< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TurkNet Destek Burada (2008. sayfa)
-
-
Nereyi doğru yapıyorlar ki -_-
Sen o hızlarıda aldığına sevin. Tabi yükselttebiliyorsan yükselt ama türknetten öyle hızlı bir hizmet bekleme. Her arayan temsilciye tek tek anlatman lazım bir de değişince. Destek kaydını okumadan destek başlığına cevap yazıyor gibi cümleler kuruyorlar.
Desteğin başlığı internet değişikliği mi? Hızınız en kısa sürede yükseltilecektir diye Yazarlar.
Desteğin başlığı hız düşüklüğümü yada istenilen hızı alamama mı? Saha ekipleri durumu kontrol edecekler santralden dairenize kadar. Bir sıkıntı varsa tarafıma bildirir bildirmez size en kısa sürede dönüş yapaca diye yazarlar
Sen ben daha önce şunu alıyordum bunu alıyordum desende en son temsilci konudan tamamen habersiz bir şekilde yeni başlık açılmış gibi sana cevap veriyor. Klasik cümleler ile. -_-
Bizim 5 gündür internet yok. Adamlar hala saha ekipleri kontrollerini sürdürüyor diye yazıyor. 5 gündür saha ekipleri sorun tespiti yapamadılar. Hala sorun tespiti yapılacak ve ondan sonra sorun çözülecekte bana internet gelecek.
-
12.12.2024
Comnet mağduru olarak halen bağlantımı sağlayamadılar. Gerçekten inanılmaz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2 gün önce saat 15 gibi başvurdum, ertesi gün saat 13 gibi ekip ankastre bağlantısını yaptı, 1 saat sonra da internet geldi. sonrasında firma arayıp bine içi kurulum için randevu tarihi için aradı. ben yaptım gerek yok internet var dedim. Sorunsuz süreci tamamladım ben. Gayet güzel değerlerde veriyor şuan.
sizin gigafiber kullanıcısı mısınız? vdsl ise türk telekom ekiplerinde sıkıntı vardır muhtamelen
-
Fatura kesilirken o miktarlar düşüyordur. ilk abonelik sağlandığında giriş yapıyorsun orada 499 + 140*4 olarak gözüküyor. sanırım ondan bahsediyorsunuz?
-
Comnette 100 aldığım eve 50verdiniz ya yok şöyle yok böyle kendim ont bile ayarlayabiliyorken gram bilgisi olmayan müşteri desteğinizle hizmetiniz o kadar kötüki
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Her arayan müşteri temsilcisine brifing vermen lazım. Konuya yabancı oldukları için nasıl destek vereceklerini bilmiyorlar. Benim ve arkadaşımın tahminlerine göre bu müşteri temsilcileri ev iş modeliyle evden çalışan insanlar gibi. Konuşması düzgün ve birazcıkda bilgi sahibi olunca ev'den insanlara destek veriyorlar. Ama böyle detaylı konulara hakim olmadıkları için, ortada kalıyorsunuz.
-
selam turknet destek hocam statik ip lazım bana
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inceoktay -- 18 Aralık 2024; 15:6:4 > -
Hocam çok doğru söylüyorsun gerçekten, yıllar önce Türknet kullanmıştım. Seviye bu kadar kötü değildi, hatta çok daha iyi di. Şimdi müşteri hizmetleri vasat durumda, dünden beri 10 defa müşteri hizmetleri ile görüştüm. Daha işini düzgün yapan bir tane temsilciye denk gelmedim. 2 tane hattım var gerekirse iptal ettireceğim. Vasat bir hizmetleri var gerçekten. @TurkNetDestek
-
statik ip lazım kombiye uzaktan bağlanmak için ancak tanımlamıyorlar 29 earalığı beklayecekmişim çok üzücü bir durum telekom olsa böyle bir sorun olmuyor git müdürlüğe istediğin kadar tanımlasınlar staik ipi
-
Uygulama içi satın alabilirsiniz. Ayrıca keenetic konusundan sorarsanız size uygun modem çmzümğ vardır mutlaka
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teote -- 18 Aralık 2024; 16:28:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, DM üzerinden şikayet ve iletişim bilgilerinizi paylaşmanız halinde memnuniyetle destek olmak isteriz. -
Merhaba, DM üzerinden ad soyad ve iletişim bilgilerinizi paylaşmanız halinde memnuniyetle destek olmak isteriz. -
İki kampanya aynı anda kullanılamadığından, yalnızca bir kod kullanarak abone olabilirsiniz. -
Bilgilerinizi kontrol edebilmemiz adına iletişim bilginizi DM üzerinden iletmenizi rica edebilir miyiz? -
Merhaba, DM üzerinden abone numaranızı paylaşmanız halinde destek olmak isteriz. -
Merhaba, kontrol edebilmemiz için abone numaranızı özel mesaj üzerinden iletmenizi rica edebilir miyiz? -
Tabii ki. TurkNet’e abone olup gerekli işlemleri hazırladıktan sonra hizmet aldığınız operatöre geçiş talebinizi biz iletiyoruz. Kurulum işlemlerinin ardından da kısa sürede TurkNet kullanmaya başlıyorsunuz. Geçiş sırasında çıkan cayma bedelini de GigaFiber altyapısı için 10 taksite kadar, yerleşik operatör altyapısı için ise 6 taksite kadar faturanıza indirim sağlayarak üstleniyoruz. -
Merhaba, DM üzerinden iletişim bilgilerinizi paylaşmanız halinde ekibimizi bilgilendirmek isteriz. -
Merhaba, aktivasyonunuz tamamlanmış görünüyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X