Sizin hızın düşük hali benim en yüksek hızım oluyor hocam :D |
Turknet- Ankara Pursaklar-15 Her gün 19.00-24.00 arasında hız düşmesi ve paket kayıpları. (3. sayfa)
-
-
Merhaba, destek kaydınızı kontrol ettiğimde sorunun giderildiğini iletmişler ama şu anda sorun yaşıyor musunuz? -
6-7 MBPS hocam, çözüldü diye işaretlememin sebebi arayan arkadaşın yapabilecekleri bir şey olmadığını söylemesi. Mecburen çözüldü olarak işaretledim :) Telekom bizim eski dolabı VDSL'e çevirmediği sürece bir fark olacağını sanmıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_Alesia -- 12 Nisan 2021; 16:14:21 > -
Hattınızı kontrol ettiğimde 12 Mbps' te kadar destekli görünüyor. Hız profilinizi de 12 Mbps olarak güncelledim. Hız testi yaparak kontrol eder misiniz? -
12 tanimlasaniz bile 8-9 geliyor hız testine. Kopma oluyor diye 8'e düşürüyorlar o bile kopuyor. Snr 8 şu an, 8 mbps yapınca 12 oluyor.
-
Merhaba, eğer sorun yaşarsanız tekrardan 8 Mbps olarak güncelleyebilirim. -
2-3 kere kopunca otomatik düşüyor artık :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, evet bende hattınızı kontrol ettim şu anda 8 Mbps' de buluşuyor. -
Bugünkü Santral kapasite artırımı maksatlı bakımdan sonra sorunun büyük ölçüde çözüldüğünü düşünüyorum. İnternet hızım akşamları da kabul edilebilir seviyede. Dün akşam oyunda loss yoktu. Bugün de test edip konuya yazacağım. Sayın TurkNetDestek ilgilendiğiniz için teşekkür ederim. Oim yerine keşke en başta sizin ile iletişime geçseydim. İyi günler dilerim.
-
Galiba YAPA sizinki, en azından hemen ilgilenmişler hayırlı olsun.
-
Evet YAPA santrali. Umarım senin sorunun da bir an önce çözülür. VDSL alt yapının olmaması kötü olmuş :(
-
Ben teşekkür ederim hocam. Keyifli kullanımlar dilerim -
Sorunumu benimde çözmediler paket kaybı diyorum bana diyor pingler iyi ,son derece alakasız destek kayıtlarına dönüş yapıyorlar bunlar insan değil mevzuata aykırı davranıyorlar.Packet Loss var diyorum statik ıp kullandığımda hop sayısı azdı bağlantı dolaşmıyordu şu an cgn deyim diyorum.Bana diyor paket kaybı yok , kullandığınız pingplotter programı ücretli olduğu için doğru sonuç vermiyor diyor,anlayış ve yaklaşıma bak sen.Millenicomda yaptım diyorum o ücretli programla sonra diyor Millenicom yurt dışı çıkışları sorunsuz olabilir bizde bazen kapasite sorunu olabiliyor diyor yani kötü olduğunu ağzıyla söylüyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İlk haftalarda benimlede çok ilgilendiler 3 hafta geçti Murat Y ve Aslı B, Alev D canlarının istediği gibi süreç uyguluyorlar.Geçmiş olsun önümüzdeki günlerde başınız çok ağrıyacak müşteriye eyvallahı yok bunların ,katı bir üslubla vurdumduymaz eda ile yaklaşmaya başladılar.İptal edecem diyorum sorun çözülmez ise ,sorun dan kaçarak isterseniz iptal işlemini alabiliriz diyor.Yalvarmasını beklemiyorum haşa ,fakat sorunu görmezden gelip salağa yatmak ta insana canın acıtıyor ,sonuç olarak Turknet ile çalışmayın para kazandırmayın başınız çok ağrıyacak ,son derece kurumsal kimlikten uzak bir davranış içerisindeler sonrasında müşteri kalitesi bozulan netsped gibi olmuşlar.İşlemi yapamamak ayrı bir durum müşteriye kin beslemek hadiseyi kişiselleştirmek ayrı bir durum.Bunlar Turknet, Netspeed,Comnet, Gibirnet ,3.4 sınıf firmalardan uzak durun.İnsanı talep çözmede kanser eden MH leri bilgisiz olan D Smart net alın pahalı TT alın daha iyi yine onlar meseleyi şahsileştirmiyorlar profesyonel kurumsal kültüre uygun davranıyorlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
@turknetdestek
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, yapılan görüşmenin incelenmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan şikayet kaydı açarak bu durumu iletebilir misiniz? Arkadaşlarım inceleyerek gerekli aksiyonu alacaktır.
Yaşadığınız sorunu ve müşteri numaranızı PM üzerinden benimle paylaşmanız durumunda size yardımcı olacağım. -
Tekrar musluğu kısmaya başladıklarını görüyorum. Herhangi bir bakım arıza vs. bildirimi olmamasına rağmen 2 gündür 63-70mbps olan hızım 11-30mbps arasında. Tüm hız testleri vpn kapalı iken yapılmıştır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muratcan Ergen -- 3 Nisan 2022; 17:11:36 >
-
Merhaba, hız testi sonucunuz ile birlikte destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız kontrol ederek bilgi vereceklerdir. -
Birazdan destek kaydı oluşturacağım.
Destek talebi oluşturdum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muratcan Ergen -- 3 Nisan 2022; 17:8:25 > -
Vpn kapalı iken packet loss :
Vpn açık iken packet loss:
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X