Şimdi Ara

ZAM KESİNLEŞTİ! 1 Mart-1 Mayıs Arası Hariç VAE Eski ve Yeni Abonelere TurkNet'ten 169,90 TL Zam! (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
728
Cevap
5
Favori
34.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
92 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son zamanlarda sanırım telekomlada bir problemleri var gibime geliyor.

    (2-3 ay dır) zaten devamlı bulunduğum bölgede ayda en az 3-5 gün kesinti yaşamaya başladım. Ama standart örnek veriyorum her ayın 10 gibi diyelim sanki bir şeyin ücretini ödemedim de internetim kesiliyor gibi standarta döndü olay.


    Her ay açtığım destek kaydında Türknet tarafından yapılan açıklama bölgesel arıza var deniyor. Oturduğum yer 420 konutlu site. Komşulara soruyorum bir tane telekom müşterisinde arıza yok. Aynı santralden,aynı altyapıdan, aynı ankastreden gelen hizmetler. Diyelim bölgesel arıza var her ay bana mı denk geliyor? hiç mi bir telekom müşterisine bu arıza denk gelmez ne hikmetse gelmiyor.


    Sonra şikayetvar.com baktım Türkiye geleninde herkese hemen hemen belli şikayette hep aynı bahane telekom tarafından bölgesel arıza diye.


    Son arıza da inanın yazdım artık yarın ilk işim telekom santraline gidip gerçekten bölgesel arıza var mı diye soracağım diye. Belki denk geldi bilemiyorum 10-15 dak sonra i n t e r n e t geldiZAM KESİNLEŞTİ! 1 Mart-1 Mayıs Arası Hariç VAE Eski ve Yeni Abonelere TurkNet'ten 169,90 TL Zam! (i n t e r n e t kelimesini ayırdım harfleri birleşik yazınca malum firmanın reklamı çıkıyor durduk yere artık reklam yapmamZAM KESİNLEŞTİ! 1 Mart-1 Mayıs Arası Hariç VAE Eski ve Yeni Abonelere TurkNet'ten 169,90 TL Zam! )


    Evden çalışıyorum her ay ekstra mobil internet alıyorum yetmiyor, pandemi var mecbur kafeye gidiyorum kalabalığa giriyorum birde kendimi riske atıyorum çile çekiyoruz.


    Hat eşimin üzerine evrak vb işlerle uğraşmamak için sabrettik. Artık bu bardağı taşıran son nokta gibi oldu.


    Her gece standar hat kopmaları zaten meşhur. Onların o konuda zaten savunması belli günde 2 kopma normal. Kopma normalde DSL sabitlendikten sonra internetin gelmesi yani modem IP alması yarım saat sürüyor. Bu sıkıcı yarım saat otur bekle.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertolix -- 21 Temmuz 2022; 20:29:15 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Paramı geri alabileceğimden umudum olmasa da görüşme kayıtlarının dinlenmesi için talep oluşturdum. Fakat dondurulmuş hizmete dair tüm kayıtları birisi sağ tıklayıp sil yapıp hiç yaşanmamış gibi yok edebiliyorsa görüşme kayıtlarından da bişey çıkmaz. Telefonuma gelen hizmet dondurma başlangıcı onay smsini de ilettim ama şu ana kadar yaşadığım deneyim bundan sonrasında da beklentiye girmemem gerektiğini gösterdi. Aboneliği tamamen bitirmek çok isabetli bir karar olmuş benim açımdan.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Turknet 8 temmuzdan bu yana dondurulmuş olan aboneliğimin dondurulmuş olduğunu benim kanıtlamamı istiyor. Böyle bir databaseleri var… üstelik diyelim ki bir sebepten bu kayıt bulunamıyor. Açar bakarsın hattımın verilerine, 8 temmuzdan bu yana hizmet offline. Demekki her şekilde faturalandırılmaması gereken bir durum mevcut. Ama 3 kuruşa tamah ettikleri için bu yolları benden iyi bildikleri halde “hizmet dondurma kaydınızı bulamadık” diyorlar ve işin içinden çıkıyorlar. Tahmini olarak 35-40tl için bunu yapıyorlar. Acınası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prok -- 21 Temmuz 2022; 20:17:12 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Turknet hakkında Cimer'den ilgili ekran görüntüsü ile şikayet başvurumu yaptım. Bu fazla abi ayıp.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ShowNeverEnds -- 21 Temmuz 2022; 20:56:19 >
  • Zam kelimesi yasaklı ne demek? Şaka mı bu ??

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Zam değil ki bu?

    Fiyat güncellemesi 😂🥲

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mertolix kullanıcısına yanıt

    Bilgisayardan baktım gözüktü. Çok garip bir olaymış ZAM KESİNLEŞTİ! 1 Mart-1 Mayıs Arası Hariç VAE Eski ve Yeni Abonelere TurkNet'ten 169,90 TL Zam! 

  • ZAM KESİNLEŞTİ! 1 Mart-1 Mayıs Arası Hariç VAE Eski ve Yeni Abonelere TurkNet'ten 169,90 TL Zam!Donanım Arşiviyoutube
    Facebook - https://www.facebook.com/donanimarsivi Instagram - https://www.instagram.com/donanimarsivi Twitch - https://www.twitch.tv/donanimarsivitv Twitter - https://twitter.com/donanimarsivi
    https://www.youtube.com/watch?v=eEko5BRLaNc&utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber
  • alibaba A kullanıcısına yanıt

    Bende arıyorum sabit telefon kullanabileceğim bir yer.

  • Merhabalar, inanın bu durumların yaşanması sizin kadar bizi de çok üzüyor. Yaptığımız fiyat değişikliklerindeki belirleyici unsur mart ayının sonunda açıklanan port ücreti zamları. Bu zamlar 1 Haziran itibarıyla geçerli oldu. Sadece bizi değil tüm sektörü etkiledi. Hizmet kalitemizden ödün vermemek için yeniden bir fiyat düzenlemesi yapmak durumunda kaldık...
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    hiç inandırıcı değilsiniz. eğer samimi olsaydınız, 10 aylık peşin ödeyen abonelere 1 ay ücretsiz kullanım hakkı verirdiniz.

  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt
    Kullanıcılarımızı fiyat artışlarına karşı destek olmak için ürettiğimiz bir çözüm. Bu çözüm kapsamında biz kullanıcılarımızı korumak adına büyük bir risk ve maliyet altına giriyoruz. Ama her zaman önceliğimiz kullanıcılarımızı koruyabilmek.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    sayın hocam bana şunun mantıklı bir açıklamasını yapın; siz mart-mayıs arası diye geçersiz bir bahane ile yeni kullanıcılarınıza zamsız fiyatla hizmet vermeye devam ederken, benim gibi eski abonelerinizden 10 aylık faturayı peşin alıyorsunuz. yıllardır firmanıza para ödeyip sizi ayakta tutan abonelerinize verdiğiniz değer işte bu kadar. firma olarak baltayı taşa vurdunuz, hatanızı kabul edin bizlerden özür dileyin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 22 Temmuz 2022; 9:10:27 >
  • Bu gün itibari ile internet kutusu yada millenicom a geçicem referans linki olanlar bana atarsa birlikte faydalanabiliriz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ortalıkta 2023 hazirana kadar sabit fiyat kampanyası ile yeni müşteri avlayıp. Eski müşterilerine de aynı açıklamayı yapıp 2-3 ay zaman kazanıp. Haziranda 2022 yapacağın zammı Mayıs 2022 de bir ay erken yaparak. Sonrasında kafama esti diyerek 3 ay sonra bir zam yaprak ve hatta hatta kendi forumlarında yapılan eleştirilere tahammül gösteremeyerek. Yaptığın ZAM'a karşılık açılan başlıkta ZAM kelimesini sansürleyerek Her zaman önceliğiniz müşteriler olduğunu fark ettik.!


    Yaptığınız komik açıklamalarla risk aldığınızı iddia ediyorsunuz Ben dahil çoğu müşteri sizden gidiyor artık alacağınız risk de kalmıyor. Kendiniz çalar kendiniz oynarsınız.


    HATIRLATMA ADINA BUNUDA EKLEYİM

    ZAM KESİNLEŞTİ! 1 Mart-1 Mayıs Arası Hariç VAE Eski ve Yeni Abonelere TurkNet'ten 169,90 TL Zam!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertolix -- 22 Temmuz 2022; 9:25:46 >




  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt
    Sadece belirli bir döneme özel olarak bu teklifi kullanıcılarımıza sunduk. Kullanıcılarımızı fiyat artışlarına karşı destek olmak için ürettiğimiz bir çözüm. Bu çözüm kapsamında biz kullanıcılarımızı korumak adına büyük bir risk ve maliyet altına giriyoruz. Ama her zaman önceliğimiz kullanıcılarımızı koruyabilmek.
  • 169 değil 179 olmuş ahshahahahshsh

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    Açıkcası Mart-Mayıs aralığı diye bir aralık yok tamamen sallamışlar. Daha geçen ay arkadaşımı üye yaptım. Ona gelen mailde size Haziran 2023'a kadar zam yok demişler. O geçen ay başlattı hizmetini. Yani eski kullanıcıları gözden çıkarmışlar.

  • Ben gözden çıkardıklarını sanmıyorum. O kadar ticari zeka olsaydı inanın bu saçmalığa kampanya olarak biz müşterimize sunduk demezlerdi. Biz bu zammı yaparız biraz çatlak bir ses çıkar kalan kalır kalmayan gider gözüyle baktıkları çok belli.

    Ama bence ummadıkları bir tepki gördüler.


    3 Gündür fiyasko dolu devam ediyorlar. 10 ay peşin deniyor herkese ayrı ayrı fiyatlar çıkıyor. Müşteride i n t e r n e t hizmeti dışında hizmet yok 1500TL fiyat çıkıyor başkasına 1450 başkasına 1600TL düşünün bir sürece giriyorsun bunu bile hesaplayamıyorsun , yönetemiyorsun.


    Sonra online hizmetleri kitleniyor taahhütlü peşin önerdiğin fiyat bir anda sıfır oluyor. Sonra tekrar bir rakam beliriyor.

    Peşin 10 aylık önerdiğiniz rakamı ödemezsek aylık ödeyeceğimiz fiyat 169,99TL olarak duyurduktan bir gün sonra 179,99TL oluyor.


    Buradan bir müşteri olarak ne anlarsınız biri ciddi bana izah etsin.


    Şimdi 3 ay önce zam yaptık 139,99 TL fiyatın oldu. Sonra kendi tabirinle baktın zarar ediyorsun son 3 ayda 169,99 TL yaptın e ertesi gün ne oldu da 179,99 oldu fiyat?


    Yada 10 aylık peşinlerde herkese niye ayrı ayrı fiyat çıktı. Hani SİZDE KAFA KARIŞTIRAN FİYATLAR YOKTU, TEK FİYAT TI?


    Kalkıp şimdi statik ıp, telefon hizmeti vardı deme çoğunda olmadığını sizin formunuza yazdılar bunlardan biride benim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertolix -- 22 Temmuz 2022; 9:41:24 >




  • Eline yüzüne bulaştırdılar. Hiç mi marketingciniz yok dünya da ve Türkiye'de bir çok örneği var. gerekirse zarar edeceksin, müşteri memnuniyetini sağlayacaksın. Ha şu da kabul, şeffaf bir şekilde maliyetini ilan edersin, VAE kullanan müşterilerimize gigafiber konusunda öncelik vereceğiz dersin, bi' nebze nabız düşürür. Hatta gigafiber çalışmalarını anlık olarak online takip edilebilir hale getirirsin.

    @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi islamzeki -- 22 Temmuz 2022; 10:3:32 >
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.