< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulnare -- 9 Aralık 2021; 6:55:49 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Turknet aboneliği sonrası Dolandırıcılar tarafından aranma - Bilgilerimizi kim, kimlerle paylaşıyor? (2. sayfa)
-
-
Aklını kullanan dolandırılmaz reis. Benim işimi görüyor ve 2 yıldır kullanıyorum ben de. Bir sorunla karşılaşmadım.
-
Aynı şeyi millenicomda yaşadım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, bu konuda bizde hukuki yollara başvuru yapıyoruz ve ilgili ekibimiz takibini yapıyor. Bu şekilde yapılan aramalara itimat etmemenizi rica ederim. Sizinle aşağıdaki numaralardan iletişime geçiyoruz.
TurkNet Resmi Numaraları:
(0850) 288-80-80
(0850) 288-10-10
(0212) 703-45-45
(0850) 288-80-81
(0850) 288-80-16
TurkNet KOBİ Resmi Numaraları:
0(850) 288 30 30
0(850) 288 30 40
0(850) 288 30 20
0(212) 703 13 06
Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı, sizi aradıkları tarihi ve arayan numarayı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
Bu konuda sizinde düzenlemenin gereken şeyler var. İrtibat No yu iş emri açarken boş bırakmanız gerekiyor. Forumda paylaştığınız iş emirleri numarasından sorgulamada iletişim numarasına kadar herşey çıkıyor.
https://forum.donanimhaber.com/turktelekom-sitesindeki-acik-ve-telefona-surekli-arama-gelmesi-digiturk-dolandiriciligi--151377302
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulnare -- 9 Aralık 2021; 11:24:3 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, vermiş olduğunuz bu bilgiyi ilgili ekip yöneticilerimiz ile paylaştım. -
Teşekkürler. Gerçekten bunaldım. Şimdi bir arama daha geldi 08504841300. gerekirse digiturk dava açın. Arayan onu satmak istiyor. Yasalar açık net.
-
aynı şeyi turkcell ile de ben yaşadım, hepsi aynı
-
İnanın konunu hassasiyet ve öneminin farkındayız. Hukuk regülasyon ve diğer ekiplerimiz takibini yapıyor. Buradan ya da siğer sosyal medya kanallarımız üzerinden örnekler geldikçe onlarla paylaşıyoruz. -
Aynı şeyi ben de yaşadım, bu yaz digiturk sattılar bu yöntemle. Şikayetvar'ı baya kurcalamıştım o aralar, Turk Telekom, Turkcell, Vodafone gibi internet operatorlerinde de aynı sorunları yaşayanlar vardı.
-
Merhaba, bu konu hakkında her operatörde aynı şikayetler mevcut. TurkNet olarak biz hukuki süreç başlattık ve gerekli aksiyonu mutlaka alacağız. -
0216 205 09 21 numaradan arayıp Turknetten arıyoruz diye dolandırmaya çalıştılar adres bilgimden tc kimliğime kadar tüm bilgileri satmışşınız.Daha geçiş için aktivasyon yapılırken.2 gün bile olmadı.
-
Merhaba, hiçbir bilgiyi 3. şahıslar ile paylaşmıyoruz, emin olabilirsiniz. Bu durumu uzun süredir takip ediyoruz. Yasal sürecimiz de devam etmektedir. Gerekli aksiyonu mutlaka alacağız. -
Bugünün numarası da şuydu +90 (212) 920 07 82
1 Aralık 2021 çarşamba 0850 901 07 02
6 Aralık 2021 pazartesi 0850 520 09 05
6 Aralık 2021 pazartesi 0212 920 01 92
10 Aralık 2021 cuma 0212 920 07 82
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilgilerinizi kimlerin ele geçirdiğini anlatayım.
Turknet, Vodafone vs. gibi internetlerin abonelik sözleşmesini evinize getiren size imzalatan hatta kimi zaman evinize bağlantı yapmaya gelen kişiler aslında alt yüklenici firma çalışanı. Ne Türknet ne de Vodafone gibi firmalarla ilgileri var. Görevleri kendilerine verilen aboneleri ziyaret edip sözleşmeyi imzalatıp, müşterinin bilgilerini alıp sisteme girmek.
Bunun yanında ek iş(!) olarak maalesef ellerinde bulunan abone bilgilerini kimi zaman yine kendi bünyelerinde ya da başka böyle internet ya da yayın aboneliği (Digiturk, Dsmart vs.) satan firmalara satıyorlar. Onlar da bu alt yüklenici şirketten satın aldıkları bilgilerinizi kullanarak size abonelik satmaya çalışıyorlar.
Özet olarak bilgilerinizi satan insanlar evinize gelip abonelik sözleşmesini imzalatan/kimlik bilgilerinizi alan altyüklenici firma çalışanı kişiler.
-
Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? -
türknet ile alakam olmama rağmen aynı şeyler banada oluyor.
türknet ile ilgili bir durum değil. Ülkedeki veri güvenliği ve hukuksuzluğun bir sonucu bence.
Devlet baba gereksiz taciz-reklam yapan birine sağlam bir ceza çaksa bir daha yapamazlar.
-
paylaşım (izin) tercihlerinden "kişisel veri" ve "hizmet tanıtımı" seçieneği sözleşmede de default seçili yapılıyor, diye hatırlıyorum, bu kadar kullanıcı dostu iseniz bunu neden kullanıcı tercihine bırakmıyor ve seçilmemiş halde sözleşme hazırlamıyorsunuz?
abone olacak arkadaşlar sözleşmede ilgili kısım işaretlenmş ise imzalamadan geri gönderip, yenisini talep edin. online işlemlerde de kapatma seçeneği vardı sanırım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 6 Ocak 2022; 12:17:50 > -
Bugünün numarası da şuydu +90 (850) 520 09 63
Ben tabi böyle numaraları artık açıp konuşmuyor, onların konuşmalarını bekliyor, sadece buyrun cevabı veriyorum, ben Turknet’ten arıyorum dedikten birkaç saniye sonra kendi kendine boşver diyip kapattı sağolsun.
Genç buldularmı kapatıyorlar. İlk mesajda yazdığımı tekrarlıyorum; iyi ki aile büyüklerimizin numaralarını vermemişim.
1 Aralık 2021 çarşamba 0850 901 07 02
6 Aralık 2021 pazartesi 0850 520 09 05
6 Aralık 2021 pazartesi 0212 920 01 92
10 Aralık 2021 cuma 0212 920 07 82
27 Ocak 2022 Perşembe +90 (850) 520 09 63
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Gelen örnekleri aksiyon alınabilmesi için hukuk regülasyon ile paylaşıyoruz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X