Merhabalar 2 gün önce internetim gitti ve destek talebi açmadım nede olsa gelir diye 2 saat sonra arandım ve internet erişimimi teyit ettiler yok dedim destek talebi açtılar ve her bilgiyi an ve an destek talebine eklediler ve yan sokakta yolda türk telekom ekibi yeni kablo döşüyordu ve internetim yoktu sonrasında türk telekom ekibi yönlendirdiler adresime ve sorunu ankastre kutusunda buldular ben şunu anlamıyorum genel arızadan önce ankastre kutumda sıkıntı yoktu ve internetim vardı şimdi genel sıkıntıdan sonra ankastreden miş sorunum ve öncesinde 1-2 sefer 3 ay içinde bu şekildegelip bakıp gidip 108 108 tl ücret kestiler para tuzağı gibi bir şey darmadağın bırakıldı ankastre kutusu ve gidildi şimdi genel sıkıntıdan sonra internetim yok 3 gün oldu ve sorun ankastre kutusundan olarak kaldı yani 108 tl yi vereceğim düzelecek saçmalığa bak nereye şikayet edebilirim geçen aylardada ailem anlamadığı için onay vermiş gelmişler 3 ay içinde hep aynı sıkıntıdan para almaya çalışıyorlar < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umittsyn -- 31 Temmuz 2021; 10:21:26 > |
Bildirim