Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40.237
Cevap
316
Favori
905.013
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
108 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu konu efsane olur :)

    İptal talebim işleme alınmış nihayet telefondan bir yeri arayacaktım hizmetiniz iptal talebinden dolayı kısıtlanmıştır diyor, hem kısıtlanıp hem de bu kadar sevindiğimi hiç hatırlamıyorum. Bu arada bütün bu olanlardan sonra 1 saat kadar önce teknik destek beni aradı hızınızda dalgalanma varmış şuan her şey normal görünüyor diye, yahu kardeşim dedim hızımda dalgalanma akşamları oluyor bu sadece benim sorunum değil binlerce insanın sorunu da aynı yani hızı kısıyorsunuz ayrıca ben vdsl de görünüyorum gelen sinyal adsl efendim bakalım durun vdsl deneyelim bırt cırt... ses kapatılır kısa bir bekleme süresi (bu sürede birilerinden onay istenir tahminen o onay verilmez) aaa sizin portunuz adsl (halbuki portumun vdsl olduğu 4 farklı operatörden teyit edilmiştir) efendim ttnet port değişimi için mail gönderiyorum yarın işleme alınır zart zurt... aman dedim mail falan gönderme ben hattın kesilmesini bekliyorum zaten (en son 1 ay öncede bir mail göndermişlerdi aynı hikayeleri yemiyorum artık)...

    Bu turknet şans işi arkadaş, genelinde sorun yaşarsın... bakmayın ben şöyle memnunum böyle hızım iyi yazanlara... profillerine bakın bir çoğunun kapalıdır ya şirket çalışanı, ya kod verip bir ay bedava kullanma peşindeki kullanıcıdır. 1,5 yıl kadar problemsiz kullandım eylül sonundan itibaren ayar tutmadı sistemleri... Haa 1,5 yıl problemsiz kullanırken gelip forumun bu tarafına bir mesaj yazmakta aklıma gelmedi :) Bu bölümdeysen ya yeni internet alacaksındır ya bir problemin vardır ya da... anladınız siz...

    edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dickinson -- 6 Kasım 2017; 19:6:2 >




  • Mesaj gönderdim sorunumu ve bilgilerimi kontrol eder miain lütfen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 12 Ekim 2017 tarihinde yaptığım başvuru hala sonuçlanmadı. Aradan neredeyse 1 ay geçti. Bu süre zarfında 10-12 kere turknet müşteri hizmetleriyle görüştüm fakat başvuru durumunda bir ilerleme yok. Daha ne kadar beklemem gerekiyor acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pulmicort -- 6 Kasım 2017; 18:16:9 >
  • https://forum.donanimhaber.com/turknet-rezilligi--129510191

    şu şikayeti çözün de görelim bitmeyen sorunları nasıl çözdüğünüzü.
  • Bir buçuk senedir Türknet müşterisiyim. Bir işim oldu aradığımda çağrı merkezinde hiç bir canlı kişi ile görüşemedim. Kayıt bırakıyoruz da onlar bizi arıyor. Biz gelişeceksiniz diye her yerde destek olduk beğendik beğendiğimizi söyledik ama siz batmayı tercih ediyosunuz. Müşteri temsilcisi ile görüşemiyorsak sorunlarla kayıt oluştur biz sizi ararız moduna geçtiğiniz için bugüne kadar tavsiye ettiğim herkesten özür diliyorum. Rezalet bir firma yolunda ilerledikleri aşikar. Taahhüt yok ama çile başlamış anlaşılan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi arkadaş abone oldu.Ama abone olurken müşteri hizmetlerine anında bağlanıyordu.Kayıt işlemleri tamamlandı,hattı açıldı.2 gün internet gelmedi.Bu sefer müsteri hizmetlerini aradığında anında bağlanan canlı destek ortadan kayboldu.Muhatap bulamamıştı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20eylül başvuru tarihim hala bağlantı sağlanamadı.Iptal için başvuru yaptım bağlanmayan internet için aradı bayan sorun nedir neden iptal etmek istiyorsunuz diyor siz insanlarla dalgamı geçiyorsunuz.Bağlanamamış internet için birde dilekçe istiyorsunuz.Lanet olsun başvurduğum güne 1.5aydır bi internet bağlanamazmı anlamış değilim.Kanser olmak isteyenler başvursun arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, hattım 100mbps desteklemesine rağmen 35mbps alıyorum. Yardımcı olur musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1hkn kullanıcısına yanıt
    Tt port ücretlerine zam yaptığı için yapa'da değilseniz bu paraya en fazla 35 mbit verebiliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • son 2 haftadır gece yatarken tel.den internette gezineyim diyorum uyuyana kadar tel.i elime alıyorum bir siteye yarım saatte giriyor bir çok farklı sitede deneme yapıyorum, çoğu zamanda istek zaman aşımına uğradı diyip hiç açmıyor ama tuhaf bir şekilde youtube a girip 1080 p de video izleyebiliyorum ama uygulamalardan bile (youtube hariç)herhangi bir şekilde internete ulaşamıyorum.
  • 2haftadır dsl ışığım yanmıyor, hiç bir teknik yetkiliye bağlanamıyorum. Hiç bir arıza kaydına 2gün içinde dönüş yapılmadı hatta sorununuz düzeldi diyerek kayıt sonlandırılmış durumda

    Net bir bilgilendirme talep ediyorum olmaması durumunda iptal işlemlerini başlatıcam



    Müşteri No:998156

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunlara bak



    Ben sizi dostlara tavsiye ettim bide. Yazik valla.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Facebook ve twitter destek sayfalarını dan yardım talep ettik sonuç alamadık. Birde buraya yazalım bakalım ne yapacaksınız. Bakın turknet ten önce vodafonenet kullanıyordum iptal edip turknet geçiş yaptım Vodafone kullanırken Akn süreci içinde 16 mbit internet hızı alıyordum siz ise İnterneti 12 mbit olarak sabitlenmişsiniz hattım desteklediği halde 5 ayrı internet arıza kayıt açtım hiçbirinde düzeltilme olmadan açtığım kayıtlar kapandı. Alabileceğiniz en yüksek hızı alırsınız diyorsunuz hattımı 12 mbit olarak sabitliyorsunuz Müşteri hizmetlerini arıyorum sesli yanıt otomatik cevap veriyor müşteri temsilcisine bağlanamıyorum haliyle sorunumu anlatamıyorum. Bu ayrıca rezillikten aşağı değil müşteri aradığı zaman karşısında muhatap görmek ister. Şu İnterneti 16 mbit e çıkarın artık BTK yanı başvurmak lazım illaki. Aşağıda modem arayüzünde ki hat değerlerim ve sizin sayfanızda açtığım arıza kayıtları
    TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek Burada

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1 aydır ilk kez bir akşam ping normal, hız düşük(2.5mbps) ama idare eder şimdilik.
  • TurkNet Destek Burada


    E biz AKK yok diye geçmiştik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Informed -- 6 Kasım 2017; 19:51:12 >
  • sayin yetkili lutfen yardim edebilir misiniz. 1 ay once basvurdugum interneti port sorunu sebebiyle bekledim ve 6 gun once hizmetin acildigi seklinde sms geldi. fakat modeme internet gelmiyor yani adsl isigi yanmiyor. suan olmayan internetin fatura donemi coktan baslamis durumda ve 1 hafta gecti. musteri hizmetini arayip hicbir canli destege ulasilmadigi icin port probleminin bile halledildigini teyit edemiyorum veya baska bir problem varsa da herhangi bir destek yok ve actigim destegi bildireli 2 is gunu gecti.
    (sayin yetkili abim, ogrenciyim yapmayin etmeyin kurban olam olmayan internetin faturasi geliyor bari beni koparmayin)
  • Aylardır hızım 60 mbit idi sorunsuz kullanıyordum ve 2 günce önce aniden 20 mbite düşürüldü neden böyle bir şey yapıldı eski haline dönülmesini istiyorum.
  • _ErKaN_ kullanıcısına yanıt
    Bina girişindeki telefon kutusuna bakın kablonuzu hazırlayıp bırakmışlardır. Üzerinde isminiz yazar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Informed I kullanıcısına yanıt
    forumdaki turket çalışanları gibi bir kaç öneri sunayım sana. çalışan değiller ama ne hikmetse sürekli müşteri hizmetleri ağzıyla konuşuyorlar.

    bu olayın turknetle alakası yok kesin hattın bozuk modemin bozuk iç tesisatın bozuk bence bunların hepsini yenile.

    arkadaşım sen wifiyle test yapıyorsun kabloyla yap.

    o da olmadı modemden çıkan pc ye giren kablo varya lan kablosu onu değiştir kesin o bozuk.

    bunların hepsini yaptın yine mi olmadı

    o zaman tt sabote ediyor. allah onu bildiği gibi yapsın.

    tt yapıyor hızını kesiyor turknetin elini kolunu bağlıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 6 Kasım 2017; 22:41:19 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bunun neden bu şekilde olduğunu biliyormusunuz? @TurkNetDestek

    TurkNet Destek Burada
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.