|
TurkNet Destek Burada (1998. sayfa)
-
-
PM üzerinden mesajınıza dönüş yaptık -
Merhaba, kaydınız üzerinden ekibimize bilgi verdik. Onay işlemi için sizi arayacaklar
İki farklı kampanya birleştirilemiyor. İki kampanyadan birini seçerek işlem yapabilirsiniz. -
Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden gönderir misiniz? Size yardımcı olmak isteriz -
Merhaba, iki farklı kampanya birleştirilemediği için abonelik başlangıcında arkadaşını getir kampanyasından yararlanamazsınız ama hizmetiniz aktif olduğu zaman arkadaşlarınızı kendi kodunuz ile davet ederek yararlanabilirsiniz -
ayno sorun bende de var. pm atıyorum
-
Merhaba, önceliğiniz için ekibimize bilgi verdik. İşlemlerinizi tamamlayarak sizinle iletişime geçecekler -
Merhaba, kampanya 31.12.2024 tarihine kadar geçerlidir -
Merhaba, her iki aboneliğiniz içinde ekibimize bilgi verdik. Sizinle iletişime geçecekler -
Comnet mağduru olup 2 gündür internetsizlikten iş güç yapamadık, geçiş için bize ait tüm işlemler e-devlet onayı dahil tamamlandı ancak bu sesli onay almak için aranma olayını daha ne kadar bekleyeceğiz? En azından e-devlet üzerinden digital onay verenlere bu geçiş işlemi daha kolay yapılabilirdi.
Abone no:4266309
-
Comnetten zorunlu gecis yapanlardan biriyim, dunden beri aranmayi bekliyorum, bu sabah aradilar telefon gayet iyi cekmesine ragmen sozde hanimefendi beni duyamadi yuzume kapatti...
Ozelden bilgileri gonderdim @TurkNetDestek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
turknet oturduğum yerde yan sokak arka sokak heryerde türk telekom gpon fiber var ama benim bulundugum caddeye halen VDSL var ve telekom değişim olmayacak diyor. lütfen türknet gigafiber isteğimizi iletim sayfanızdan iletim bircok kez ama dönüş olmadı. Hürriyet mah. Çeşmeyolu Cad. Büyükçekmece İstanbul.lütfen türknet iletin isteğimizi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, babamın ev internetini iptal ettirdik modem için kargo kodu gelicek dendi 3 gündür modem iadesi için kargo kodu gelmedi.üyelik iptal olduğu için müşteri hizmetlerine de bağlanamıyoruz
-
Türknet'te neden Türktelekom altyapıda hız maksimum 100mbit. Başka sağlayıcıda sorgulayınca 1000mbit çıkıyor.
Türknet'in bütün hızlara sabit fiyattan vazgeçmesi gerek yada hız seçeneğini 100mbit ile sınırlamayacak.
-
Merhaba, önceliğiniz için ilgili ekibimize bilgi verdik. Gün içinde ekibimiz sizinle iletişime geçecek -
Merhaba, GSM numaranızı ve ad-soyad bilginizi gönderir misiniz? Sizi arayarak yardımcı olmak isteriz😇 -
Merhaba, talepler doğrudan proje ekibimize iletiliyor. Bölgeden gelen taleplerin yoğunluğuna ve altyapının uygunluğuna göre değerlendirilecektir. Uygun görülmesi durumunda proje bölgelerine dahil ederek çalışmalara başlayacaklardır. -
Merhaba, konu linki ile birlikte müşteri numaranızı gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isteriz. -
müşteri no: 3969008
-
Merhabalar,
Mahallemize Gigafiber altyapısı geldi, başvuru için afişler de asıldı. Geçiş yapmak için mevcut interneti de iptal ettirdim. Altyapı sorgulama ekranında sokaktaki tüm binalarda fiber var, bizim binada hala vdsl görünüyor, uzun zamandır fiber kutusu da var binamızda, yardımcı olur musunuz?
Altay Mah. Karanfil Sokak Yarımca Apt. Etimesgut/Ankara
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X