Türknet'e başvuru yaptım ve mevcut telekom aboneliğimi taşıtmak istediğimi söyledim başvuruyu felan aldılar, sonra mevcut gelişmeler ve konuya yazdığım sorular karşısında sürekli aradık ulaşamadık cevapları oldukca can sıkmaya başladı. Bende buna istinaden önce Vodafone müşteri hizmetlerini aradım kendilerine 0850 ' li hatlara aramaların açık olup olmadığını sorduğumda aramalara açık olduğu dile getirildi hatta mobil işlemlerden kendim de baktım herhangi bir kısıtlama yok, neyse belki telefonda engelleme yapmışımdır diye başka bir telefona taktım hattı ( telefon tuşlu yani engelleme felan imkansız), buna istinaden milenicoma da başvuru yaptım bakayım aranabiliyor muyum diye pek ala aradılar ve işlem aldılar başvuru aşamasında onlarıda iptal ettim ( rezalet bi müşteri hizmetleri var türknetin bile daha iyi) sonra turknete tekrar dönüp başvuru yaptığımda arama konusunda gene aynı sıkıntıyı aldım ve az önce iptal için tekrar başvuru yaptım. Sözün özü amacım türkneti kötülemek değil çünkü hiç müşterisi olamadım evraklar ellerine geçse bile teyit maksatlı arasalar gene ulaşamadık diye mesaj atıcaklar, bi yakınınızın numarasını verin diyor tek yaşıyorum kimsem yok güvercinle onay almayı kabul ediyorsanız balkonda güvercinlerim var salayım birtanesini şaka bir yana beni tekrar türk telekoma muhtaç ettiğiniz için üzgünüm 95 tl sağladığınız hizmeti 160 tl ödemek zorunda kalacağım @TurkNet Destek < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aybeymehmet -- 18 Şubat 2021; 15:9:33 > |
Turknet'in devamlı Aradık ulaşamadık demesi
-
-
Merhaba, abonelik sürecinde yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Bu durumu arkadaşlarıma iletebilmem için iletişim bilgilerinizi PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
daha önce size pm attım yetmedi twiterdaki arkadaşınızla görüştüm hepsi konuyu online işlemdeki arkadaşlara iletiyor ama onlarda bana tekrardan sorun bizde değil operatörünüzle görüşün diye dönüş yapıyorlar, anlıyacağın iki gözümün çiçeği kavuşmamız diğer taahütün sonuna kaldı oda tabi o zaman aramayı becerebilirseniz @TurkNet Destek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aybeymehmet -- 18 Şubat 2021; 17:35:52 > -
Merhaba, fesih faturasının 120 TL'sine kadar bizden çıkacak faturalarınızda indirim sağlıyoruz. Taahhüt bitiş tarihinde bu durumu belirterek benimle iletişime geçmeniz durumunda ben yardımcı olacağım. -
yok be aga olmuyor 41147938 şu destek numarasını incele en az 150 diyalog vardır müşteri etmsilcinizle aramda geçen ve %90 ı bana ulaşamamalarıyla alakalı, birde yazdığımı okumuyorlar gibi papağan gibi aynı şeyi tekrar ediyorlar başta numaramızı engellemişsinizdir dediniz gittim başka telefona taktım gene olmadı dediniz gittim operatörü aradım baktım yok uygulamalarını indirdim oradan baktım oradan da yok , ben daha ne yapayım ? anladık taahütünüz yok hizmetiniz güzel ama yalvaracak değilim ne olur bana hizmet verin diye. Bulunduğum bölgede port yok mevcut portumdan da sizin yüzünüzden olursam şirketinizi mahkemeye vereceğim.
-
Merhaba, yaşadığınız durumu aktivasyon birimimize ilettim. GSM operatörünüz ile görüştüğünüzü herhangi bir engel olmadığını paylaştım. Bu konuda yapılabilecek farklı bir işlem varsa ilgili birimimizden bilgi alarak sizinle paylaşacağım. Konuyu yakından takip ediyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X