Şimdi Ara

TurkNet geçiş macerası (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
0
Favori
3.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 28.01.2022 tarihi saat 14:00 itibari ile diğer işletmeciye geçiş işlemi başladığına dair bilgilendirme geldi. 48 saat içinde geçiş işlemi yapılacak dendi.


    Bugun 212 990 02 ** numaralı telefondan arandım. TurkNet aboneliğimin başlayıp başlamadığı soruldu. Başlamadığını ilettim. Size görüşme sonunda kullanıcı adı ve şifre ileteceğim kısa bir zaman zarfında aboneliğinizde aktif hale gelecektir dendi. Peki dedim.

    Daha sonra internet işlemleriniz yapılmış fakat TV aboneliğiniz için kurulum bilgisi girilmediği söylendi. Bunu söyledikten sonra yüzümden bir gülümseme belirdi.


    TurkNet ne zamandan beri TV satmaya başladığını sordum.

    "2022 yılındayız artık..." dedi ve ben araya girdim. "aradığınız numarayı söyleyebilir misiniz?" der iken yüzüme kapatıldı.


    Tamam biliyoruz bunlar dolandırıcı. Fakat benim adımı ve telefon numaramı, ayrıca TurkNet aboneliğimin başladığına dair bilgileri nereden alıyorlar?


    Yarın pazar ve 48 saat süresi 14:00 gibi bitecek. Umarım geçiş işlemi yapılır. Yoksa dolandırıcı firma yeni fatura çıkartacak..





  • InsideR kullanıcısına yanıt

    48 saat doldu bende 51.nci saatte aktifti. Kişisel veri işleme onay verdiysen arıyor üçkağıtçı adamlar, ben vermedim aramadılar sorunsuz şuan süreç, size hayırlı olsun şimdiden :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba @TurkNetDestek bağlantı yapıldı, fakat paket kaybı yaşıyorum, sayfalar bazen yüklenmiyor açılmıyor. Hızım iyi, snr margin değerim 8lerde geziyor. Yardımcı olur musunuz bu problemi çözmek adına? Şikayet kaydı açtım, abone no isterseniz özelden yazabilirim..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ordinaryus1 O kullanıcısına yanıt

    Eyv. gece 00:30 da bağlandı benimde bir sıkıntı yok.


    Arasınlar istedikleri kadar zaten kişisel bilgilerimiz diğer firmalardan çoktan satıldı yada çalındı. Müşteri hizmetlerinde çalışmış bunun eğitimi vermiş biri olarak beni zaten kandıramazlar. Bilinçsiz insanları kandırıyorlar. Zaten 2 dk sonra suratıma kapatıyorlar :D


    @Ordinaryus1 SNR değeri benimde 9 düştü. 52MB hız için. Modemi kapadım açtım 19 a çıktı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi InsideR -- 30 Ocak 2022; 4:6:22 >
  • Ordinaryus1 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, online işlem merkezi üzerinden açtığınız kaydınız numarasını paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Destek Numarası

    50068819

    Halen bağlantıda sorunlar mevcut, kopmalar, sayfa yüklenmeme sorunu, düşük snr değeri vs vs.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • InsideR kullanıcısına yanıt

    Hangi paket var sizde? Bende 75lik paket mevcut


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ordinaryus1 O kullanıcısına yanıt

    özgür 50lık paket.


    az önce internet koptu. hat değerleri yani snr değerleri 9 a düştü. 3 kez modemikapadım açtım snr 17 çıktı. Bu şekilde her koptuğunda sıkıntı yaşayacak isek işimiz var sanırım.


    TurkNet geçiş macerası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi InsideR -- 30 Ocak 2022; 11:36:0 >
  • InsideR kullanıcısına yanıt

    Destek kaydı bırakın derim, altyapıya baksınlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ordinaryus1 O kullanıcısına yanıt

    Devam eder ise bırakacağım. İlk günü daha. Bakalım bir test edelim.

  • Telefon geçiş belgeniz yerine hatalı olarak internet geçiş belgesi yüklendiği için geçiş başvurum yapılamadı bir daha mı imzaya gelinecek beklemedeyim. @TurkNetDestek

  • basmane kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol edebilmem için destek kayıt numaranızı iletir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    49968189

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • basmane kullanıcısına yanıt
    Ekiplere bilgi verilmiş, tekrar ekip yönlendirmesi yapıldı.
  • Destek Numarası

    50068819

    Halen bağlantıda sorunlar mevcut, kopmalar, sayfa yüklenmeme sorunu, düşük snr değeri vs vs. @TurkNetDestek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ordinaryus1 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 2022013000093438118 numaralı arıza emri ile saha ekiplerine yönlendirme yaptık. En kısa sürede çözümleyerek size bilgi vereceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Herhangi ekip geldiği yok, problemimiz devam etmekte. Ve yurt dışı çıkışlarında ping 200ms görüyoruz, neden?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ordinaryus1 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde hattınızda tanımsal bir sorun tespit edildiği bilgisi paylaşılmış ve kontroller devam ediyor. Net uzmanımız gelişmeleri sizinle paylaşacak.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Yarın geleceğiz diye arandık ekipler tarafından, fakat herhangi ücret ödeyecek miyiz bilgi verilmedi bh konuda? Servis ücreti vs.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ordinaryus1 O kullanıcısına yanıt
    Ücretli olarak yerinde destek ekibi gelmeden önce sizden onay alıyoruz ve bu şekilde yönlendirme yapıyoruz. Ama yarın gelecek olan ekip için size bir ücretlendirme yapılmayacak.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.