İnternete artık ihtiyacım olmadığından ve şehir değiştirdiğimden ev telefonuyla beraber hizmet aldığım TurkNet'ten internet hizmetimi kapatarak telefon hattımı tekrar Türk Telekom'a taşımak istedim. Öncelikle her iki firmanın temsilcileriyle defalarca telefonda konuştum. Bunun üzerine bana da önerildiği şekilde ilk önce 31.03.2020 tarihinde Türk Telekom'a bireysel olarak nakil işlemi için başvurdum. Bu başvurumun üzerinden 2 hafta geçtikten sonra Türk Telekom yetkilileri tarafından arandım ve bana halen TurkNet'e gönderdikleri nakil talebine yanıt alamadıklarını ve benden TurkNet çağrı merkezini aramamı önerdiler. Her iki firma arasında başka işim gücüm yokmuş gibi, onların çalışanlarıymış gibi aralarındaki iletişimi ben sağlamaya çalıştım onca işimin arasında. Sonrasında TurkNet çağrı merkezini aramama rağmen bana bu konu hakkında Türk Telekom'dan henüz bir yanıt almadıklarını söylediler. 21.04.2020 tarihinde TurkNet müşteri temsilcisi bana telefon hizmetimin kendilerinden çıktığını, sadece internetimin onlarda olduğunu, dolayısıyla hattımı kapatmak için başvuru yapabileceğimi söyledi. Bilgilendirildiğim üzerine telefon hattımın nakil işleminin Türk Telekom'a transfer edildiğini ve 2 ayı geçen içinde bulunduğum ekonomik zor koşulları da göz önüne alarak daha fazla fatura ödeyemeyeceğimden iptal için gerekli işlemleri gerçekleştirdim. 4 gün sonra ise iptal işlemini gerçekleştirildiği mesaj olarak bana bildirildi. Sonrasında Türk Telekom'u arayıp neredeyse 1 ayı geçen nakil başvurumun teyit edildiğini onlardan da öğrenmek istedim. Fakat bana nakil işleminin hala TurkNet sebebiyle askıda olduğunu ve gerçekleştirilmediğini bildirdiler! Tabi bunun üzerine 30.04.2020 tarihinde hemen TÜRKNET müşteri hizmetlerini aradım, bana tüm sürecin benim hatam olduğunu ve bir şey yapamayacaklarını, bana müşteri hizmetlerinden nakil işleminin gerçekleştirildiğini bildiren konuşmayı kiminle ve ne zaman yaptığımı söylememi istediler!!!!!! Bu benim görevim midir? Ya ben nereden hatırlayayım sizin müşteri temsilcinizin adını? Tarihi zaten size söyledim. Daha sonrasında konuştuğum sözüm ona yetkili bana yardımcı olamayacağını söyleyerek resmen telefonu suratıma kapadı. Telefon nakil istememin tek sebebi ananemin sağlık sorunları sebebiyle annemlerde kalıyor olması ve tüm tanıdıklarının da yıllardır bizim ev telefonunu bildiklerinden o numarayı arıyor olmalarıydı. Fakat hem yanlış bilgilendirildim, hep suç bana atıldı, hem de mağdur edildim bu süreçte. Ömrüm boyunda ne Türknet kullanacağım ne de başkalarına kullandıracağım!
Çok geçmiş olsun malesef bende aynı şekilde mağdurum dostum turknet pişmanlıktır! Yarın türk telekom müdürlüğüne gidicem bende turkneti ttnet e taşımak için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Maalesef güzel başladılar. Yatırım yapıyoruz diye zamlar yapılırken bilgilendirme mailleri attılar vs derken sonradan, her suçu turktelekoma attılar. Teknik konulara düştüğünüzde süründürdüler. Güzel başladı ama şimdilerde o tiksindiğimiz büyük firma gibi oldular. Her şeyin bir sonu var sanırım.
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Aboneliğinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Sistemde kayıtlı olan GSM numarasını PM üzerinden paylaşır mısınız?