Şimdi Ara

TURKNET ACİZLİĞİ LÜTFEN UZAK DURUN (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
0
Favori
4.770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erkaninn59 kullanıcısına yanıt
    turk telekom öncelik kendi abonesine hizmet veriyor ve bos olursa baska iss de ozaman bakabiliyor benim millenicom vdsl den fibere geçmesi 1 haftayı bulmuştu çünkü her işlemi tt ekipleri hallediyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • phasan P kullanıcısına yanıt

    türknet ve netspeed kullandım en fazla 2. iş gününde geldiler her zaman sorunda yaratmadılar hiç her bölge çalışanı farklı sırayla gidiyorlar öncelikten ziyade

  • Ruh sağlığınız için TürkNetten uzak durunuz.
    20 gündür telefon sorunu çözemediler. Koskoca bir firma Elimizde modem yok diyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yşahin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon destekli modem stoklarımızda bulunmadığı için işlem yapılmadı. Arızanız 61257170 numaralı destek kaydı üzerinden öncelikli takip edilmektedir.
  • Evet bugün sözde internetim gelecekti ama bugün beni arayarak internetimin birdahaki ayın 10 una kadar gelemeyeceğini söylediler. ve bir dahaki ayın 10 u da kesin değilmiş uzayabilirmiş. ULAN SİZE YAZIKLAR OLSUN BE.... SİZE YAZIKLAR OLSUN............ TURKNETTEN UZAK DURUN BU KONUYU OKUYAN ARKADAŞLAR. YOKSA PERİŞAN OLURSUNUZ.....

  • Acceleration A kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Altyapı kaynaklı yaşanan genel arızalarda maalesef arıza durumuna göre süreç uzayabiliyor ama gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
  • Acceleration A kullanıcısına yanıt

    burası turkiye o arzayı 1 saat de yaparlar isterse yapacak arzayı turk telekom turknet civi bile çakamaz

  • evet beyler 3. olarak verdikleri süre tekrar doldu ve tam 2 ay olmasına rağmen türknet acizliği ve rezilliği devam ediyor. ASLA AMA ASLA TURKNET KULLANMAYIN. İSTANBULUN MERKEZİNDE KOPAN KABLOYU 2 AYDA BAĞLAYAMAYAN BU BECERİKSİZ VE REZİL FİRMADAN KESİNLİKLE UZAK DURUN....

  • Acceleration A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınızla ilgilenen uzmanımıza önceliğiniz için bilgi verdim. Ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecek.
  • NASIL 2 BUÇUK AYDIR BU SORUNU ÇÖZEMİYORSUNUZ YA NASIL BU KADAR BECERİKSİZ OLUYORSUNUZ AKLIM ALMIYOR ALLAH SİZİ İNŞALLAH BU DURUMDAN ÇOK DAHA BETERİNE DÜŞÜRÜR...

  • Acceleration A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekipler devre ile ilgili kablo arızanın bulunduğunu, tahmini giderilme süresinin 15 gün olduğu bilgisini ilettiler.
  • SİZE YAZIKLAR OLSUN. BUNCA AYDIR ÖDEDİĞİM FATURALARN HEPSİ HARAM OLSUN. HALA UTANMADAN BANA FATURA GÖNDERMEYE DEVAM EDİYORSUNUZ....

  • Acceleration A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili açılan bir destek kaydınız varsa numarasını paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    61635349


    EVET VERDİKERİNİ TARİH YİNE GEÇTİ VE YİNE İNTERNET YOK....... UZAK DURUN TURKNETTEN BİRAZ AKLINIZ VARSA UZAK DURUNNNNNNNNNNNN

  • Acceleration A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bölgenizde bir genel arıza olduğu tespit edildi. Genel arıza süreniz tahmini olarak 29/03/2023 18:32'de çözülecektir. Altyapı sağlayıcınız tarafından paylaşılan süreyi size iletmekteyiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    PEKİ 2 BUÇUK AYDIR BU SORUNU ÇÖZEMEDİĞİNİZ İÇİN KENDİNİZDEN UTANMIYORMUSUUNUZ ? TEK KELİMELİK CEVAP İSTİYORUM HAYIR YADA EVET ?

  • Acceleration A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, genel arıza süreçleri altyapısal bir durumdur. Biz müdahalede bulunamıyoruz, ön görebildiğimiz bir durum değildir maalesef. Yerleşik operatör ile ortak çalışmalar yaparak süreci hızlandırmaya çalışmaktayız. Ancak bizim tamamen müdahale edebildiğimiz bir alan değil. Altyapı sağlayıcısı tarafından süreç ilerlemektedir. Kullanım yapamadığınız günler için de iadenizi sağlamamız için OİM üzerinden kayıt açmanızı rica ederim.
  • Tamam haklısınız da burda günlerce bağırmak yerine neden yasal haklarınızı kullanarak süreçle ilgili bilgi paylaşmıyorsunuz?
    2 aydan fazladır fatura çıkıyorsa verin tth'ye gitsin. Hizmet alamadığınızı belgelendirmek zor değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • albati kullanıcısına yanıt

    btk ve tüketici hakem heytine başvurmadığımımı zannediyorsunuz bu beceriksizleri????? BTK denen liyakatsiz firmanın yaptığı tek şey beni turknet ile mesajlaştırmak yani burada yaptığm gibi. başka hiçbir halt yiyemiyorlar. tüketici hakem heyeti ise 1 aydır firmadan savunma bekliyor. bende çareyi heryerde bu iş beceremeyen firmayı şikayet etmekte buluyorum çünkü bu ülkede işini iyi yapamayanlar ve sömürenler hırsızlar her zaman birbirini korumuştur....

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.