Dsl bağlantım kopmamasına rağmen bunu özellikle belirtiyorum dsl hat vs düşmüyor bağlantı aktif lakin internet te 1 saat içierisinde en az 15 20 kez 15-20 sn gibi kesinti yaşıyorum. internet tamamen kullanılamaz durumda 1 aydır bu sıkıntım devam etmekte teknik destek kısmının artık beni oyaladığını düşünüyorum türknet tarafı herhangi bir çözüm üretmiyor. istedikleri gibi tracert ve ping komutlarını uygulayıp gönderdim Atılan pingler hedefe ulaşmıyor daha sonra 15 20 sn lik kesintinin sonunda internet geri geliyor ve pingler ulaşmaya başlıyor tracert komutunda ise gecikmeler zaman aşımına uğradığı için * ile belirtilmiş
bunu inceleyen network uzmanları buna normal diyorlar... Forumdaki türknet yetkilileri destek sağlayıp yardımcı olabilir mi ?
Sorunun telekom kaynaklı olmadığı aşağıda görüldüğü gibi hat değerlerinden belli.
DSL synchronization status: Up Connection status: Showtime Upstream line rate (kbit/s): 4095 Downstream line rate (kbit/s): 79868 Maximum upstream rate (kbit/s): 39086 Maximum downstream rate (kbit/s): 108824 Upstream noise safety coefficient (dB): 31 Downstream noise safety coefficient (dB): 11.2 Upstream interleave depth: 1 Downstream interleave depth: 1 Line standard: VDSL Upstream line attenuation (dB): 1.4 Downstream line attenuation (dB): 5.7 Upstream output power (dBm): 0 Downstream output power (dBm): 14.5 Upstream CRC errors: 0 Downstream CRC errors: 0 Channel type: FasT
Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Rica etsem tüm bu süreci bana PM üzerinden detayları ve müşteri numaranızla birlikte iletir misiniz? Ben kontrol ederek size yardımcı olmaya çalışacağım.
Sorun hala devam ediyor 1 aydır interneti doğru düzgün kullanmadım sorunu her türlü seviyede standart bir kullanıcı gibi meslektaşımmış gibi anlattım nafile anlaşılmak istenmiyor sorun..
Tam olarak aynı problemi ben de yaşıyorum. Hattımı yazın memkekete nakil ettirip döndükten sonra geri nakil ettirdim, sorun bundan sonra başladı. Nakilden önce hiç bir problemim yoktu. Üstelik 35 mbit olarak verilen hızım nakilden sonra 12-13 mbit seviyelerine düştü. Daha önce sağlam çalışan hattı nakilden sonra nasıl bozdular anlamıyorum.
benim sorun 2 aydır devam ediyor teknik destek test etmem için sabit ip tanımladı sorun düzeldi gibi duruyor
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
banada destek lütfen Degerli TurkNet' li, 1299978 numarali hizmetiniz acil yardım 2 aydır çok sık kopma sorunu yaşıyorum çözüm bulunamadı evdekiler başka şirketten hizmet al diye baskı yapıyorlar acil destek lütfen
ozer81O
kullanıcısına yanıt
Merhaba, kopma sorununun birçok nedeni olabilir. Ankastre kutunuzdan dairenize kadar olan bağlantılarda kopma, kırılma, oksitlenme gibi nedenler bu tip sorunlara yol açabiliyor. Son zamanlarda iç tesisatınıza müdahale edildi mi? Ya da bu alanları kontrol ettirdiniz mi? İsterseniz öncelikle bağlantılarınızı kontrol ettirin. Sorun devam ederse PM üzerinden yazabilirsiniz. Yardımcı olacağım.
Sorunu tespit edemedim muhtemelen dışardan gelen fiber kablo binanın eski kablolarına temastan kopma oluyordu diye düşündüm net hızımı 100den 35 e düşürdüm kopma sorunum bitti
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme