Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (2009. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40.233
Cevap
316
Favori
904.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
108 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20072008200920102011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zuhasiberepe kullanıcısına yanıt
    Merhaba, talebinizi ekibimize iletmiş görünüyoruz. Kaydınız üzerinden dönüş yapacaklardır.
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Kampanya kullanımı ardından ilk fatura döneminde kampanya uygulanmış olur. Arkadaşını Getir kampanyası ise bu kampanya bittikten sonra kullanılabilir.
  • SonKaleFener kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şu an bir fiyat güncellemesi bulunmuyor. Kampanya bitişinden sonra 499.9 TL olarak faturalama olacaktır. Ayrıca memnun kaldığınız sürece bizimle olmanızı isteriz, bu sebeple taahhütsüz hizmet sunuyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Valla hocam 24 saattir internetim yok suçum fibere geçin talimatı vermem !

    Bugün telekomdan arkadaşlar geldi binaya girdi apartmana sinyal verilmemiş abi dedi gitti

    156 tane destek talebi oluşturdum bugün 2. gün internetim yok

    Madem sinyal yok neden talebimi aldınız diyorum ee ııı diyorlar

    Telekomdan bir arkadaş buldum keyfi isterse sinyal verecekler kaç gün daha bekleyeceğim kimbilir

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhabalar, DM üzerinden ilettim.

  • mogux M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız deneyim için üzgünüz. Müşteri numaranızı özel mesaj olarak iletmeniz halinde kontrollerimizi gerçekleştirerek sizlere memnuniyetle destek olmak isteriz.
  • Tigerrrrrr T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekibimize bilgi vermeniz yeterlidir. Paket değişikliği yapılacaktır. Sabit bir fiyat olduğundan kampanya değişikliği olmayacaktır.
  • emrengel E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, GigaFiber kampanyası kapsamında abone olduysanız aynı anda iki kampanya kullanılamayacağından GigaFiber kampanyası geçerli olacaktır.
  • Merhaba. Müşteri numaranızı özel mesaj olarak iletmeniz halinde kontrollerimizi gerçekleştirerek sizlere memnuniyetle destek olmak isteriz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Paylaştım hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Mesaj niye geliyor o zaman? @TurkNetDestek

  • İyi akşamlar. Yeni üyeler için senelik peşin ödeme mümkün müdür?

  • Abone numaramı bildiğim; için kontrolleri kendim yaparak; kendi kendime destek oldum.Sorun çözülmüş gibi.

    Çok teşkür ederim.TurkNet Destek Burada 


    TurkNet Destek Burada
  • kurtwagner kullanıcısına yanıt
    Merhaba, tabii ki. Abone olduktan sonra peşin ödeme kampanyasından yararlanabilirsiniz.
  • emrengel E kullanıcısına yanıt
    Mesaj ComNet kampanyasından önce katılıp kampanyadan yararlanamayan herkese gönderildi. Farklı bir kampanya ile abone olunduysa ComNet kampanyasını üzülerek tanımlayamadığımızı paylaşmak isteriz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Değiştirme gibi bir imkanımız yok mu??

  • emrengel E kullanıcısına yanıt
    Sistem gereği kampanya girişi yapıldıktan sonra değişiklik yapılamıyor.
  • @TurkNetDestek hocam özel mesajlarınızı kontrol eder misiniz?

  • Eski aboneliğimin bitişine 2 gün kalması ve taahhütsüz internet arayışımla Turknet'e geçmek için, internetten başvuru yaptım.

    Şu anda 500mbit olan hızım turknet'te 100mbit göründüğü için de gigafiber istiyorum kısmından başvuruyu yaptım onayladım.


    Fakat onaylama kısımlarında benim superonline'dan turknet'e geçiş gibi algılamadı.

    Bana da kurulum ücreti yansıtıldığı görünüyor. Hem de manuel bir kapama süreci yaşayacağım, otomatik olarak geçişim olmayacak. En son akşam çağrı merkezinden bunu öğrendim yeni bir hat talebiniz olmuş şu anda iki internetiniz olacak, diğerini manuel kapatacaksınız denildi, ve de müşteri hizmetleri yüzüme kapattı. Bugün aradığımda 3 tane ayrı numaradan kendi hattımdan işleminiz gerçekleştiriliyor diyor çağrı merkezine bağlanmıyor. Online işlemler 30dk'dır yanıt vermiyor.


    TurkNet Destek Burada


    Özetle:

    -Şu anki başvurumu gigafiber isteğimle birlikte, kurulum ücreti ödemeden uygulanmasını talep ediyorum.

    -Yeni bir internet hizmeti değil de, geçiş hizmeti olarak dönüştürülmesini talep ediyorum, böylelikle kapanış vs. işlemlerini turknet halletsin.


    Bunları yapamıyorsak da iptal edelim, taahhüt cayma falan neyse ben kendi eski internetimle devam edeyim.





  • 
Sayfa: önceki 20072008200920102011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.