGI Coupé veya BMW X6, olur biter.




  • Arkadaslar Merhaba,
    Merak edip Lexusun Türkiye'deki durumuna baktim,bu foruma rastladim.Cok cesitli görüsler var ve de en cok Mersedes ve BMW ile kiyaslaniyor Lexus.Ben bir aydir bir Lexus RX 450h kullanicisi olarak,memnuniyetimi ifade etmek isterim.Herseyi ile birinci kalite.Burada yani Almanya'da Mersedesin fiyat ve donanim politikasindan illallah demis olanlar ve de taniyanlar Lexus aliyor.Yani Audi ile veya BMW ile Lexus kiyaslamasi yok.
    Fiyat konusunda da yanlis bilgiler var.Ben Ambience donanimli olanini kullaniyorum ve fiyati da asagi yukari 75 bin Euro.Pre Crash Safety ve de Head Up Display haricinde hersey var.Zaten cogu standart. Aracta üc tane motor var biri benzin ve diger ikisi elektrikli.Sürekli bir dönüsüm icindeler sehir icinde egr istenirse ve de pillerin durumuna göre sadece elektrikle de gidebiliyor.Eger piller zayiflarsa otomatik benzinli motora geciyor.
    Bir de benim icin en önemli olan nokta ses sistemi.Mark Levinson ses sistemi var arabada,Dolby Surround. Bilenler bilir arabanin icini sinema salonuna ceviriyor. Ben evde Bose ses sistemi kullaniyorum o da cok iyi ama bu mark levinson ayri bir hadise.
    Ici de cok rahat arabanin,sekli de cok güzel. Aslinda denecek tek sey var,adamlar yapmis....E fiyat ta ona göre tabii.
    haddimi asti isem özür dilerim buradaki uzman arkadaslardan...
    selamlar..




  • Herkes az kisinin sahip olduğu bir araba almak ister. Dikkat cok ceker. Zevk meselesi. Param olsa alırım . Yemisim mersoyu
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.