Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (2000. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
40.343
Cevap
317
Favori
907.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
107 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
46. Sırada  bugün en iyi #23
Sayfa: önceki 19981999200020012002
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • komando57 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet iki farklı kampanya birleştirilemiyor. Kampanyalardan birini seçerek devam edebiliyorsunuz.
  • Asln54 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilgili ekibimize bilgi verdik. Kısa süre içerisinde size dönüş yapacaklar
  • major41 M kullanıcısına yanıt

    Başka zaman olsa gün içerisinde 100 kere aramışlardı.Başka ek ücret felan çıkmaz umarım sonraki aylarda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sona 1 adım

    TurkNet Destek Burada
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Herhangi not vs yazmamız gerekiyor mu modemi kargoya verirken ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Himurajutsu kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınız üzerinden ekibimize bilgi verdik. Kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecekler.
  • @TurkNetDestek müşteri no 4276170

    geçiş için hala aranmadım saatlerdir bekliyorum

  • Aktivasyon için arama bekliyorum sözleşme kimlik onaylandı hizmet no:4266887 @TurkNetDestek ilgilenirseniz sevinirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aktivasyon için arayabilir misiniz? Abone no: 4276761



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Section8 -- 12 Aralık 2024; 16:8:42 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • thurguth kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilgili ekibimize bilgi verdik. Gün içerisinde sizinle iletişime geçerek destek olacaklar
  • Merhaba kimlik fotoğrafını yükledik ve E-devlet'ten sözleşmeyi onayladık. Geçiş aktivasyonu için arayabilir misiniz Sevgili Türknet? 😊

    Müşteri No: 4277203

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • major41 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilettiğiniz şekilde bir süreç bulunmuyor. Hizmetinizi kontrol ettiğimizde ücretsiz kurulum ve 2 ay ücretsiz kampanyası tanımlanmış
  • Aktivasyon için arayabilir misiniz müşteri no 4269464

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caraxesss C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınız üzerinden ekibimize bilgi verdik. Sizinle iletişime geçecekler
  • dün başvurdum tüm onaylar tamam ama sesli onay için arayan soran yok.

  • Mert KÜÇÜKUNCU kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekibimize bilgi verdik. Kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecekler
  • Merhaba comnet müşterisiydim sıfırdan başvuru yaptık adres değişimi nedeniyle altyapımız çok iyi değil bakır kablo eğer memnun kalmayıp 3 ay sonra ayrılırsak alınmayan aktivasyon ve kurulum bedeli talep edilir mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kitabistanbul -- 12 Aralık 2024; 16:24:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdemunall E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, her iki aboneliğiniz içinde ekibimize bilgi verdik. Sizinle iletişime geçecekler.
  • @ müşteri no 4276170

    geçiş için hala aranmadım saatlerdir bekliyorum TELEFON BAŞINDA

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ciddi0 -- 12 Aralık 2024; 16:31:14 >
  • tugberk16 kullanıcısına yanıt
    Kutunun içerisine müşteri numarası ve ad soyad yazmanız yeterli olur.
  • 
Sayfa: önceki 19981999200020012002
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.