Şimdi Ara

TürkNet VDSL Geçiş Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.631
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Daha önce yalın internet kullanmaktaydım. Doğal olarak ev telefonu hattım yoktu. Sonra Türknet e VDLS tarife olarak geçiş yaptım. Fakat evimde telefon hattı olmadığı için VDSL aboneliğim başlayamadığını söylüyorlar. Tam üç aydın onlarca kez mesaj atıyorum her seferinde "Türk Telekomdan kaynaklanan bir hata nedeniyle ev telefonunuz aktik hale getirilemiyor. Sizin şu anda hernagi bir işlem yapmanıza gerek yok" şeklinde mesaj atıyorlar. Birebir muhatap alacağım müşteri hizmetleri de yok malesef. Her seferinde aynı mesajı atıyorlar ama sorunun nedenini bir türlü söylemiyorlar. Elim kolum bağlı bekliyorum. Ne yapmam gerekiyor. Bu yazdıklarımı okuyan türknet yetkilisi varsa Allah rızası için iletişime geçebilirmiyiz. Sonunda iptal ettireceğim aboneliğimi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cinemaker -- 22 Nisan 2019; 9:10:55 >



  • Hocam.
    Diğer servis sağlayıcılar ile görüşün. Millenicom, netspeed gibi.
    Onlar bir sorun olup olmadığını görürler.
    Eğer gerçekten turknet in dediği gibi ise milleni com veya diğerleri bunu size söyler, geçiş yapamayız der.
    Sen hattı taşıyacak gibi görüş bakalım, onlar ne diyecekler.
  • Benimde Türknet'e geçirdiğim bir arkadaşımda senin yaladığın durumun aynısını yaşadık. TT ile ortak çalışma ile bile çözemediler. Santrale gidip ayrıntı öğren arıza hakkında bazen çok saçma şeyler çıkabiliyor.
  • başıma geldiği için yazma ihtiyacı duydum. ben ttnette iken adres değişikliği yapıph adsl hattımı taşıttırdım daha sonradaki türknet'e geçtim . ben vdsl beklerden tabi hat adsl olarak döndü daha sonra durumu belirttim. daha sonra tt saha ekibi gelip mahalle kutusuna müdahele ederek adsl portu vdsl porta naklettiler.

    yani siz türknete ben adsl idim vdsl geçmek istiyom dediğiniz zaman tt'ye iş emri açılıyor tt ekibinin gelip port aktarımını yapması gerekiyor.
  • Merhabalar, ben sizin yaşamış olduğunuzu durumu anladım. Yerel operatör kaynaklı telefon hizmetinizi bizde aktif hale getiremediğimiz durumlarla karşılaşabiliyoruz. Yerel operatör kaynaklı bir hata bu. Siz bana PM üzerinden ulaşın. Ben hizmetinizi detaylı olarak kontrol ettireyim. Size daha net ve yardımcı olacak şekilde geri dönüş yapayım.
  • Yanıtları için teşekkürler şimdi destekci arkadaşa pm attım cevap bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, ben sizin yaşamış olduğunuzu durumu anladım. Yerel operatör kaynaklı telefon hizmetinizi bizde aktif hale getiremediğimiz durumlarla karşılaşabiliyoruz. Yerel operatör kaynaklı bir hata bu. Siz bana PM üzerinden ulaşın. Ben hizmetinizi detaylı olarak kontrol ettireyim. Size daha net ve yardımcı olacak şekilde geri dönüş yapayım.
    Kardeşim sorunuma bakacak mısınız. Dünden beri kaç tane mesaj attım pm den ben sizin firmanıza neden hiç ulaşamıyorum muhatap bulamıyorum acaba
  • cinemaker kullanıcısına yanıt
    Ayni paraya adsl vermek varken neden vdsl versinler ki ? Yani gecirmemeye ugrasiyorlar.
  • cinemaker kullanıcısına yanıt
    Netspeed
    millenicom
    oris telekom
  • cinemaker kullanıcısına yanıt
    Hizmetinizi ben detaylı olarak inceledim. Siz bize telefon hattınız olmadan farklı bir operatörden geçiş yapmışsınız. Biz size telefon hattı tanımlamak istediğimizde yerel operatör kaynaklı bir hata alıyoruz. Bu sorunu çözüme ulaştırmak için arkadaşlarım yerel operatör tarafı ile iletişime geçmiş ancak detaylı bir cevap alamamış ve işlemlerinizi gerçekleştirememiş. Telefon hattınız bize geçmediği için hattınızı VDSL'e geçiremiyoruz. Sistem buna izin vermiyor. Siz bu yüzden ADSL olarak hizmetinizi kullanıyorsunuz. Bana bunun için bir kaç gün izin verin. Tüm süreci ben tekrar yöneteyim. Size yardımcı olmaya çalışayım.

    Tabii karar sizin, hizmetimiz bu yüzden taahhütsüz... Memnun kalmazsanız hizmetinizi iptal ettirme özgürlüğüne sahipsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Hizmetinizi ben detaylı olarak inceledim. Siz bize telefon hattınız olmadan farklı bir operatörden geçiş yapmışsınız. Biz size telefon hattı tanımlamak istediğimizde yerel operatör kaynaklı bir hata alıyoruz. Bu sorunu çözüme ulaştırmak için arkadaşlarım yerel operatör tarafı ile iletişime geçmiş ancak detaylı bir cevap alamamış ve işlemlerinizi gerçekleştirememiş. Telefon hattınız bize geçmediği için hattınızı VDSL'e geçiremiyoruz. Sistem buna izin vermiyor. Siz bu yüzden ADSL olarak hizmetinizi kullanıyorsunuz. Bana bunun için bir kaç gün izin verin. Tüm süreci ben tekrar yöneteyim. Size yardımcı olmaya çalışayım.

    Tabii karar sizin, hizmetimiz bu yüzden taahhütsüz... Memnun kalmazsanız hizmetinizi iptal ettirme özgürlüğüne sahipsiniz.
    Merhaba. Aboneliğimin iptali için fax gönderdim. 3-4 aydır sorunum çözülmedi malesef. Yani benim yapmam gereken bir konu varsa onu yapayım gerekirse türk telefom ile görüşeyim dedim ama yine verdiğiniz yanıtta da sorunun ne olduğunu söylemiyorsunuz. Yani ben yine anlamadım sorunumu. Benim evimde telefon hattı mı yok aktif hale mi gelemiyor




  • Ben de TTNet ten geçtim. yalın internet kullanıyordum. Türk Telekom VDSL aboneliği için telefon hattını zorunlu tutuyormuş galiba turknet gibi isslere. beş gün oldu geçeli. telefon hattının aktif olmasını bekliyoruz. VDSL için geçtik turknete. 3 ay surundurulursem ne anlamı kaldı şimdi.
  • Türk Telekom tarafından yapılan bezdirme çabaları bunlar belli ki. ama turknet in de burda birşeyler yapması gerek. yoksa daha aboneliğin başında böyle şeyler yaşamak bıktırıyor insanı.
  • Bugün diğer hattın geçiş işlemi tamamlandı heryerde vdsl 35 mbps (oim,sözleşme,v.b.)yazmasına rağmen 16 mbps adsl tanımlanmış hatta bizde vdsl bekliyenler kervanına katıldık maalesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emo5313

    Bugün diğer hattın geçiş işlemi tamamlandı heryerde vdsl 35 mbps (oim,sözleşme,v.b.)yazmasına rağmen 16 mbps adsl tanımlanmış hatta bizde vdsl bekliyenler kervanına katıldık maalesef
    Aynen belliki genel yalan politikaları
    Satarken işte şöyle olacak böyle olacak diyerek kandırıp abonelik başlayınca çeşitli bahanelerle ADSL hizmetine mahkum ediyorlar yazık ama bakalım bugün 1 .gün ,istediğim olmadı değiştireceğim
  • Arkadaşlar aboneliğimi iptal ettirmek için fax gönderdim ve türknet tarafından arandım. Söyledikleri,; benim önceki aboneliğim yalın internet olduğu için telefon hattım yokmuş. Telefon hattım olmadığı için de vdsl hizmeti veremiyorlarmış. Telefon hattı bağlanması için gerekli boş portun binada olmadığını söylediler. Port boşaldığı zaman ya da yeni port eklendiği zaman telefon hattımın bağlanıp vdsl aboneliğinden yararlanacağım söylendi. Anlayacağınız Türknet ile devam ediyorum ve telefon hattımın açılmasını dört gözle bekliyorum.
  • cinemaker kullanıcısına yanıt
    ben daha geçen ay telefonu iptal edip yalın internete geçmiştim. 10 gündür de turknete geçtim. port sıkıntısı olmaması lazım. hepsi hikaye bence. biz zaten VDSL fiyatları pahalı olduğu için turknete geçtik. turknet bize adsl veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daytripper25

    ben daha geçen ay telefonu iptal edip yalın internete geçmiştim. 10 gündür de turknete geçtim. port sıkıntısı olmaması lazım. hepsi hikaye bence. biz zaten VDSL fiyatları pahalı olduğu için turknete geçtik. turknet bize adsl veriyor.
    Aslında Adsl olarak 16mbit sınırsız iyi fiyat hele ki gelen zamlardan sonra. Ama madem hattım destekliyor neden 36mbit almak varken 16mbit e razı olayım diyorum
  • cinemaker kullanıcısına yanıt
    20 TL fark ediyor. ama ttnet sağlayıcı sonuçta. diğer operatörlere nasıl davranıldığı ortada. turknet müşteri hizmetleri sadece abonelik başında aktif. sonrası sıkıntı. şansına bağlantı kopmasın diye dua edeceksin artık. ayrıca ben hızım artsın diye geçtim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.