Şimdi Ara

TURKNET hat sorunu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.062
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yalın internet paketine başvuru yaptım.Ankastre (kutudan)gelen hattı direk bağlantı ile sabit telefona bağlayınca sorunsuz kullanabilirken internete bağlayınca dsl ışığım yanmıyor.Türknet bana hattımın taşındığı bilgisini yalan söylüyor diyerekten ttneti aradığımda hattımın taşındını öğrendim.Diğer bir çözüm yolu olarak 0 n17u modemimi farklı issde çalıştırdım herhangi problem yok.Size sormak istediğim:
    -internet hattımın açıkça bağlantısı olmadığı görünürken (bağlantı olsa ya yüksek ping problemi ya hat kesilme problemi yada düşük hız problemi yaşarım ama dsl ışığım yanar diye düşünüyorum)3arıza kaydımada olumlu(aslında olumsuz hala problem devam ediyor) dönüş yapılıdı işleri neden yokuşa sürüyor olabilirler.
    -Bu durumda benim yapabileceğim bir işlem varmı?benden kaynaklı bir sorun olabilir mi? Çözüme en kısa nasıl gidebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Up...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanıcı adı ve şifre sms ile geldiyse türknet müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlatın. Hattı aktif etmiyorlar sanırım siz arayana kadar.
  • Hattı aktif etmek için 3 kere arıza kayıdı açıp btk ve bimere şikayette bulundum son arızanın bugün 3.günü ve hala aranmayıp sorununda düzeltildiği yok bekliyorum bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca farklı bir bilgi vermek gerekirse online işlemlerde herhangi bir kullanım veya paket bilgisi gorüntuleyemiyorum.Hat gelmese bile kullanıcı aktif olursa paket bilgileri işlenmesi gerek değilimi?Benim çıkarımım sahada herhangi bir problem olmamasına karşın hattım sistemde bir problemden dolayı aktif hale getirmediği.Kullanan arkadaşlar ilk kullanım dan itibaren paket bilgilerini görüntüle biliyor muydu söylerse sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Salı günü ilk bağlantı gerçekleşti. Tarife bilgilerini, kulanım bilgisini online işlem merkezinden görüntüleyebiliyorum. Müşteri hizmetleriyle görüştüğünüzde bir de bu sorunu söyleyin. Belki çözerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dediğimiz gibi yapıp türknete yaşanan sorunu belirttim tahmin ettiğim üzere bilgileri yok.Arıza kaydına ayrıyetten not aldırttım inşallah çözüm olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknette yalın bağlantı olanağı yok tüm abonelikler telefon ile.
  • kardeş sorun şu

    ttnet den turk net e geçtin

    ttnet de seni cezalandırdı nasıl beni bırakırsın diye

    açmıyor internetini gidip telekom müdürlüğüne cıngar çıkartacaksın hattımı açın diye

    ondan sonra bak nasıl giriyorsun internete

    ilave olarak turk telekom müdürlüğüne gittiğinde hattının tamamen taşındığını öğren

    bu adamlar gelip sana bir fatura daha kitleyebilirler arada
  • Bugün itibariyle kötü haberi aldık her yerde hattımın 74 mbit destekleyeceği teminatı almama rağmen santraldeki arkadaşlar en fazla 16mbit kullanabileceğimi söylemişler vdsl modem cat6 kablo çekmemiz hepsi yalan oldu teşekkürler Türknet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.