Şimdi Ara

TurkNet Adsl'den Vdsl'e Ücretsiz Geçiş / 32-100 Mbps'e kadar Tüm hızlar (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
326
Cevap
10
Favori
14.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yukarıda da anlattım, özet geçeyim:
    Müşteri hizmetleri aradı, hattınız destekliyor, sizi 32 mbps vdsl ye geçirebiliriz dediler. Bakın emin misiniz modem alacağım elimde patlamasın dedim yok kesin dediler. Doominsert'e de buradan telefon yazdım, modem hat değerlerini resim olarak attım, o da hattınız destekliyor ve sorun yok dedi. 22 Kasımda geçiş talimatını verdim, paket 32 mbps olarak değişti, geçişiniz 3 iş günü içinde gerçekleşecek dendi, gelen mailde ise 1 Aralık itibarıyla gerçekleşecek dendi.
    29 Kasımda gelen mailde altyapınız bakır altyapı olduğundan yüksek hıza uygun değildir deniyor, sanki ben dedim hattım destekliyor geçirin diye. Neyse üzerinde durmadım 16 mbps adsl ye devam.
    Ve 1 Aralıkta şookkk...!!!
    İnternetim tamamen gitti.
    Her gün defalarca aradım, yaptıkları tek şey ''kayıt oluşturduk efendim'', ''Oluşturulan kayıt üzerinde çalışmalar devam ediyor'' cevabı vermek oldu, kesintinin sebebini bile bilmiyorlardı.
    1 gün 3 gün 5 gün derken dün 8 gün oldu ve Türk Telekomun incelemesi sonucu hat desteklemediği halde yüksek hız verildiği ortaya çıktı. Yani bana hem hattınız vdsl desteklemiyor cevabı verip hem de desteklemeyen hattı vdsl ye geçirmişler, şaka gibi değil mi?
    Saat 11 igi ve hemen TurkNet'i arayıp bildirdim, hızlı bir şekilde tekrar adsl ye geçişimin yapılmasını talep ettim. Tamam dendi ben hemen şu anda paket bilgilerini düzeltiyorum, geçiş de 3 iş günü içerisinde gerçekleşir dendi, yani yine bu klasik 3 iş günü zımbırtısı çıktı karşımıza.
    Bugün yani 9. gün ne durumda olduğunu sormak için yine aradım, ne deseler beğenirsiniz; ''efendim adsl ye geçiş için her hangi bir kayıt yoktur bizde'' Evet evet ben de çıldırdım da karşımda değiller ki gırtlaklarına sarılayım.
    Bu hafta da böyle bitti, haftaya ne olur, netim ne zaman gelir, hatta gelir mi, en sonunda tırlatıp başka firmaya geçer miyim tam bir belirsizlik hakim.
    Fatura mı..? Ne demek canım, o hiç kesintisiz 7/24 hizmette...
    TurkNet denince durup bir daha düşünmek lazım demek ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: mega_north

    vdsl e geçişte sıkıntı var, boş port yok diyorlar.
    Sırf vdsl için geçiş yaptım oysa ki modem bile aldım be :)

    Bakalım bugünü not düşüyorum kaç günde aşacağız bu problemi.
    onun dışında taahhütsüz 16mbit 150gb kota okey, sorunumuz yok.

    Ama benim için en önemli şey vdsldeki upload hızı.

    Bu port olayı için uygulanacak adımlar nelerdir?

    kulübe hoş geldin hocam.
    20 kasım 2016 dan beri ben de vdsl e geçmeyi bekliyorum.
    aynı şekilde yine port yok bahanesi.
    yan daire ttnet alıyor, anında port oluşturuluyor, ama turknet kullanıcılarına port yok maalesef.
    turknet in başındaki beyfendilerin hanfendilerin türk telekomdakiler ile oturup doğru düzgün sözleşmeler, anlaşmalar yapması gerekli. yoksa daha çok mağdur oluruz..

    ya işte turk telekoma başvurun diyorlar.
    hiç sevmem oraya gidip de ben ttnet kullanıyorum ama siz bana vdsl port açın demeyi, kendileri neden halletmiyor ki bunlar.

    eskiden böylemiydi be, yalvarıyorlardı şu şu paketi şu hızları verelim diye.
    şimdi sen koşturuyorsun peşine.

    ta çevirmeli ağdan beri kullanıyorum neti 1-2mb dosya indiricem diye 15 dakika beklerdim :)




  • reformer65 R kullanıcısına yanıt
    benim 1 ayı geçmek üzere hala vdsl2 ye geçemedim, müşteri temsilcisini haftada 1 arıyorum arıza kaydı bırakıyorlar ama çözüm yok, şikayet var a şikayet yazmıştım 2 hafta evvel cevap gelmedi şimdi de btk ya şikayet ettim oradan cevap bekliyorum olmazsa superonline vdsl2 ye geçeceğim benimde işlerim var ve bu işleri yapmak için internet cafeye gitmek zorunda kalıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deividde

    benim 1 ayı geçmek üzere hala vdsl2 ye geçemedim, müşteri temsilcisini haftada 1 arıyorum arıza kaydı bırakıyorlar ama çözüm yok, şikayet var a şikayet yazmıştım 2 hafta evvel cevap gelmedi şimdi de btk ya şikayet ettim oradan cevap bekliyorum olmazsa superonline vdsl2 ye geçeceğim benimde işlerim var ve bu işleri yapmak için internet cafeye gitmek zorunda kalıyorum.

    btk, şikayetvar, facebook, twitter, müşteri hizmetleri, aklına gelebilecek her yerden şikayet ettim ancak ben de hala vdsl e geçebilmiş değilim.
    hala port yok bahanesi.
    şu an ttnet alsam, ertesi güne vdsl i bağlarlar.
  • LynXMaSTeR kullanıcısına yanıt
    bugünarıza kaydı oluşturuldu tekrar 2 gün içinde size dönüş yapılacak saha ekibimiz sizin bulunduğunuz santrale ve saha ekibi çalışma yapacaklar dedi, 3 saat sonra arıza kaydı çözüm oldu deyip sonlandırılmış aldığım adsl hizmeti devam ediyor sorun hala devam ediyor bir türlü vdsl e geçemedim en sonunda online yazıştım "xxxx Bey, hat sağlayıcı tarafından yanıt geciktiği için işlemler uzun sürmüştür, Gecikme için özür dileriz." dendi, hattım hala vdsl e geçiş aşamasındaymış 1 ay oldu el insaf yahu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deividde

    bugünarıza kaydı oluşturuldu tekrar 2 gün içinde size dönüş yapılacak saha ekibimiz sizin bulunduğunuz santrale ve saha ekibi çalışma yapacaklar dedi, 3 saat sonra arıza kaydı çözüm oldu deyip sonlandırılmış aldığım adsl hizmeti devam ediyor sorun hala devam ediyor bir türlü vdsl e geçemedim en sonunda online yazıştım "xxxx Bey, hat sağlayıcı tarafından yanıt geciktiği için işlemler uzun sürmüştür, Gecikme için özür dileriz." dendi, hattım hala vdsl e geçiş aşamasındaymış 1 ay oldu el insaf yahu.

    kesildimi hocam internetin yoksa adsl olarak kullanmaktamısın halen?
  • Man Of Earth kullanıcısına yanıt
    adsl alıyorum şuan 12 mbps
  • Ve bugün internetsiz 12. günü de devirdik, aynı sorumsuzluk, aynı ciddiyetsizlik artarak devam etmekte.
    Bugün dışarıda çalışma yapan Türk Telekom saha ekibiyle de görüştüm. Durumun Türk Telekom'la hiçbir ilgisinin olmadığını, Telekom'un yapacağı hiçbir şey olmadığını, tarife ve hız ayarlamasının tamamen TurkNet'in sorumluluğunda olduğunu teyit ettiler.
    Durumda tek gelişme ne oldu biliyor musunuz?
    TurkNet Facebook sayfasında sorunumu defalarca dile getirdiğim tüm yorumlarım TurkNet tarafından silindi ve hesabım engellendi. Artık onların sayfasında ne yorum yapabiliyorum ne de onlara mesaj gönderebiliyorum.
    İşte TurkNet'in hizmet anlayışı ve müşteriye verdiği değer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ufukalp

    Ve bugün internetsiz 12. günü de devirdik, aynı sorumsuzluk, aynı ciddiyetsizlik artarak devam etmekte.
    Bugün dışarıda çalışma yapan Türk Telekom saha ekibiyle de görüştüm. Durumun Türk Telekom'la hiçbir ilgisinin olmadığını, Telekom'un yapacağı hiçbir şey olmadığını, tarife ve hız ayarlamasının tamamen TurkNet'in sorumluluğunda olduğunu teyit ettiler.
    Durumda tek gelişme ne oldu biliyor musunuz?
    TurkNet Facebook sayfasında sorunumu defalarca dile getirdiğim tüm yorumlarım TurkNet tarafından silindi ve hesabım engellendi. Artık onların sayfasında ne yorum yapabiliyorum ne de onlara mesaj gönderebiliyorum.
    İşte TurkNet'in hizmet anlayışı ve müşteriye verdiği değer.

    hocam bütün olay telekomda bitiyor. ben bi dsl ışığı yanması için 1 hafta bekledim. sorun telekomdaki santralden kaynaklı olduğunu eve gelen telekom elemanı söyledi. ama sorunun ne olduğunu söylemiyor tabi ki. muhtemelen sistemden bişi eksik bıraktılar ya da bi kabloyu bağlamadılar ondan oldu. sonuç olarak turknetin tüm işlemlerini telekom elemanları yapıyor. turknet sadece hizmet satın alıp bizlere satıyor.
    telekom ise kendine müşteri çekebilmek için diğer firmaların işlerini ağırdan alıyor, sorun çıkartıyor.
    özelte tüm sıkıntı türk telekomda.




  • LynXMaSTeR kullanıcısına yanıt
    türk net müşterisi ne yiyecek taş mı yiyecez vdsl bizimde hakkımız değil mi ?
    Biz bu ülkeye vergi vermiyormuyuz bu ülkenin evladı değilmiyiz bize neden üvey evlat muamelesi yapılıyor ?
    Türk net in yasal hakları yokmu ?
    Gerçekten garip bir ülkeyiz, allahın dağında adamlar vdsl giriyor biz şehir merkezinde adsl bu reva mı ?
  • bu ülkede işler böyle yürüyor maalesef.
    şikayetimizi yine sorunu çıkaran kişiye yapabildiğimiz için elimiz kolumuz bağlı bekliyoruz mecburen.
    bu işlere bakan tarafsız kurumlar var görünürde btk gibi, ama onlar da sadece yönlendirme yapıyor.
    adli veya idari hiçbir yaptırımda bulunmuyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LynXMaSTeR -- 14 Aralık 2016; 2:2:54 >
  • LynXMaSTeR kullanıcısına yanıt
    Sorunun tüm geçmişini özetledim önceki mesajlarda. Türk Telekom ekipleri daha önce inceleme yapıp sorunun kaynağını tespit etti ve bildirdiler. Sorun tamamen TurkNet'in maksimum 16 mbps adsl destekleyen hattımı 32 mbps vdsl ye geçirerek yüksek hız vermeleri, başka hiç bir şey yok. Altyapıda en ufak sorun ve her hangi bir çalışma yok. Söyleyin hızınızı düşürsünler dedi Telekom, onu da Telekom yapacak değil ya. Kaç gündür de vdsl den tekrar adsl ye geçirmelerini bekliyoruz.
    Şu açıdan da bakın olaya ve TurkNet'i isterseniz ondan sonra savunun.
    Söz konusu sorunda her şey facebook sayfa yetkilisinin tarafıma hattınız 34 mbps ye kadar vdsl destekliyor demesi ve sonrasında müşteri hizmetlerinin arayarak vdsl ye geçirelim teklifi ile başlamıştı.
    TurkNet facebook sayfasına bir çok kez sorunu dile getirdim, hiç bir cevap vermedikleri gibi sayfalarında engellediler, artık onların gönderilerine yorum yapamıyorum, messenger yoluyla iletişim kuramıyorum oradan da engellemişler. Ben para ödediğim hizmet için kiminle iletişim kuracağım? Bu tavır müşteriye gösterdikleri ilgi ve değeri göstermiyor mu sizce?




  • hocam benim bulunduğum bölgede 70 mbit hat desteği var, üst kattaki komşumun altyapısını sorguladığımda 69 mbit görünüyor. kendisi şu anda 35 mbit türk telekom vdsl kullanıyor.
    ben ilk başta vdsl modem olmadığı için adsl olarak başvuruyu yaptım. ancak başvuru aşamasında özellikle sordum vdsl destekliyor mu kontrol edin diye, evet destekliyor görünüyor, daha sonra geçiş yapabilirsiniz dediler, bu şekilde aboneliği başlattım.
    şimdi vdsl modem aldım ve vdsl e geçmek istediğimi söyledim.
    gerekli geçiş işlemleri için türk telekomla iletişime geçtiklerini ama türk telekomda boş port olmadığı için vdsl hizmetini veremediklerini söylediler.
    yani demek istediğim türk telekom port vermediği için turknet de vdsl hizmetini veremiyor.
    burda benim işime en büyük taşı türk telekom koyuyor.
    turknet ne yaparsa yapsın sonuç olarak türk telekom altyapısını kullandığı için teknik olarak her türlü tasarruf türk telekomun elinde. torpili olana aynı gün portu açıyor veya bir başkasının portundan paralel hat çekiyor bi şekilde hallediyor. ama torpilin yoksa, türk telekomda tanıdığın vs yoksa senin işini yapmıyorlar.
    açıkçası ben artık uğraşmaktan bıktım.
    türk telekom müdürlüğüne gidip biraz çemkirenin işini hallediyorlarmış burada. daha önce yine boş port saçmalığı yüzünden uğraşanlardan biliyorum.

    bu arada forumdaki turknet yetkilisi arkadaştan da haftalardır hiç ses çıkmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LynXMaSTeR -- 14 Aralık 2016; 2:58:47 >




  • deividde kullanıcısına yanıt
    Allahin dagi derken ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ufukalp U kullanıcısına yanıt
    Ayni durumu 28 gun yasadim, oneri olarak alternatifleri hazirlayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://m.n11.com/zyxel-vmg1312-b10a-vdsl2adsl2-4-port-300mbps-kablosuz-modem-P106687095
    bu ürüne bakabilirsiniz %11 indirimle baya uygun fiyata geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • reformer65 R kullanıcısına yanıt
    150 bin nüfuslu ilçenin merkezinde oturuyorum vdsl alamıyorum, 20bin nufuslu aynı ilin başka küçük köyünde 70 mbps civarında vdsl veriliyor. demek istediğim bu
  • reformer65 R kullanıcısına yanıt
    Alternatifleri hazırlayın derken???
    Sizin sorununuz 28 gün sonra mı giderildi, yoksa 28 gün bekleyip sonra başka firmaya mı geçtiniz?
    Tecrübe sahibi olarak sorunun çözümünde önerebileceğiniz bir husus var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ufukalp

    Sorunun tüm geçmişini özetledim önceki mesajlarda. Türk Telekom ekipleri daha önce inceleme yapıp sorunun kaynağını tespit etti ve bildirdiler. Sorun tamamen TurkNet'in maksimum 16 mbps adsl destekleyen hattımı 32 mbps vdsl ye geçirerek yüksek hız vermeleri, başka hiç bir şey yok. Altyapıda en ufak sorun ve her hangi bir çalışma yok. Söyleyin hızınızı düşürsünler dedi Telekom, onu da Telekom yapacak değil ya. Kaç gündür de vdsl den tekrar adsl ye geçirmelerini bekliyoruz.
    Şu açıdan da bakın olaya ve TurkNet'i isterseniz ondan sonra savunun.
    Söz konusu sorunda her şey facebook sayfa yetkilisinin tarafıma hattınız 34 mbps ye kadar vdsl destekliyor demesi ve sonrasında müşteri hizmetlerinin arayarak vdsl ye geçirelim teklifi ile başlamıştı.
    TurkNet facebook sayfasına bir çok kez sorunu dile getirdim, hiç bir cevap vermedikleri gibi sayfalarında engellediler, artık onların gönderilerine yorum yapamıyorum, messenger yoluyla iletişim kuramıyorum oradan da engellemişler. Ben para ödediğim hizmet için kiminle iletişim kuracağım? Bu tavır müşteriye gösterdikleri ilgi ve değeri göstermiyor mu sizce?

    Hocam emin olun, Turknet kadar amatör ve rezil bir firma yoktur. Birkaç kişi toplanmış ve bir buro tutup, saçma sapan şekilde iş yapmaya çalışıyor. Aklı başında bir insan uzak durur bunlardan. Gidin beş lira fazla verin ve daha iyi bir firmadan hizmet alın. Turknet te modem yok, modem ücreti vereceksiniz. Kurulumu kendiniz yapacaksınız, kabloları cektireceksiniz, elektrikci çağıracak ve 50 tl de ona vereceksiniz. Yaşadığınız stres de çabası.cebinizden en kötü 200 tl çıkacak. Diğer firmalarda modem ve kurulum ücreti yok. Diger firmalar daha ucuza geliyor aslinda. Ve muhatap olarak daha iyi firmalar. Yol yakınken vazgeçin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sabit ip ye ne kadar sürede geçiyor ? hala modem deki ip ile what is my ip sitesindeki ip adresim birbirinden farklı ip havuzunda olduğundan pc ye bağlanamıyorum, 1 gün oldu ses yok, vdsl içinde başvurmuştum 1 ayı geçti ses yok, Türk Net sahibi değişti mi ? yada teknik servis grev mi yapıyor ? işleri çok aksatmaya başladılar ve telefonlara bakan müşteri temsilcileri net birşey söyleyemiyorlar, sürekli öteleyen cevap alıyorum bu beni üzüyor, Teknik ekip geri bildirimde yapmıyor, türk net diyorki sözleşmen bitince hattı bende tutma ben hizmet veremiyorum diyor resmen. 2 ay sonra sözleşmem bitiyor ve büyük ihtimalle TürkNet den bir daha hiç hizmet almayacağım. kafayı yemeye niyetim yok.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.