Geçen hafta TürkTelkom'dan geçiş yaptım. Hızım başta sabit 28mbps'ydi. Ancak cumartesi günü sabah alabileceğim maksimum hızı, 75mbps'yi alabilmek için paketimde arttırma yapınca hızım tuhaf bir şekilde düşmeye başladı. Dün akşam saatlerinde neredeyse internetim yoktu. Sabah biraz düzelse de 2 kere kopma yaşandı ve çok dalgalı. Bazen 30mbps gösteriyor bazen 10mbps gösteriyor. Ancak dünden beri bir türlü 75mbps olmadı. Modemi fabrika ayarlarına döndürdüm, reset attım ama hiçbiri işe yaramadı. Sanki paketim hala 35mbps gibi ancak online işlemler bölümünde geçiş sağlanmış gözüküyor. Kayıt açtım ama ''sorun yok'' deniliyor. Gün içerisindeki değerlerimi gönderip tekrar mesaj attım ama değişen bir şey yok hala. Abone numaram 1907334. ![]() ![]() ![]() Art arda yaptığım testlerde bile bu kadar oynama oluyor. Sanırım hattıma tanımlanan download değerinin fazla olmasından sebep SNR margin değerim çok düşük. Bu sebeple de çok dengesiz sonuçlar alıyorum sanırım. Edit: Bu sabah saat 13 gibi bölgemde dengesiz trafik dağılımı olduğu için performans kayıpları meydana geldiğini ve dün gece çalışma yapılıp doğru şekilde paylaştırma yapıldığını belirten bir mesaj aldım. Mesajı aldığımda hızım düşüktü ancak mesajda gün içerisinde düzelecektir yazdığı için bekledim, ancak değişen bir şey olmadı hızım halen vaat edilen hıza yaklaşmıyor. Değişen tek şey gün içerisinde aldığım sonuçlar daha stabildi o kadar. Ayrıca akşam hız düşmesi de yaşadım dün. Umarım bugün de olmaz. Bugün itibari ile bu iki sorun 4 gündür giderilmiyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi razzPoker -- 24 Kasım 2020; 20:10:3 > |
TurkNet Düşük ve Dengesiz Hız Problemi



-
-
Netspeed'e davet kodumu "G541GA" kullanarak 12 ay boyunca 5 TL indirim alabilirsiniz. Taahhüt yok
1 Yıllık abonelik fatura düzenli ödeniyor
-
Adam bunu mu sormuş? Burası reklam yeri mi? Forum yönetiminin böyle cevaplar için kısa süreli bölüm uzaklaştırması vermesi gerekiyor bence.
Konunun cevabına gelirsek. Ben de 2018 Mart - 2019 Mayıs arası Türknet kullandım ve bahsettiğin sorunu bütün aboneliğim süresince yaşadım, hiçbir şekilde çözüm bulamadılar, çözmediler. Bir süre daha online işlemlerden şikayet oluştur ve iptal talebi oluştur. Seni arayıp "aman efendim, canım efendim" dediklerinde bu sorunu anlat ve son bir kez şans verdiğini söyle. Belki öyle çözerler. Ben Superonline Fiber altyapısına geçtiğim için bütün "aman efendim"lerine "yok" demiştim, belki sen de çözerler.
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızdan bağımsız olarak network ekiplerimize ilettim. Network ekiplerimiz gerekli kontrolleri ve çalışmaları yapacaktır. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğim. -
Güncel.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X