|
TurkNet Destek Burada (2009. sayfa)
-
-
Kampanya kullanımı ardından ilk fatura döneminde kampanya uygulanmış olur. Arkadaşını Getir kampanyası ise bu kampanya bittikten sonra kullanılabilir. -
Merhaba, şu an bir fiyat güncellemesi bulunmuyor. Kampanya bitişinden sonra 499.9 TL olarak faturalama olacaktır. Ayrıca memnun kaldığınız sürece bizimle olmanızı isteriz, bu sebeple taahhütsüz hizmet sunuyoruz. -
Valla hocam 24 saattir internetim yok suçum fibere geçin talimatı vermem !
Bugün telekomdan arkadaşlar geldi binaya girdi apartmana sinyal verilmemiş abi dedi gitti
156 tane destek talebi oluşturdum bugün 2. gün internetim yok
Madem sinyal yok neden talebimi aldınız diyorum ee ııı diyorlar
Telekomdan bir arkadaş buldum keyfi isterse sinyal verecekler kaç gün daha bekleyeceğim kimbilir
-
Merhabalar, DM üzerinden ilettim.
-
Merhaba, yaşadığınız deneyim için üzgünüz. Müşteri numaranızı özel mesaj olarak iletmeniz halinde kontrollerimizi gerçekleştirerek sizlere memnuniyetle destek olmak isteriz. -
Merhaba, ekibimize bilgi vermeniz yeterlidir. Paket değişikliği yapılacaktır. Sabit bir fiyat olduğundan kampanya değişikliği olmayacaktır. -
Merhaba, GigaFiber kampanyası kapsamında abone olduysanız aynı anda iki kampanya kullanılamayacağından GigaFiber kampanyası geçerli olacaktır. -
Merhaba. Müşteri numaranızı özel mesaj olarak iletmeniz halinde kontrollerimizi gerçekleştirerek sizlere memnuniyetle destek olmak isteriz. -
Paylaştım hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Mesaj niye geliyor o zaman? @TurkNetDestek
-
İyi akşamlar. Yeni üyeler için senelik peşin ödeme mümkün müdür?
-
Abone numaramı bildiğim; için kontrolleri kendim yaparak; kendi kendime destek oldum.Sorun çözülmüş gibi.
Çok teşkür ederim.
-
Merhaba, tabii ki. Abone olduktan sonra peşin ödeme kampanyasından yararlanabilirsiniz. -
Mesaj ComNet kampanyasından önce katılıp kampanyadan yararlanamayan herkese gönderildi. Farklı bir kampanya ile abone olunduysa ComNet kampanyasını üzülerek tanımlayamadığımızı paylaşmak isteriz. -
Teşekkürler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Değiştirme gibi bir imkanımız yok mu??
-
Sistem gereği kampanya girişi yapıldıktan sonra değişiklik yapılamıyor. -
@TurkNetDestek hocam özel mesajlarınızı kontrol eder misiniz?
-
Eski aboneliğimin bitişine 2 gün kalması ve taahhütsüz internet arayışımla Turknet'e geçmek için, internetten başvuru yaptım.
Şu anda 500mbit olan hızım turknet'te 100mbit göründüğü için de gigafiber istiyorum kısmından başvuruyu yaptım onayladım.
Fakat onaylama kısımlarında benim superonline'dan turknet'e geçiş gibi algılamadı.
Bana da kurulum ücreti yansıtıldığı görünüyor. Hem de manuel bir kapama süreci yaşayacağım, otomatik olarak geçişim olmayacak. En son akşam çağrı merkezinden bunu öğrendim yeni bir hat talebiniz olmuş şu anda iki internetiniz olacak, diğerini manuel kapatacaksınız denildi, ve de müşteri hizmetleri yüzüme kapattı. Bugün aradığımda 3 tane ayrı numaradan kendi hattımdan işleminiz gerçekleştiriliyor diyor çağrı merkezine bağlanmıyor. Online işlemler 30dk'dır yanıt vermiyor.
Özetle:
-Şu anki başvurumu gigafiber isteğimle birlikte, kurulum ücreti ödemeden uygulanmasını talep ediyorum.
-Yeni bir internet hizmeti değil de, geçiş hizmeti olarak dönüştürülmesini talep ediyorum, böylelikle kapanış vs. işlemlerini turknet halletsin.
Bunları yapamıyorsak da iptal edelim, taahhüt cayma falan neyse ben kendi eski internetimle devam edeyim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X