Şimdi Ara

Turknet Bağlantı Sorunu ve Hız Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Son 1 haftadır internetimde kopmalar ve aşırı hız düşürülmeleri meydana gelmektedir. Şikayet kaydı oluşturdum. 3 gün oldu hala çözülemedi. Destek numarası 34205559

    Ek olarak

    Turknet ile uzun yıllar çalışmaktayım. Mahalleme VDSL gelene kadar gayet memnundum. VDSL saha dolabı aktif olmadan 1 hafta önce YAPA profiline geçirildim. Uzun uğraşlar ile VDSL geçiş talebi oluşturmama rağmen forumdaki diğer arkadaşlar gibi bende defalarca olumsuz yanıt aldım. Olumsuz yanıt almama rağmen neden devam ettim diye soracak olursanız sebebi upload hızının YAPA da 1.5 km mesafe olmasına rağmen 4 mpbs yakın olması idi. Download hızımda yine 14-16 arasında değişiyordu tek yaşadığım için benim için sorun olmuyordu. Ama son zamlar ve akabinde internetde kopmalar ve hız problemi yaşıyor olmam beni çileden çıkardı.

    Sistemlerinde yapa bölgesinde olsa dahi alınabilecek hız değerlerini VAE olarak gösterip YAPA ya almaları tüketiciyi aldatmaya yönelik bir stratejidir.

    Öncelikli olarak isteğim bağlantımın stabil hale getirilmesidir.
    Daha sonra ise YAPA olan altyapımım VAE altyapısına geçirilmesidir. VAE'de 79 Mpbs gözüken hat değerim YAPA'da 14 Mpbs max gözükmektedir. ortalama 5x bir fark söz konusudur. BTK şikayet üzerinden daha önce VAE geçiş için destek talebi oluşturduğumda bana verilen yanıt adresinizde boş port olmaması idi. Şimdi altyapımı farklı ISS ler üzerinden sorguladığımda VDSL boş port olduğunu görüntülemekteyim.

    BTK Şikayet Ekran Görüntüleri
    Turknet Bağlantı Sorunu ve Hız ProblemiTurknet Bağlantı Sorunu ve Hız ProblemiTurknet Bağlantı Sorunu ve Hız ProblemiTurknet Bağlantı Sorunu ve Hız Problemi


    Adresiminki altyapı durumu
    Alternatif ISS kanalı ile yapılan sorgulama
    Turknet Bağlantı Sorunu ve Hız Problemi

    Turknet İle yapılan sorgulama (Yan dairem için malum aynı adreste sorgulama yapılamıyor)
    Turknet Bağlantı Sorunu ve Hız ProblemiTurknet Bağlantı Sorunu ve Hız Problemi

    Turknet Tarafından sağlanan teknik bilgiler an itibari ile
    Turknet Bağlantı Sorunu ve Hız Problemi







  • Hocam tavsiyem ugrasmayin, iptal edin baska isp'ye gecin. ADSL kullanicisi icin YAPA iskence, sizi VAE sisteme cok cok zor gecirirler.
  • HeiLi kullanıcısına yanıt
    Hiç sevmediğimiz bir konu : ISS iptal etmek

    haklısınız hocam bende iptal etmeyi düşünüyordum ama şans vermek istedim son kez hafta sonuna kadar. Sonrasında iptal başvurusu yapıp farklı iss geçeceğim. Telekom farklı operatörden geçise 200 tl indirim veriyormuş. 24 Ay taahhüt var sadece. Ama YAPA'dan taşıyabilirmiyim telekoma bilmiyorum.

    Önerebileceğiniz bir ISS var mı?
  • orhanoksuzz O kullanıcısına yanıt
    Maalesef once YAPA'yi iptal etmeniz gerekiyor. Bende iptal ettirecegim ve oris telekoma gecmeyi dusunuyorum. Ama bende adsl altyapi var sizde vdsl oldugu icin millenicomu dusunebilirsiniz.
  • 800 metre üstü kendileri önermiyor.Ya vaeye geçiş iste olmassa geç başka firmaya.Ben olsam millenicoma geçerdim.
  • HeiLi kullanıcısına yanıt
    Çok doğru bilgi vermişsiniz umarım değerlendirir bunu konuyu açan kişi.
  • Merhaba, saha ekiplerine 2020061500073036669 numaralı arıza iş emrini ilettik. VAE geçişinizin kontrol edilmesi için de bilgi verdim. Ekipler çalışmalarını tamamladığında gelişmeleri paylaşacağız.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim ilginiz için.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    son 1 saattir ip adresi alamıyorum. Destekten açılan kayıt içerisine not düştüm. Sebebi geçiş ile alakalı mıdır?
    Edit: Düzeldi
    Edit 2: Tekrar internet bağlantım koptu. Sanırım dalgalı bir şekilde gün boyu devam edicek. Sebebi ve çözümü en kısa zamanda paylaşılır umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhanoksuzz -- 16 Haziran 2020; 13:46:55 >
  • orhanoksuzz O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, internet başvurunuz yapılmıştır. Geçiş nedeniyle internet kullanımında sorun yaşıyorsunuz. Geçiş tamamlandıktan sonra sorunsuz kullanım yapacaksınız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Kaç gün içerisinde geçiş tamamlanmış olur? Hala internet de problemler yaşıyorum artık hücresel veri ile çalışmak durumunda kaldım. oda en fazla 1.5 gün daha beni idare edebilir.
    Ek olarak daha önce geçiş yapmış kullanıcılar ADSL ile geçiş yapıldığını 1 ayda ancak VDSL geçişi tamamlandığını belirtmiş. Benim geçişim VDSL ile yapılıyor değil mi?

    Edit:

    Teşekkür ederim ilginiz için anında destek kaydında belirtildi.

    Turknet Bağlantı Sorunu ve Hız Problemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhanoksuzz -- 17 Haziran 2020; 13:47:43 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Vae geçişimin tamamlandığına dair destek kaydında geri dönüş yapıldı. Teknik ekipleriniz gün içinde mi dönüş yapacaklar yoksa belirli bir süresi var mı? Destek kaydında not düştüm.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    VAE geçiş yapıldı. Ankastre de bulunan yeni etiketdeki kablolara bağlantı yapıldı fakat hala dsl ışığı gelmedi.internetim yaklaşık 4 gündür offline durumundadır. Ne zaman çözüme kavuşturulur acaba?
  • @TurkNetDestek
  • Sorunum hala devam etmektedir.

    Turknet Bağlantı Sorunu ve Hız Problemi


    @TurkNetDestek
  • 5 gün sonra tarafıma bağlantının başarısız olduğu ve yeniden bağlantı yapılacağı ve şu an tanımlı vdsl port üzerinden olacağı bilgisi verildi. ortalama 3 - 6 iş günü süre kazanmış oldular bu şekilde. Özellikle VDSL bağlantı olacaksa onay veriyorum aksi durumda onay vermiyorum dedim. Gelişmeleri yine buradan paylaşacağım.

    Bakalım kullanamadığım en az 10 günlük süreyi faturalandıracaklar mı?
    VAE geçişi için ekstra ücret çıkaracaklar mı?

    Güncelleme oldukça konuya ekleyeceğim.

    Sırasıyla VAE geçiş süreci ve bu süreçte yaşanan gelişmeler.

    Turknet Bağlantı Sorunu ve Hız ProblemiTurknet Bağlantı Sorunu ve Hız Problemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhanoksuzz -- 23 Haziran 2020; 14:52:22 >




  • orhanoksuzz O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, vae geçiş işlemleri tamamlanmıştır. DSL ışığınızın yanmaması üzerine açılan arıza kaydı envanter bulunamadı olarak sonuçlanmıştır. Bunun üzerine arkadaşlarım tekrar başvuru yaptı. Onaylanması durumunda hizmetinizi kullanabileceksiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.