Şimdi Ara

ZAM KESİNLEŞTİ! 1 Mart-1 Mayıs Arası Hariç VAE Eski ve Yeni Abonelere TurkNet'ten 169,90 TL Zam! (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
728
Cevap
5
Favori
34.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
92 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnternette bir mal alırken nasıl satıcının profiline ve yorumlarına bakıyoruz. Gözü kapalı almıyoruz bence bu işde böyle memnunsam memnuniyetimi dile getiririm değilsem eleştirimi bildiririm.Hizmeti alacaklar bilsin

  • keeNNN kullanıcısına yanıt

    Mobil uygulamasında var işaretlediğim yerler

    ZAM KESİNLEŞTİ! 1 Mart-1 Mayıs Arası Hariç VAE Eski ve Yeni Abonelere TurkNet'ten 169,90 TL Zam!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertolix -- 21 Temmuz 2022; 18:50:40 >
  • mertolix kullanıcısına yanıt
    Çok garip bende yok.

    ZAM KESİNLEŞTİ! 1 Mart-1 Mayıs Arası Hariç VAE Eski ve Yeni Abonelere TurkNet'ten 169,90 TL Zam!

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • keeNNN kullanıcısına yanıt

    Siz gitmeyin diye sizden kaldırmışlarZAM KESİNLEŞTİ! 1 Mart-1 Mayıs Arası Hariç VAE Eski ve Yeni Abonelere TurkNet'ten 169,90 TL Zam!  ben gideyim diye dört gözle baktılar heralde bende var ZAM KESİNLEŞTİ! 1 Mart-1 Mayıs Arası Hariç VAE Eski ve Yeni Abonelere TurkNet'ten 169,90 TL Zam! 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertolix -- 21 Temmuz 2022; 18:56:30 >
  • keeNNN kullanıcısına yanıt

    Sizin aldığınız hizmet VAE üzerinden VDSL olmayabilir mi? Belki o yüzden yoktur bilemiyorum. Tam paketiniz nedir

  • mertolix kullanıcısına yanıt
    Özgür iletişim 100 - (Yalın) diyor ama

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • keeNNN kullanıcısına yanıt

    Web sürümünden dener misiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keeNNN kullanıcısına yanıt

    İsterseniz Webden girerek bir kontrol ediniz.Orda da yoksa en mantıklısı teknik destek talebi oluşturup devre numaramı öğrenmek istiyorum diye bir destek talebi açmanız olabilir

  • keeNNN kullanıcısına yanıt

    Şimdi aklıma geldi, edevletten de sorgulayabilirsiniz


    ZAM KESİNLEŞTİ! 1 Mart-1 Mayıs Arası Hariç VAE Eski ve Yeni Abonelere TurkNet'ten 169,90 TL Zam!
    ZAM KESİNLEŞTİ! 1 Mart-1 Mayıs Arası Hariç VAE Eski ve Yeni Abonelere TurkNet'ten 169,90 TL Zam!www.turkiye.gov.tr
    Sabit Hat Sorgulama
    https://www.turkiye.gov.tr/btk-sabit-hat-sorgulama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önüm arkam sağım solum fiber ama bi bize veremiyor operatörler bu fiberi, birbirine düğümlenmiş iki telden 75mbit vdsl alıyorum daha öncesinde operatör değiştirirken de bayağı sıkıntı oldu Telekom harici bir yere geçmek benim internetimi yaklaşık 1 hafta kaybetmem demek, kredi kartına 3 taksit TurkNet yaptı 3 de garanti verdi (elektronikte +3 kampanyası var) 6 ya bölündü 10 ay istersek de çıkabiliyormuşuz ödesek bile geri ödüyorlar anladığım kadarıyla.
    Hem biraz gereklilikten hem de turknetin başlattığı bu kotasız, taahhütsüz akımına da güvenip inandığım için devam edeceğim. İş başvuruma da dönmediler umarım Avcılar Üniversite Mahallesinin kalanına gigafiber döşerler gözümle görüyorum geçerken plan var ama icraat yok. Superonline da hemen karşımızdaki binada var önce gelen kazanır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • furkanta_resmi kullanıcısına yanıt

    Bu işi zam tehdidine bağlamadan müşterisine sunsaydı bence belki bir çok kişi bu peşin ödeme olayına sıcak bakabilirdi. (Bu benim düşüncem herkes katılmaya bilir) Eğer bir söz verdiysen en önemlisi önce onu tutmak. Tutamayıp biz haziran 2023 e kadar fiyat sabitliğini sadece Mart-Mayıs 2022 arası abone olana sunduk diyerek eski müşterilerine yalan söylemeleri bence bir firmanın güvenini yitirmesine sebep en büyük sebebi olur. Ben hiç bir yerde fiyat sabitliğini Mart-Mayıs 2022 arası abone olanlar için geçerli diye bir ibare görmedim. Bana mart ayında gelen sms ve mailde bile haziran 2023 kadar fiyat sabit diyordu.


    Telekom alt yapısı kullanıyorsan hattını taşıma işleminde bizleri zorlayacak tek şey evrakların çıktısı alıp kargoya bırakmak. Yani bir internet kesintisi olmuyor. Telekomdan Turknet'e böyle geçtim şuan da başka operatöre başvurdum yarın kargoya evrakları teslim edeceğim.


    Güvenmediğim bir firmadan hizmet almayı düşünmüyorum etik de bulmuyorum.


    Şuan bende 75mbit vdsl kullanıyorum evden çalışan biriyim bana şuan için yetiyor. Yıllar geçsede her yere veremeyeceği 3-5 kişinin ağzına bal çalar gibi yaydığı Gigafiberinide beklemiyorum, önemsemiyorum.


    Verdiğim ücretin karşılığını alayım yeter.


    Sizin verdiğini kararada saygı duyuyorum umarım pişman olmazsınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertolix -- 21 Temmuz 2022; 19:28:49 >




  • BilgisayarMeraklısı B kullanıcısına yanıt
    Bu devirde insan babasına güvenemiyor maalesef

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mertolix kullanıcısına yanıt
    Geçişiniz yapılırken ne kadar süre kesinti yaşadığınızı paylaşır misiniz? Evimizde internet doğalgazdan önemli diyebilirim, mobil paketlerle zaten aradaki fark ödenmiş olur. Eskiden yaklaşık 10 iş günü sürüyordu Telekom altyapısından başka Telekom altyapısına geçerken. TurkNete geçerken de Vodafone sağolsun nasıl yaptılarsa Telekom’a komple söktürdüler galiba 1 haftayı bulmuştu yine bağlanabilmesi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mertolix kullanıcısına yanıt
    Hocam yapıcak bir şey yok maalesef.
    Bunlarda bence yeteri sayıda kullanıcıya doydu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • türknet'in bu hareketleri ders niyetine okutulmalı. bir süreç bu kadar rezilce yönetilemezdi tebrikler kendilerine. bu arada bende comnet ya da internet kutusuna geçerek kendilerinden en ksıa sürede kurtulacağım inşallah.

  • furkanta_resmi kullanıcısına yanıt

    Hiç kesinti olmuyor. Mobil operatörde hat taşıma gibi. Nasıl eski sim kartı çıkarıp yeni sim kartı takıyor ve yeni pin girince hat geliyor, burda da modem arayüzüne yeni ISS verdiği kullanıcı adı ve şifreyi giriyorsunuz yeni operatöre geçmiş oluyorsunuz.


    Zaten yeni operatöre devre numaranızı verdiğinizde sizin alacağız hızı ve hizmeti görüyorlar aynı tanımlamayı yapıyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertolix -- 21 Temmuz 2022; 20:34:28 >
  • mertolix kullanıcısına yanıt
    Allah allaaaah benim hat taşırken de kesildi bir gün
    Sorun bende galiba hocam teşekkür ederim açıklamanız için.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mgrbz M kullanıcısına yanıt

    Hocam şu süreçte haklı olmadıkları halde eleştiriyi bile kabul etmiyorlar, yalan dolanla sundukları saçma sapan peşin ödemeye kampanya demekle sizce ders çıkarırlar mı? Ben sanmıyorum.

  • furkanta_resmi kullanıcısına yanıt

    Rica ederim. Keşke bunları konuşacağımıza ilgili firma için memnuniyetimizin sohbetini yapsaydık.

  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.