Pursaklar Saray'dayım hocam, ADSL kullanıyorum bende de pek iç açıcı değil sonuçlar. Galiba bizim bölgede büyük sorunlar var :D |
Turknet- Ankara Pursaklar-15 Her gün 19.00-24.00 arasında hız düşmesi ve paket kayıpları. (2. sayfa)
-
-
ExitLag açık değilken paket loss:
ExitLag açık iken paket loss:
-
Allah yardımcımız olsun :) Saç baş yoldurtuyorlar insana.
-
Pursaklarda tek santral var. PURSAKLAR-15 diye yapa santrali imiş. Muhtemelen aşırı yoğunluktan kaynaklanıyor. Fakat işin garip tarafı sorunu bilmelerine rağmen çözüm getirmemeleri. 2017 yılında açılan taleplere bile yoğunluk var telekom ekibi ile saha çalışmalarımız devam ediyor yazmışlar. Muhtemelen yapa yatırımından umudu kestiler.
-
Bana az önce Turknet'ten mesaj geldi, altyapı çalışması diye. Size de mail geldi mi yakın tarihte kontrol eder misiniz?
-
13.04.2021 tarihinde altyapı çalışması olacağına dair bir mail gelmiş. Fakat bu sıkıntı 1 yıldır devam ediyor. Bir umut belki bu çalışma ile sorun çözülebilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muratcan Ergen -- 11 Nisan 2021; 15:26:52 > -
O zaman muhtemelen merkezlerden birinde yapıyorlar, bize faydası olmaz bunun sanmıyorum. Boşa heyecanlandım desene :)
-
Destek kaydınız dışında ben özellikle akşam saatlerinde yaşadığınız sorunu belirterek bu şekilde kontrol sağlamaları konusunda bilgi verdim. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğim. -
Umarım bir an önce çözülür. Elimiz kolumuz bağlı beklemekten başka çare yok sanıyorum :(
-
Bölge halkı Telekom'u biraz daha darlarsa aslında bir şeyler olabilir ama pek şikayet etmiyorlar gibi görünüyor.
-
Biz şikayetimizi dile getiriyoruz fakat biraz da TurkNetin bastırması gerekiyor diye düşünüyorum. Şu zamana kadar çözemedilerse demek ki bir yerde bir sıkıntı var. Biz ne kadar şikayet edersek edelim pek bir şey değişmiyor. BTK'ye yazdım. CİMER'e yazdım. Cevap dahi vermediler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muratcan Ergen -- 11 Nisan 2021; 15:46:50 > -
Açık Kapı, BTK, Cimer ne bulduysam yazdım. 15 gün cevap süreleri var bakalım ne çıkacak :)
-
Şikayet var sitesindeki verilere bakınca zaten az çok fikir sahibi oluyor insan. İşte lanet olsun ki başka alternatifi yok. Kullanmaya mecbur olduğumuz için belki de bu kadar baştan savma iş yapıyorlar. 21bin şikayet var çözüm sayısı ise 1100 :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: Muratcan ErgenExitLag açık değilken paket loss:
ExitLag açık iken paket loss:
https://forum.donanimhaber.com/aksamlari-yurtdisi-cikislar--147953985-4
Sorun yurtdışı çıkışlarında. Birçok kişide bu sıkıntılar devam etmekte imiş. Hâlâ çözemediler, gerçekten mükemmel bir işleyiş var. Ayrıca sayın TurkNetDestek sorunum yalnızca hız problemi değil. Yoğun olarak paket kayıpları da yaşamaktayım. Bu konu hakkında bir çalışmanız var mı? Dediğim gibi herhangi bir vpn ile bağlandığım zaman paket kaybı sıfıra iniyor. Fakat ben her ay 6$ vermek istemiyorum vpnlere.
-
Bizim testlerde yurt içinde de kayıp var hocam tek sorun çıkışlar olsa iyi yine :)
-
O da doğru :)
-
Şu Cimer'den falan gelecek cevaba göre 3-4 kişiden imza toplayıp Keçiören Telekom Müdürlüğü'ne gideceğim olmazsa, bizim Saray bölgesine onlar bakıyormuş ne alakaysa :D
-
Mükemmel hizmet 22.47 saat
95 ping ve %12 loss
7.5mbps hız.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muratcan Ergen -- 12 Nisan 2021; 1:22:36 > -
Saat 00.31 internet daha yeni kendine geldi.
Her gün bu döngü devam ediyor. 19.00-24.00 arasında hız ve paket kayıpları mevcut.
-
Merhaba, teknik ekibimiz yaşadığınız sorun için Network ekibimiz ile kontrollerini yapıyor. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X