TURKNET e geçtiğimden beri ne istediğim bana vaat edilen hızı aldım ne de kaliteli bir internet bağlantısı. İnternetim sürekli olarak kesilmekteydi en sonunda temelli kesildi ve yaklaşık 3-4 haftadır internetim yok müşteri hizmetleriyle sayısız görüşme yaptım hep aynı hikayeleri baştan baştan dinliyorum. Sorunun binada olup olmadığını anlamak için elektrikçi getirdim sonradan turknetin kendi elemanı geldi sorunun altyapıda olduğunu söyledi. (bu arada gelen turknet elemanının ne bir maskesi ne bir güvenlik önlemi vardı.) Durumu türk telekom ekiplerine bildirmemiz gerektiğini söyledi. aradan 1 hafta geçti türknet sisteminden gelen mesaj hala ve hala şu şekilde aynı mesajlar gelip duruyor.(Merhaba İhsan Bey, ben Evindar G. Dsl sinyalim yok olarak internet hattınızda yaşanan probleminiz ile ilgili iyileştirme çalışmalarımızın devam etmekte olduğunu size ilettim. Konunun hassasiyetini ve aciliyetini ekiplerimize ilettim. Saha ekiplerimiz santralden ankastre kutusuna kadar gerekli altyapı bağlantı kablolarının kontrollerini sağlamaktalar. Eğer altyapı kaynaklı bir problem varsa en kısa sürede çözümlenecektir. Ben aldığım bilgileri en kısa aralıklarla size aktarmaya devam edeceğim. iyi günler dilerim.) TURKNET PİŞMANLIKTIR UZAK DURUN ARKADAŞLAR BEN YANDIM SİZ YANMAYIN BAŞKA FİRMALARI TERCİH EDİN.
Merhaba, arızanızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?