Şimdi Ara

Türkiyedeki en iyi distribütor hangisi sizce?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ardakaşlar bugun okuduğum doğuş oto ile ilgili bir konudna sonra aklıma geldi fikir alışverişinde bulunmak. Sizce Türkiye'de en iyi hangisi işini yapıyor?

    Buradan hem bazı yerlere azda olsa 'fısıltımızı' duyurabiliriz hemde bilgi edinmiş oluruz. Ben bir kaç marka hakkında showroom izlenimlerimi yazacağım önce

    Vw: 3 bayisini gezdim.5 dk ilgilenme lütfunda bulunan sadece AVEK idi.
    Seat: evime yakın seat bayiiyi var. pazar günü bayii sahibinin aracıyla test yaptırmışlardı. ilgi alaka güzeldi. indirimde yaptılar zamanında.
    Honda: ilgi alaka güleryüz yerinde idi. çay ikramı ve bilgi paylaşımı güzel
    Reno: asık suratlı bir bayanın nakit alım konusunda ısrarıma rağmen zahmet edip kredi faizi vs hesaplaması iğrençti. 35 bin kredi çekerseniz, 47 bin ödemiş olursunuz.hala unutmadım kabus gibi. ilgi alaka güzel değildi. (reno acar lar dı galiba. bayrampaşada olan)
    Opel: genel olarka memnun kaldım. erkek personel çok iyi. bayanların bilgisiz ve ilgisiz olduğu gözümden kaçmadı.
    Ford: 3 kere gittim yüzüme bakan olmadı.
    Fiat: çok yoğun olmasına rağmen terlemiş bir personel ilgilenmeye çalışmıştı . orta karar.

    şimdi distribütor dedin bunlar nereden çıktı diyebilirsiniz. Şöyle ki, showroomda yapılan iş bence distribütorun bir aynası gibi. bu yüzden paylaştım.







  • bayi belki tüm bir marka için ölçü olmaz, ama benim gördüğüm en ilgili hondaydı 2 tane farklı bayi 2side güzeldi
  • showroom lardaki durumdan ziyade aracı aldıktan sonra serviste gösterilen ilgi alaka çok daha önemli diye düşünüyorum

    bu konuda toyotayı tek geçerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    showroom lardaki durumdan ziyade aracı aldıktan sonra serviste gösterilen ilgi alaka çok daha önemli diye düşünüyorum

    bu konuda toyotayı tek geçerim


    elbetteki. bayideki durum çoğu zaman genel durumu ortaya koyuyor. o amaçla paylaştım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    showroom lardaki durumdan ziyade aracı aldıktan sonra serviste gösterilen ilgi alaka çok daha önemli diye düşünüyorum

    bu konuda toyotayı tek geçerim


    öyleki üniversitelerde derslerde anlatılan bir hizmet ölçüsü var toyatanın, bizzat öğrenciyken üniversitede hocalar devamlı toyota örneği veriyolardı,
  • doğuş tabiki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    showroom lardaki durumdan ziyade aracı aldıktan sonra serviste gösterilen ilgi alaka çok daha önemli diye düşünüyorum

    bu konuda toyotayı tek geçerim


    üniversitelerde bile hocalar toyota örnegini cok fazla veriyorlar =)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben de bir gün önce juke forumunda şunu paylaşmıştım

    quote:


    Şu Ankaradaki Baykoçlar ne kadar kalitesiz bir bayidir ya. İyiki araç satışları arttı. Adamı insan yerine koymuyorlar.
    Sanki kendilerinden bedava istiyoruz arabayı. Üç ay önce gittiğimde hiçkimse yüzüme bakmamıştı. Bugün gittim, bu sefer
    birileri ilgilendi ama o da ihsanda bulundu, sağolsun. Çıkar çıkmaz Nissan genel merkezi aradım ama mesai saati geçtiği için onların müşteri hizmetleri çalışmıyor.
    Merak edenler için Baykoçlardaki ilgilinin ismini de verebilirim ama bence durum şahsi değil, kurumsal sorunları var.
    Hala, gerçek manada "esnaf" olmayı başaramamışlar.

    Öte yandan Mecsan da bir o kadar ilgili ve sıcak. İki ay önce araç siparişi verdiğimde, sonradan iptal ettiğimde de aynı ilgiyi göstermişlerdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: witchking34

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    showroom lardaki durumdan ziyade aracı aldıktan sonra serviste gösterilen ilgi alaka çok daha önemli diye düşünüyorum

    bu konuda toyotayı tek geçerim


    üniversitelerde bile hocalar toyota örnegini cok fazla veriyorlar =)

    Alıntıları Göster
    ankaradaki efe honda bayisi, renault mais ankara subesi , opel opal bayisi, opel opis bayisi gezdiklerim bunlarla degil ama bu ajentalardan almam.
    renault neziroglu güler yüzlü karsılama ve ilgi vardı fakat aracın fiyat listesi internetteki fiyat listesini asıyordu yani paramızla ilgi alaka vardı..


    ankaradaki o kadar marka arasında opel opan bayisi herseyi ile dört dörtlük firma olduguna inanıyorum... kendimce bir müsterinin istediği herseyi sunuyorlar, bana bunu yansıttılar. opel opan bayisine tssekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    showroom lardaki durumdan ziyade aracı aldıktan sonra serviste gösterilen ilgi alaka çok daha önemli diye düşünüyorum

    bu konuda toyotayı tek geçerim


    elbetteki. bayideki durum çoğu zaman genel durumu ortaya koyuyor. o amaçla paylaştım



    benim showroom deneyimim gittiğim dönemde şu şekildeydi

    vw market gibiydi ilgi alaka sıfır , soru sormak için sıra bekleniyordu . hatta teşhir aracını o sırada sattılar , elemanın aracı kilitlemesi çok kabaca idi . bir "kurcalamayın lan " demediği kaldı millete , sertçe kapıyı vurup kapıyı kitledi . kapıyı öyle çarpması çok ayıptı, bariz bir ukelalık var vw de. araçları beğenmeme rağmen bedava verseler almam böyle bir showroom dan

    toyota kalabalıktı ama ilgi alaka güzeldi sorulan sorular hemen detaylı cevap buluyordu müşteriye olumsuz cevap vermemek için çabalıyor elemanlar çok ilgililer
    hatta aldığım araç teşhir aracı olmayacak araç gelince kimse kurcalamayacak km si 5-10 15 km olmayacak ben teslim alana kadar milletin gezdiği yerde durmayacak şeklinde isteklerime en nazik şekilde evet diyerek harfiyen uyguladılar

    fiat kalabalık değildi alakalı ama sıkmayan bir durum vardı

    opel kalabalıktı sorular üstün körü cevaplanıyordu alaka vasattı elemanlar tam konuya vakıf değildi

    mercedes en iyi buydu çok ferahtı araçlar çok rahat inceleniyordu soru sormadıkça sıkmıyorlardı sorulan sorular net cevaplanıyordu

    mazda iyiydi alaka iyiydi sorular tatminkar cevap buluyordu (gerçi benimle aşırı ilgilenildi tanıdık vasıtası ile gitmiştim ) yabancılarla ilgileniş tarzlarından gözlemlediğim

    honda ilgi alaka çoktu elemanlar ısrarcı idi hatta 3-4 defa aradılar sonrasında bayan eleman çok samimi davranıyordu hatta elimdeki katalogları alıp bütün markalarla ilgili kritik yapmıştık

    bmw araçların mıncıklamanıza sizi kasmadan izin veriyorlardı alaka orta seviyede ama doyurucu

    audi klasik doğuş tavrı

    nissan çok detaylı girmedim ama elemanlar ilgili idi

    reno o dönem fluence yi ve diğer modelleri felan yeni çıkarmıştı burnu havada idi alaka vasattı

    skoda iki bayi gezdim birincisi iyi ilgilendiler sıkmadan, diğeri çok ısrarcı idi eleman fazla çakal geldi bana hatta yanımda araçtan vazgeçen birine küfretti çok ayıp karşıladım o andan sonra bedava verse almazdım zaten

    edit : fordu unuttum evet aynen gittiğimde kimse yüzüme bakmadı

    2. edit hyundai de iyiydi bayan elemanlar seviyeli bir samimiyet içinde çok detaylı ilgileniyorlardı bilgi seviyeleri de iyiydi

    deneyimlerim ankaradaki bayilerdir kısaca bu şekilde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 28 Temmuz 2011; 15:56:48 >




  • bayideki satış temsilçisinden cok servise bakarım şahsen

    sonuçta aracı bir kere alıyorsun ve satış temsilçisiyle daha işin kalmıyor

    birde gözlemlediğim insanlar bu tür yerlerde genel olarak

    kendilerine aşırı ilgi gösterilmesini istiyor ve düşünüyor

    burun havada geziyorlar müşteri olarak buda yanlış

    sonuçta insan bütçesini belirler araştırmasını yapar gider alır arabayı kullanır

    ordaki insanın tavrı vs. insan olduğunu yada insan olmadığı gösterir bana göre

    sonuçta o araçın üstünde hiçbir emeği yok sadece satış için görevli eleman o kadar

    ama servis cok önemli bir ses olunca araçta bir sorun olunca aklınıza bir şey takılınca servisi arıyorsunuz

    bakım onarım serviste vs.vs. yapılıyor

    o yüzden bence pek önemli değil zaten rahatsız olursan tavrından şikayet ederim

    bana hiçbir sebep yokken yapılan saygısızlığı karşılıksız bırakmam şahsen ve bu davranış şeklinide tavsiye ederim.




  • Ben opelde bu konudan yana memnunum.......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    bayideki satış temsilçisinden cok servise bakarım şahsen



    hocam iyi hoş söylüyorsun sadece bu cümlene katılıyorum fakat olayın yüzü neyse arka tarafıda öyledir yani servisdeki personellerde öyledir.
    satıs temsicisi seni umursamazsa servis hiç umursamaz.

    ben halende söylüyorum ankara renault neziroglu personeliyle servisteki personeliyle cok iyi fakat bunu parayla yaptıklarından dolayı bana hic yapmasın daha iyi..

    bende senin gibiyim karşımdakinden haz almasaam yüzüne karşı söyler benimle başka birinin ilgilenmesini isterim. hatta bu olay efe hondada oldu.
    bayisi zaten tınlamıyor nette ve formda efenin servisi ile bir sürü şikayet var meselaa bu yüzden olayın ön yüzü nasılsa arka tarıfıda öyledir diyorum....




  • Satış elemanı bulunan tüm alışveriş mecralarında ilgiden hoşlanmam. Yani ürünü incelediğim esnada birisi konusuyor veya başımda bulunuyorsa kesinlikle oradan ayrılırım. Yalnız başıma olmayı tercih ederim, kararımı sakin bir ortamda verdikten sonra görevli ile muhattap olmak isterim. En ilgisiz bayi en sevdiğim bayidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    bayideki satış temsilçisinden cok servise bakarım şahsen



    hocam iyi hoş söylüyorsun sadece bu cümlene katılıyorum fakat olayın yüzü neyse arka tarafıda öyledir yani servisdeki personellerde öyledir.
    satıs temsicisi seni umursamazsa servis hiç umursamaz.

    ben halende söylüyorum ankara renault neziroglu personeliyle servisteki personeliyle cok iyi fakat bunu parayla yaptıklarından dolayı bana hic yapmasın daha iyi..

    bende senin gibiyim karşımdakinden haz almasaam yüzüne karşı söyler benimle başka birinin ilgilenmesini isterim. hatta bu olay efe hondada oldu.
    bayisi zaten tınlamıyor nette ve formda efenin servisi ile bir sürü şikayet var meselaa bu yüzden olayın ön yüzü nasılsa arka tarıfıda öyledir diyorum....




    tabi o yönüde var dediğiniz paralelde hizmet veriyorlar

    ama şuda var servis satıştan daha aktif bir rol alıyor

    demek istediğim satışda görevli insanların tavır ve davranışlarını pek değerli görmemek gerektiği

    bir cok bayi var marka var vs. ben 3 yerde gördüm

    satış berabattı bilgi 0 yani ama servis 10 numara birde satış ve pazarlama müdürleriyle de alakalı

    zira servis müdürleride farklıdır o yüzden elemanın gevşek ve bilgisiz oluşu umursamaz oluşu

    gerekli disiplinin eğitimin ve otoritenin olmadığını gösterir

    renault-dacia var istinyede satışta ilk acıldığında gitmiştim bilgili birini bulamadım

    ama ayni yerin servisine götürdüm aracı 10 numara iş cıkarmışları

    belirrtmedim taş izlerini mesela onları bile boya kalemiyle onarmışlarıdı periyodik bakımda


    yine skoda antalya havaalanının ordaki satış berbattı bilgi yok tuhaf ve komik davranışlar ama servis 10 numara

    aracın vites etrafından ses geliyordu gayet acıklayıcı anlattı halletti de sorunu

    kimi zamanda tam tersi oluyor yani cok değişken bir durum aslında

    ve en iyi yöntem bana göre servis kalitesi ne ona bakmak gerek diye düşünüyorum.

    ancak dediğiniz konuda doğru tabiki boşuna dememişler balık baştan kokar diye.. :)




  • Bence Doğuş Oto.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    doğuş tabiki


    bence de doğuş 4x4 lük .....
  • Satış sonrası hizmet, servis anlamında Doğuş'tan memnunum, gerçi o kadar çok şikayet var ki kendim 3 senedir bir problemle nasıl karşılaşmadım diye şaşırmıyorum değil, adamlarla tek kavga ettiğim olay salı akşamı çıkarırırz dedikleri arabayı çarşamba akşamı vermeleriydi.

    Showroom'lardaki ilgilenme-bilgilendirilme konusunda ise Opel'i tek geçer, KIA'YI da son sıraya koyarım Sportage sata sata Rolls-Royce bayiisi sanmışlar kendilerini, araçların her birini de öve öve bitiremiyorlar, Cerato'yu sınıf lideri olarak satmaya çalışıyor(!) Kia Venga'ya rakipsiz diyor(!) Sportage konusuna girmiyorum bile, allah için güzel araba o ayrı konu...

    not: Tespitlerim Ankara-Konya Yolu için geçerlidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Satış sonrası hizmet, servis anlamında Doğuş'tan memnunum, gerçi o kadar çok şikayet var ki kendim 3 senedir bir problemle nasıl karşılaşmadım diye şaşırmıyorum değil, adamlarla tek kavga ettiğim olay salı akşamı çıkarırırz dedikleri arabayı çarşamba akşamı vermeleriydi.

    Showroom'lardaki ilgilenme-bilgilendirilme konusunda ise Opel'i tek geçer, KIA'YI da son sıraya koyarım Sportage sata sata Rolls-Royce bayiisi sanmışlar kendilerini, araçların her birini de öve öve bitiremiyorlar, Cerato'yu sınıf lideri olarak satmaya çalışıyor(!) Kia Venga'ya rakipsiz diyor(!) Sportage konusuna girmiyorum bile, allah için güzel araba o ayrı konu...

    not: Tespitlerim Ankara-Konya Yolu için geçerlidir.


    Doğuş'tan memnun olan nadir insanlardan birisiniz. Bence bunun kıymetini bilin derim




  • İstanbul'un en büyük Ford bayii'ne 6 kez gittim bir kişide gelip "ne istiyosun arkadaş" diye sormadı

    Doğuş oto'nun maslakta ki dev kompleksinde ise seat, vw, audi'de sadece audi bayi'si "buyrun" dedi

    Mazda bayi'sinde satış elemanı uyuyordu beni görünce birden silkelendi adamcağız "noluuuyooo" hesabı

    Renault'da bi ara latitude'in içinde kendimden geçmişim , başka bir müşteri arka bagajı açınca ayıldım

    Honda Çiftkurtlar ve Cem çok ilgiliydi tek +1 onlara




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.