Şimdi Ara

TURKNET. in müşteri hizmetlerini kaldırmasını.KINIYORUZ..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MERHABA.arkadaşlar TÜRKİYE nin en büyük forum portalında bu büyük soruna ilişkin açılmış bir konu bulamadım. bu nedenle türknet in müşteri hizmetlerini kaldırması her geçen gün biraz daha can sıkmaya ve yakmaya başladı.kendi mahallemden ve sorumluluk alarak
    turknet'e diğer iss lerden taşıdığım eş dost akrabalarımla büyük sorunlar yaşamaya başladım. özetle ben başta olmak üzere bir çok kullanıcı internetinin arıza vermesi durumunda, arayıp karşısında derdini canlı anlatabileceği bir insan bulmak ister.
    dolayısı ile cem bey'e seslenmek istiyoruz.
    sn.cem bey. herşeye tamam... ama onlarca çeşitli sorunu robot kaydı aracılığıyla anında çözüm yoluna gitmeye yönelik atmış olduğunuz adım, yani müşteri hizmetlerini kaldırmanız sizin sonunuzu getirecektir bundan emin olun bunuda istemeyiz,ne kadar iss okadar avantajdır kullanıcı için rekabet açısından.. dolayısı ile belki hemen şimdi değil ama 31.12.018 tarihinden sora akn.kota.akk. tüm servis sağlayıcılar mecburen kaldıracak olmaları nedeni ile sizin 11 ay öncesinden kullanıcılarınıza sunduğunuz özgür iletişim adı altında verdiğiniz hizmet avantajı ortadan kalkacağı için.kullanıcılarınız artık başka iss lere geçecek.en büyük neden de sorunları çözebilecek müşteri ile diyaloğa geçebilecek bir tane muhatab bulamamaları olacak...kolay gelsin,

    ALINTIDIR..
    TURKNET İN AÇIKLAMASI...
    TurkNet, müşteri hizmetlerinin kapanması hakkında açıklama yaptı
    Aslında kapanmadı ama gerçek insanlar yerine müşteri hizmetlerine otomatik mesajlar geçti.

    Şimdi de müşteri hizmetlerinde değişmez denilenleri değiştirmeye geldi sıra.
    Bizim işimizde müşteri hizmetlerinin olmazsa olmazı çağrı merkezleridir. Farkına vardık ki çağrı merkezimizde telefonlara cevap veren müşteri temsilcilerimizin mesaisi sorun çözmekle değil, sorun dinlemek ve sorunu gerçekten çözecek kişilere aktarmakla geçiyor. Bu yüzden Ekim ayında telefonlarınıza cevap veren müşteri temsilcilerini devreden çıkartıp destek taleplerinizi sesli yanıt sistemi ve Online İşlem Merkezi üzerinden almaya başladık. Kaynaklarımızı sorun çözmeye yönlendirdik.

    Bu yenilik bazı müşterilerimizi olumsuz etkiledi. Bazı konularda destek taleplerine geri dönüş sürelerimiz uzadı, bazı müşterilerimiz bize telefonla ulaşamayınca sorunlarını tam olarak aktaramadıklarını düşündüler. Eğer bu süreçte size de istemeden de olsa kötü bir deneyim yaşatmışsak kendim ve şirketim adına özür diliyorum. Bu olumsuzlukları gidermek için birçok değişikliği hayata geçirdik ve geçiriyoruz.

    Destek taleplerinize daha çabuk cevap verebilmek için:
    Sorun çözen ekiplerdeki uzman sayısını artırdık. Daha da artıracağız.
    Aralık ayında kurulum işlemleri için, Ocak ayında tüm arızalar için sahada kendi ekiplerimizle destek vermeye başlayacağız.
    Bize ilettiğiniz sorunları daha kolay ve detaylı aktarabilmeniz için:
    Sorunları daha detaylı teşhis edebileceğiniz (ve kendi kendinize de çözebileceğiniz) İlk Yardım Rehberleri hazırlıyoruz.
    Online İşlem Merkezi’nde yapabileceğiniz işlemlerin sayısını her gün artırıyoruz. Daha da artıracağız.
    Attığımız bu adımlarla Ocak ayı geldiğinde, artan müşteri sayımıza rağmen sizlere eskisinden çok daha iyi hizmet vereceğiz. Bu sırada sizden de bir ricamız var: Destek talebinizi bize iletmek için Online İşlem Merkezini kullanmanız (internetiniz çalışmıyorsa mobil telefonlardan da erişebilirsiniz). Bu yolla gelen destek taleplerini çok daha kolay ve hızlı çözüyoruz şu anda.

    TurkNet’i tercih ettiğiniz, Türkiye’de internetin değişmez denilenlerini değiştirme yolunda bizimle birlikte olduğunuz için teşekkür ediyorum. Ama yolun daha başındayız ve bizim durmaya hiç niyetimiz yok. Umarım siz de bizimle birlikte yürümeye devam edersiniz. DENMİŞ...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • türknet in açıklamasının sondan bir önceki satırında, şunu diyor... Sorun çözen ekiplerdeki uzman sayısını artırdık. daha da artıracağız.
    Aralık ayında kurulum işlemleri için, demiş ama bir modem kurulumu için 60 TL ücret alıyorlar,


    yine Ocak ayında tüm arızalar için sahada kendi ekiplerimizle destek vermeye başlayacağız.demiş ama malesef sahada ekip mekip yok hala telekom ekipleri bakıyor alt yapı hızmetlerine..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kınamasına kınarsın ama bu konuda açıklama yapmışlardı benim anladığım açıklama şuydu çağrı merkezinde boş boş cevap verecek kişiler yerine sürekli tekrar eden arızalarda sizi en sonunda nihayet birisi arayarak işlemi sıraya koyarak arka planda teknik ekipte çalışan kişiyle irtibata geçen sisteme geçtiler anladığım kadarıyla eskiden sürekli farklı farklı açılan telefon kayıtların sadece 10da 2si ile ilgilenildiğini düşünün ama kendinizi kandırma misali.Buda tasarruf sağlayarak her şey dahil 60Tl ücrete düşebiliyor hani bilirsiniz internet bankacılığından faiz veren bankalar masraf düştüğü için faizi daha yüksek veriyorlar. Bu cevabımın diğer olumsuz olaylarla (hız,upload)ilgisi yoktur sadece tahmin ettiğimce sizin başlığınıza cevap yazdım.
  • Bunların hiç bir söyleminin önemi yok hebsi böyle abone olana kadar her türlü yalanı atarlar olduktan sonra derdini anlatacak kimseyi bulamazsınız ortada kaliteden eser yok sadece müşteri hizmetleri durumu değil iddia ettikleri gibi adil kullanım kotası onuda yapamadıkları ortada tüm abonelerinin şikayeti hızda sürekli dalgalanma kağıt üzerinde sadece adil kullanım kotası oda rezil durumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.