Öncelikle merhaba turknet hattımı 18.09.2020 tarihinde milenicom dan devir aldığı devir anından itibarem internetim yok modemim ip dahi alıyor teknik arkadaşların bana sorunun tek nedeni kullanıcı adı ve şifre olarak geliyorlar sistemlerinde bu gözüküyor olabilir fakat kafamı karıştıran 2 mevzu var 1-turktelekom fiber altyapıda olduğum için turktelekomun veriği modem otomatik kullanıcı adı ve şifre alıyor bunuda hatasız biçimde turknetten alıyor ben yinede hata olabilir diyerek elimle bilgileri yeniden girdim 2- turknet ile her telefon görüşmemde şu kadar saattir aktif gözüküyorsunuz diyorlar ama hat aktif değil oim merkezde aktivasyon süreciniz devam ediyor bilgisiyle karşılaşıyorum sadece turk.net internet sitelerine giriyor başkada hiçbiryere girmiyor daha öncee foruma kullanıcı adı ve şifre ile ilgili sorun yaşayanlar var diye biliyorum bu arkadaşlar bilgilendirebilirse sevirim sorunları nasıl çözülmüştü teşekkürler Turknet destek pm üzerimden sizinle irtibat kurdum
Daha yeni sistem. Bu tarz sıkıntılar olur. İnşallah cozerler.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
mcrew
kullanıcısına yanıt
bakalım sıkıntısını çekiyorum arıza kaydına bakan teknik ekip ile günde 1 kuruşumun var hergün 1 cevap geliyor artık o gün gelen cevapta sorunum çözülmeiyse ertesi güne kadar sonuç alabileceğimi düşünmüyorum
Merhaba, öncelikle daha önce kullandığınız mevcut modemle hizmete devam edeceğiniz için bir kurulum işlemi yapılmaz. Sadece size gönderdiğimiz kullanıcı adı ve şifresini modeme girmeniz yeterli olacaktır. Geçiş işleminin 18:09.2020 tarihinde yapıldığını ilettiniz, kontrol edebilmem için PM üzerinden müşteri numaranızı ya da GSM numaranızı paylaşır mısınız?
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
pm üzerinde görüşmelerimiz mevcut
hrnatcnH
kullanıcısına yanıt
Merhaba, kontrol ettiğimde modem kullanıcı adı ya da şifreniz yanlış olabilir. Modem hatalı ıp alıyor. Bilgilerinizi kontrol ederek tekrar kurulum yapar mısınız?
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Destek numarası 36566240 tüm kontrolleri yaptım tekrar tekrar kurulum yaptım 5 kez modem resetledim modem üretici firmasıyla görüştüğümde PPP kullanıcı adı ve şifre sinin sıfırlanması durumu çözebileceği belirtirdi 18.09.2020 tarihinen beri internetim yok lütfen gerekli ilgiyi gösterim sorunumu çözermisiniz teknik ekip beklemiyoruz saha ekibi kontrolü beklemiyoruz neden bu kadar uzadı bu konu defalarsa doğru şekilde giriş yaptığımı hatta turktelekom fiber altyapısında olduğundan ötürü verilen modemlerin sistem üzerinden otomatik kurulum yaptığını bile belirtttim hala robot gibi otomatik cevaplarla geliyorsunuz çözüm istiyorum
Bilgilerinizi kontrol ederek kurulum yaptığınızı ve sorunun devam ettiğini teknik ekibimiz ile paylaştım. Tekrar kontrol ederek size bilgi verecekler.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Biraz önce teknik kayıt üzerinden Özlem hanımla görüştüm tamda beklediğim cevaplardan biri geldi aktivasyonunuz tamamlanmadığı için müdahale edemiyorum turktelekoma kayıt açamıyorum hattınız pasif durumda aktivasyon ekiplarine durumu ilettim onlar ilgilecekler destek kaydını kapatıyorum cevabını aldım eyy aktivasyon ekipleri size kaç defa dedimki turknet oim merkezine giriş yaptığımda aktivasyon süreciniz devam ediyor yazısıyla karşılaşıyorum bu ne olaki diye sordum teknik kayıt açtınız bakalım kaç gün daha beklemek zorundayım
hrnatcnH
kullanıcısına yanıt
Merhaba Alihan Bey,ben Özlem A. sizinle görüşme sağladığımda aktivasyon işlemlerinizin tamamlanmadığını hattın henüz pasif durumda olduğunu ilettim. 36312546 numaralı aktıvasyon kaydınız üzerinden işlemler sağlanacaktır. Esen kalın.
hrnatcnH
kullanıcısına yanıt
Merhaba, hattınız için aktivasyon ekibimize bilgi verdik, gelişmeleri paylaşacağız.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme