Şimdi Ara

Turknet 8 gündür VDSL e geçiş yapılamaması ve bilgim harici nakil ve statik ip talebi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 19 Ekim 2023 tarihinde  Turknet ile yaptığım görüşme sonucunda 16 Mbit ADSL olan hattım VDSL 35 Mbit olarak yükseltildi. Sistem üzerinden paketimin hala ADSL göründüğünü ancak VDSL sinyali verildiğini, paket bilgilerimin de güncellenmesi için 23 Ekim 2023 Tarihinde saat 08:46'da Turknet'e talepte bulundum. Paketim saat 09:30 da sistem üzerinden güncellendi ve internet bağlantım kesildi. Konuyla ilgili Türk Telekom ekiplerine arıza kaydı iletildiğini, durumun inceleneceği konusunda açtığım destek kaydı üzerinden bilgi verildi. Aynı destek kaydından eşimin home office olarak çalıştığını, bu durumun mağduriyet yarattığını da belirtmeme rağmen hiç bir işlem yapılmadı. 31/10/2023 tarihinde benden habersiz ve bilgim dışında bir nakil talebi açıldığına dair arandım. Konuyla ilgili bilgim olmadığını söyledim. Turknet yetkilisi durumu inceleyip birazdan hemen dönüş yapacaklarını belirtti ancak herhangi bir dönüş yapılmadı. Turknet'in yardım bölümüne girdiğimde bilgim haricinde bir de statik ip talebinin açıldığını gördüm ki kesinlikle böyle bir talebim de olmadı. İnternetim 8 gündür olmadığı için böyle bir talepte bulunmam da mümkün değil. Son olarak durumu açıklar bir şekilde iletişim talebinde bulundum ancak iletişim talebime de standart mesajlar gönderilerek kapatıldı. 8 gündür yaşadığımız maddi ve manevi zararı lütfen bir düşünün. Biraz empati kurun. Ne bir bilgilendirme yapılıyor. Ne de bir şeyler çözüme ulaşıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SerhatUraL35 -- 31 Ekim 2023; 21:48:56 >







  • 8 gün iyi dayanmışsınız. Ben olsam çoktan başka bir firmaya başvuru, türknet'e de iptal işlemini başlatmıştım.

  • Yıllardır Türknet kullanıyorum ve gerçekten ISS mi değiştirmek istemiyorum. Umarım bir çözüm olur da değiştirmek zorunda da kalmam.

  • Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili açılan destek kaydınızın numarasını paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    23.10.2023 - 10:53

    İnternete Bağlanamıyorum - DSL Yanmıyor

    Destek Numarası: 68730133

    Destek Konusu: İnternete Bağlanamıyorum - DSL Yanmıyor

    Destek Durumu:


    31.10.2023 - 11:48

    Fiber Yalın Nakil

    Destek Numarası: 68994167

    Destek Konusu: Fiber Yalın Nakil

    Destek Durumu: TurkNet Saha Ekibi Yönlendirildi


    31.10.2023 - 11:48

    Statik IP Almak istiyorum

    Çözüldü - Onayınızı Bekliyoruz

    Destek Numarası: 68994168

    Destek Konusu: Statik IP Almak istiyorum

    Destek Durumu: Çözüldü - Onayınızı Bekliyoruz


    31.10.2023 - 13:15

    İletişim Talebi

    Sizden Bilgi Bekliyoruz

    Destek Numarası: 68996841

    Destek Konusu: İletişim Talebi

    Destek Durumu: Sizden Bilgi Bekliyoruz



    Özellikle İletişim Talebi'ni okur musunuz. Ben ne yazmışım, cevap veren kişi neyden bahsediyor.

  • SerhatUraL35 kullanıcısına yanıt
    Kayıtlarınızı detaylı olarak inceleyip ilgili birimlerle iletişime geçeceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    23.10.2023 - 08:46

    Kampanyamı değiştirmek istiyorum

    Tamamlandı

    Destek Numarası: 68727386

    Destek Konusu: Kampanyamı değiştirmek istiyorum

    Destek Durumu: Tamamlandı


    19.10.2023 - 10:01

    İletişim Talebi

    Tamamlandı

    Destek Numarası: 68619282

    Destek Konusu: İletişim Talebi

    Destek Durumu: Tamamlandı


    şunları atmayı unutmuşum. Bunlar da VDSL e geçiş sürecim ve işlemlerin tamamlandığına dair olan destek kayıtlarım.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • SerhatUraL35 kullanıcısına yanıt
    Kayıtlarınızın hepsine ulaştım. Kontrol edilecektir.
  • " Bugün 10. gün. 1 gün daha geçti. Bir bilgilendirme yapılmadı. Bir gelişme de, internetim de hala yok. Gerçekten tebrik ederim.


    Bu mesajı yazdım ve gelen cevap şu şekilde ;


    Merhaba Serhat Bey,

    Talebiniz inceleme aşamasındadır. Konuyla ilgili incelemeler tamamlanıp tarafınıza en kısa süre içinde dönüş yapılacaktır.

    İyi Günler Dilerim. "


    Ne kadar güzel gerçekten. 10 gündür bir ADSL den VDSL e taşıma işlemi yapılamıyor. Turknet personeli yanlışlıkla ADSL den VDSL e geçiş yerine hattımda NAKİL işlemi başlatıyor ve bu yüzden portumu da kaybediyorum. Gerçekten mükemmel.

  • SerhatUraL35 kullanıcısına yanıt
    Merhaba Serhat Bey, yaşadığınız sorun için üzgünüm. İlgili ekibimize önceliğiniz için bilgi verdim. Gün içerisinde sizinle iletişime geçecekler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.