Merhabalar arkadaşlar, Yeni taşındığım doğu ilinin bir ilçesinde port yok, alt yapı yok şeklinde sorgulama sonucu aldım. Türk telekom bayilerinden abonelik açtırmadan direk açmıyorlar abi yanıtını aldım. İçişleri Bakanlığı Açık kapıya yazınca, tutuşup Türk Telekom yetkilileri beni aradı. Eve gelip, kablo bağladılar. Nereden ölçerlerse ölçsünler apartman ankastresi, kutusu hepsinde SNR 8.0 oldu. Hat sözde 52mbitlere kadar görünüyor ama hız 13mbps ancak onda da sor 8. Adamlar abi alt yapı bölgede çok kötü. Ben iptal ettiriyorum buraya internet açamayız. Şikayet edin tekrardan Fiber alt yapı istiyorum şeklinde anca o zaman düzelir dedi. Çekti gitti. Bu durumda ne yapmam gerekiyor. Mevcutta aboneler kullanıyor ama onlarda kaç kullandıklarını bilmiyorlar. Komşulara soruyorum hepsi bilinçsiz, benim telefon full çekiyor diyor modem wifi simgesine takılıyor kimisi diyor bende fiber var 120 mbps alıyorum diyor komple TT kutusuna gelen 50 mbps. Ne yapsam sonuç alırım sizlere de sormak istedim. Evin hattından bağladıkları cihazın görüntüsü bu. Ankastre de tt kutusunda da aynı görüntü var. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ment -- 19 Ağustos 2024; 11:21:46 > |
Port Yok, Alt Yapı Yok Çaresizlik
-
-
50/15 değilde 35/5 veya 16/2 gibi bir tarife uygulasalarmış SNR değeride 10'un üzerini rahat görürmüş gibi geldi bana, muhtemelen 13-14 seviyelerine kadar yükselirdi, çünkü hız değerleri düştükçe SNR değeride artıyor ters orantılı olarak.
Ankastre kutusundan daireye kadar yeni kablo çektiler mi peki? Eğer ki o kablo eskiyse hat değerlerini etkilyebiliyor.
-
Yok hocam. O kadar umursamaz insanlar ki telekomcular, bir an önce gitme derdin de sürekli burda sorun var burda sorun vardan başka bir düşünceleri konuşmaları yok. elimden geldiğince açık kapı, cimer ve bak yazım ama artık sorunu kendim halletmeye çalışacağım.
-
Türkiye'deki hat değerlerinin yarısından iyi bu hattın durumu, 50 Mbit hızı gayet alabilirsin.
Telekomcular uğraşmak istememiş, Fiber projesi çizidirip ödenek isteyeceklerdir, o paradan da indiregandi yapacaklardır başka bir açıklaması yok.
-
-
Bizde de arızaya geldiklerinde sorun neymiş diye sordum sizi ne ilgilendirir biz halledip gideriz dediler. Sorun çözülmedi. Diğer gelen ekip halletmişti. Kimisi çok iyi çıkıyor derdini dinliyor bilgilendiriyor.
-
Hocam doğusu da batısı da aynı, Salihli'de merkezde binada fiber çekili vaziyette. 50metre ilerde komşuda var, oturduğum binaya hat getirilmiyor 4 aydır.
170binlik ilçede merkez mahalle adreste altyapı port yok deyip hiçbir şey yapılmıyor. Altyapı için sıraya alındı deniyor 4 aydır 50metre kablo çekemediler yana.
Devletin kurumunu satıp özelleştirip, altyapı işini bile özel kuruma atarlarsa böyle oluyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vesalius -- 19 Ağustos 2024; 13:45:32 > -
quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34Pek sorun görmüyorum ben. Gelen adam 50 Mbps ile buluşturmuş hattı, SNR sınırda kalmış. 16'lık paket falan olsa SNR de yükselir gayet iyi olur orada görünen değere göre.
-
Hocam bence telekomcuları tekrar arayın ve üzerine basa basa belirtin 24 veya 16 Mbps hız istiyorum diye, evet 50 Mbps hız için altyapınız zayıf olabilir ama 16 Mbps'yi her türlü kaldırır hattınız.
-
Hocam adresinizi yazıp altyapı çalışmasının son durumu hakkında bilgi alabilirsiniz bu adresten
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
-
Hocam bende Salihli'de yaşıyorum ve şehrin biraz ücra köşesindeyim. İki daireme de açık kapı üzerinden port verilmesini rica ettim ve ertesi sabah türk telekom ekipleri gelip halletiler. Şuan iki dairemde de 100/20 paket vdsl kullanıyorum. Fiber konusunu açınca daha buralara gelmez dediler. Planlama ve yapı süreçleri sıfır maalesef.
-
Bu konuya yazmış mıydınız hocam? Oradan hatırladım sanki sizi
-
Yazmamışım hocam. Başka bir foruma yazdım onu hatırlıyorum.
-
Konumuzda da yaşadığınız süreci anlatır mısınız hocam? Teşekkür ediyorum.
-
Hocam normalde netspeed 100/20 paketini kullanıyordum. Zamlanınca Türk Telekom paketlerinde kampanyalar vardı müşteri hizmetlerini aradığımda portunuz yok dendi sinirlenip bu forumda açık kapı muhabbeti görünce gün içerisinde açık kapı üzerinden şikayet oluşturdum. Ertesi gün ekipler geldi hemen telefon kablosu çekildi. Şuan iki dairemde vdsl 100/20 paketini kullanıyorum. Ekiplere air fiber ve normal fiber konusunu açtım buralara gelmesi zor dedi. Ekipleri sağolsunlar her sorunumda yardımcı oldular ama müşteri hizmetlerinin pek bilgileri yok.
Hat Değerleri
-
Hocam rica etsem bu mesajını Açık Kapı konusuna gönderir misin? Üstte linkini eklemiştim.
-
Teşekkürler hocam. Şimdi şikayetlerimi yaptım tekrardan. Mutlaka bana dönecekler. Bu süreçte de 24 Mbps kurdurmaya çalışacağım.
-
Merhaba hocam, bilerek isteyerek yok ya hat çok kötü dedi. Hızı düşürsek nasıl olur dedikçe çok düşer kopar parana yazık diyip çekti gitti.
-
SNR 8, kapasite 51 mbps, buluşan hız 50 mbps. Tam olarak sorun ne ben anlamadım?
-
Siz de takdir edersiniz ki müşteri hizmetleri genelde uzaktan veya ofisten çalışan, yapılacaklar konusunda bir kaç eğitim verilmiş kişilerdir. Ekranında ne görürse size verebileceği bilgi de o yöndedir.
Sizin altyapınızı bilemez, teknik konuları bilemez, sizin için çocuk oyuncağı bir konuyu anlayamayabilirler. Yormayın artık şu ablaları :)
Bu arada hat değerleriniz çok güzel, SNR'yi yükseltip aynı hızı oturtabiliyor musunuz? Merak ettim sadece. Keyifli kullanımlar dilerim.
Benzer içerikler
- paket kaybı testi
- hgw modem nedir
- tarife değişikliği ne zaman yapılmalı
- pasif abonelik ne demek
- eve fiber kablo çektirme ücreti
- turkcell abone sayısı
- wifi hızlandırma
- cep magnet nedir
- türk telekom internet çekmiyor
- kapanan hat nasıl açılır
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X